ادمین پیج اینستاگراماینستاگراماینستاگرام مارکتینگ

ترندهای بازاریابی اینستاگرام در سال 2022

در این مقاله، گرایش‌های نوظهوری را که می‌توانید بلافاصله در برنامه‌های بازاریابی خود قرار دهید، کشف خواهید کرد.

از این روندهای بازاریابی اینستاگرام در سال 2022 توسط آنا سوننبرگ استفاده کنید

شماره 1: مشارکت های بازاریابی پولی در اینستاگرام

اینستاگرام مدت‌هاست که یک پلتفرم محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ بوده است و ابزار مشارکت پولی داخلی، برچسب‌گذاری محتوای حمایت‌شده را برای سازندگان آسان می‌کند. به عنوان مثال، این پست از @mrsoaroundtheworld از یک برچسب مشارکت پولی برای افشای رابطه بین سازنده و برند برجسته، @visitcalifornia استفاده می‌کند.

از آنجایی که کانال هایی مانند تبلیغات فیس بوک با مسائل مربوط به حریم خصوصی و ردیابی دست و پنجه نرم می کنند، برندها احتمالاً منابع بیشتری را به بازاریابی تأثیرگذار اختصاص خواهند داد . به هر حال، اینفلوئنسر مارکتینگ نیازی به ردیابی شخص ثالث ندارد و می تواند روابطی را ایجاد کند که به رشد بلندمدت برند کمک می کند.

ایجاد کننده

در اکتبر 2021، اینستاگرام شروع به آزمایش مجموعه ای از ابزارهای متمرکز بر سازندگان کرد که تعهد مداوم این پلتفرم به بازاریابی تأثیرگذار را تأیید می کند. به عنوان مثال، در حال حاضر در حال آزمایش یک پوشه پیام مستقیم (DM) جداگانه برای مشارکت است، که اشاره ای به تعهد مداوم این پلت فرم به بازاریابی تأثیرگذار است.

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش یک ویژگی برندهای ترجیحی است که به سازندگان اجازه می‌دهد فهرستی از شرکت‌هایی را که می‌خواهند با آنها شریک شوند، تهیه کنند. وقتی برندها به دنبال شرکای بالقوه در برنامه اینستاگرام می‌گردند، می‌توانند این سازندگان تایید شده را برای ساده‌سازی برنامه‌های بازاریابی تأثیرگذار خود در اولویت قرار دهند. این ویژگی احتمالاً در سال 2022 مشارکت را بسیار ساده تر می کند.

با برداشتن یک قدم جلوتر از محتوای حمایت‌شده، برندها اکنون می‌توانند محتوای منتخب سازندگان را در مواد تبلیغاتی خود تغییر کاربری دهند. این بدان معناست که می‌توانید از محتوای برچسب‌گذاری‌شده از سازندگانی که کسب‌وکار شما را به عنوان شریک برند مورد اعتماد انتخاب کرده‌اند، استفاده کنید. اگر می خواهید محتوای معتبر بیشتری را به کمپین های تبلیغاتی 2022 خود اضافه کنید، این ابزار مکان خوبی برای شروع است.

ویژگی همکاری اینستاگرام

اگر بخواهید با یک برند یا اینفلوئنسر به جای اینکه فقط کارهای آنها را به نمایش بگذارید، محتوا ایجاد کنید چه؟ پست های برند مشترک می توانند برای کشف و بهبود آگاهی برند عالی باشند. اما تا همین اواخر، اینستاگرام ایجاد محتوا با اینفلوئنسرها یا برندهای دیگر را آسان نمی کرد – جدای از تگ کردن حساب دیگری.

از اکتبر 2021، اینستاگرام یک ویژگی جدید Collab را برای همه کاربران عرضه کرد. اکنون نام تجاری شما می‌تواند یک شریک به هر پست فید یا حلقه اضافه کند تا هر دو حساب را اعتبار کند.

برای افزودن یک همکار به عکس یا ویدیو، شروع به ایجاد محتوا با گردش کار عادی خود کنید. سپس روی برچسب افراد کلیک کنید و روی دعوت از همکار ضربه بزنید. همکار خود را جستجو و انتخاب کنید تا بتوانید دعوت نامه ارسال کنید.

وقتی همکار شما دعوت را قبول کرد، نام حساب و تصاویر نمایه شما روی محتوا نمایش داده می شود. محتوا همچنین در هر دو نمایه شما و احتمالاً در فیدهای دنبال کنندگان هر دو حساب ظاهر می شود.

برنامه وابسته اینستاگرام

اینستاگرام هنوز گزینه هایی را برای سازندگان ارائه نکرده است تا بتوانند در سطح YouTube و TikTok درآمد کسب کنند. اما از اکتبر 2021، اینستاگرام آزمایش یک برنامه وابسته بومی را آغاز کرده است که به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد یک فروشگاه اینستاگرامی با محصولات مورد علاقه خود بسازند. سازندگان فروشگاه های وابسته از هر خرید کمیسیون دریافت می کنند.

این فرصت کسب درآمد برای سازندگان یک امتیاز واضح خواهد بود. اما یک برنامه وابسته بومی می‌تواند برای برندها نیز مفید باشد، زیرا می‌تواند درآمد اضافی ایجاد کند و بازگشت سرمایه از روابط تأثیرگذار را افزایش دهد. علاوه بر این، این برنامه بومی ممکن است نیاز به یک برنامه وابسته شخص ثالث را برطرف کند، که می تواند فرآیندهای مشارکت و کمیسیون را برای برندها و سازندگان ساده کند.

شماره 2: محتوای بازاریابی اینستاگرام با منبع مصرف کننده

اغراق از اهمیت محتوای معتبر برای برندها سخت است. درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری از اینکه از کدام برندها حمایت کنند، اصالت را ضروری می دانند. اما تعداد کمی از مصرف کنندگان به محتوای مارک دار – یا تصاویر و ویدیویی که تیم شما در داخل تولید می کند – معتبر می دانند. به همین دلیل ضروری است که به دنبال سازندگان خارج از کسب و کار خود باشید.

آیا استراتژی بازاریابی شما نیاز به ارتقا دارد؟

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

سال 2022 است و همه استراتژی‌های شما که به سختی به دست آورده‌اید، از پنجره خارج شده‌اند. شما به یک برنامه جدید نیاز دارید و اینجاست که دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی وارد می شود.

در طول این رویداد سه روزه، خواهید فهمید که چگونه از جدیدترین تکنیک های بازاریابی اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید برای شرکت یا مشتریان خود به یک ستاره فوق العاده تبدیل شوید. بدون تن دادن بدون حیله فقط آموزش در سطح جهانی از کارشناسانی که شما به آنها احترام می گذارید.

استراتژی خود را ارتقا دهید

به اشتراک گذاری محتوای اینفلوئنسر مطمئناً می تواند ظاهر واقعی تری به فید شما اضافه کند. اما مشارکت اینفلوئنسرها تنها راه حل هایی نیستند که برند شما باید در نظر بگیرد. همچنین می توانید به دنبال محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ساخته شده توسط طرفداران و مشتریان باشید .

از آنجایی که بسیاری از مصرف کنندگان UGC را تاثیرگذارتر از محتوای اینفلوئنسر می دانند و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد، این یک جزء حیاتی در استراتژی اینستاگرام برند شما است.

به لطف ویژگی های برچسب گذاری و هشتگ گذاری اینستاگرام، یافتن UGC نسبتا آسان است. برای جمع آوری UGC، می توانید به دنبال محتوایی باشید که سازندگان برند شما را در آن برچسب گذاری کرده اند. از طرف دیگر، می توانید یک هشتگ برند ایجاد کنید که مشتریان بتوانند از آن برای ارسال محتوای خود استفاده کنند. مهم نیست کدام گزینه را انتخاب می کنید، همیشه به سازنده اصلی اعتبار دهید و در صورت امکان مجوز اشتراک گذاری را تأیید کنید.

به عنوان مثال، این پست @potterybarn شامل یک هشتگ است که مشتریان می‌توانند از آن برای شانس حضور در حساب برند استفاده کنند. هشتگ #mypotterybarn در حال حاضر بیش از 180000 پست دارد که به این برند امکان می دهد تعداد زیادی UGC را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

شماره 3: خرید زنده اینستاگرام

وقتی صحبت از ابزارهای تجارت الکترونیک به میان می‌آید، فروشگاه‌های وابسته تنها شروع پیشنهادات جدید اینستاگرام هستند که به زودی راه‌اندازی می‌شوند. با ویژگی فروشگاه پلتفرم، برند شما می‌تواند یک فروشگاه دیجیتالی درست در اپلیکیشن اینستاگرام بسازد. سپس می‌توانید برچسب‌های خرید را به استوری‌های خود اضافه کنید یا محصولات و مجموعه‌ها را در پست‌های فید خود برچسب‌گذاری کنید – دقیقاً مانند مثال @potterybarn در بالا.

برای تعاملی‌تر کردن خرید، کسب‌وکارهایی که دارای فروشگاه اینستاگرام هستند، اکنون می‌توانند رویدادهای خرید زنده را نیز میزبانی کنند. می‌توانید از این تجربیات زنده برای نمایش خطوط محصول جدید، نشان دادن نحوه استفاده از محصولاتتان به مشتریان یا حتی همکاری با سایر مشاغل استفاده کنید. شما می توانید محصولات ویژه را برچسب گذاری کنید و خرید را برای مشتریان آسان کنید.

برای مثال، این رویداد خرید زنده اینستاگرام @thetinytassel یک همکاری با @evelyn_henson را به نمایش گذاشت و طیفی از محصولات فصلی را برجسته کرد. مشتریان می توانند برای مرور مجموعه ویژه و ذخیره یا خرید از طریق فروشگاه اینستاگرام سازنده، روی پیوند مشاهده محصولات کلیک کنند.

3 روز آموزش در سطح جهانی – سفر صفر

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری ببرید، اما نمی توانید پرواز در سراسر کشور (یا جهان) را برای آموزش توجیه کنید؟

با بلیط درخواستی به دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، حرفه خود را با آموزش در سطح جهانی از کارشناسانی که به آنها احترام می‌گذارید – در میز قهوه‌خوری یا در دفترتان رشد می‌دهید. از ساعت‌ها محتوای عملی که می‌توانید در هر زمان و هر مکان تماشا کنید، لذت ببرید. این کار بیهوده ای است … و حتی می توانید آن را در جمی های خود انجام دهید، اگر این کار شماست.

شروع کنید

با پخش زنده، نام تجاری شما می تواند تجربیات همه جانبه تری برای مشتریان ایجاد کند. اما لازم نیست وقتی رویداد خرید زنده شما به پایان می رسد، این تجربه را از بین ببرید. درعوض، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد محتوا را ذخیره کنید تا بتوانید از آن ارزش کسب کنید.

انتخاب رویدادهای خرید زنده به طور خودکار در بخش Recent در تب Live در پورتال خرید اینستاگرام ظاهر می شود. محتوای خرید زنده برند شما همچنین می‌تواند در برگه ویدیو نمایه شما ظاهر شود تا دنبال‌کنندگان بتوانند مدت‌ها پس از پایان استریم به تماشای آن ادامه دهند.

اگر به دنبال راهی برای تبلیغ فروشگاه خود و ایجاد محتوایی هستید که در سال 2022 به تجارت خود ادامه دهد، خرید زنده ممکن است انتخاب هوشمندانه ای باشد.

شماره 4: ویدیوی اینستاگرام در همه جا

از Reels گرفته تا Stories و Live، اینستاگرام به شدت به ویدیوهای کوتاه و پخش زنده در سال 2021 متمایل شده است.

در اکتبر 2021، اینستاگرام از بازنشستگی قریب الوقوع IGTV، پلتفرم ویدئویی طولانی مدت خود خبر داد. ویدیوهای IGTV از آن زمان با ویدیوهای فید ادغام شده اند و اکنون هر دو با هم در یک برگه در پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می شوند.

این لزوماً به معنای فاصله گرفتن از محتوای طولانی نیست. در واقع، ممکن است برعکس آن را نشان دهد. اگر تا به حال از محدودیت های زمانی که اکنون از بین رفته پلتفرم احساس ناامیدی کرده اید – 60 ثانیه برای ویدیوهای فید و 15 دقیقه برای IGTV (آپلود شده از طریق دستگاه تلفن همراه) – خوشحال خواهید شد که بدانید اکنون زمان بسیار بیشتری برای کار با آن دارید. .

همه حساب‌ها اکنون می‌توانند ویدیوهای فید تا 60 دقیقه ایجاد کنند. این بدان معناست که فضای بیشتری دارید – و یک برگه اختصاصی – برای خلاقیت با ویدیوهای طولانی. از آنجایی که ضربه زدن بر روی ویدیوها به زودی مشاهده و پیمایش تمام صفحه را فعال می کند، ویدیوی طولانی مدت می تواند برای سرمایه گذاری منابع ارزشمندتر شود.

برای مثال، این ویدیوی @misfitsmarket بیش از 2 دقیقه است. زمان کافی برای راهنمایی کاربران برای ایجاد یک دستور غذای فصلی با محصولات این برند. پیوند موجود در بیو نام تجاری، کاربران را به وب سایت Misfits Market هدایت می کند، جایی که می توانند به دستور پخت کامل دسترسی داشته باشند.

اگر می‌خواهید ویدیوهای کوتاهی ایجاد کنید که مانند داستان‌ها از نمایه شما ناپدید نشوند، Reels باید جزء کلیدی استراتژی شما باشد. از زمان راه اندازی Reels در سال 2020، اینستاگرام به سرعت ویژگی های جدیدی را برای رقابت با پلتفرم هایی مانند TikTok ارائه کرده است.

به عنوان مثال، می‌توانید محصولات را برچسب‌گذاری کنید تا آنها را قابل خرید کنید، برچسب‌های مشارکت را برای شفافیت اضافه کنید، یا همکاران را برچسب‌گذاری کنید. اینستاگرام همچنین یک ویژگی Remix را راه‌اندازی کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد همکاری‌ها، ویدئوهای واکنش، چالش‌ها و دیگر ایده‌های خلاقانه را دنبال کنند.

اگر می‌خواهید در سال 2022 با Reels به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید، ممکن است بخواهید چیزی بیشتر از محتوای ارگانیک را در نظر بگیرید. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند قرقره‌های حمایت‌شده ایجاد کنند که بین حلقه‌های ارگانیک ظاهر می‌شوند. از آنجایی که قرقره‌های حمایت‌شده هنوز نسبتاً جدید هستند، فضا کمتر به هم ریخته است که می‌تواند به نتایج بهتری برای کسب‌وکار شما منجر شود.

برای ایجاد یک حلقه حمایت شده، به مدیر تبلیغات فیس بوک بروید. یک کمپین جدید ایجاد کنید و مکان های تبلیغاتی را به صورت دستی انتخاب کنید. حلقه ها را انتخاب کنید و پارامترهای هدف خود را تنظیم کنید. سپس یک ویدیو (حداکثر 30 ثانیه) آپلود کنید یا از الگوهای موجود برای تولید قالب جدید استفاده کنید.

امتیاز: 2 ویژگی نوظهور بازاریابی اینستاگرام که باید مراقب آن باشید

در اینجا چند ویژگی دیگر بازاریابی اینستاگرام وجود دارد که باید در سال 2022 به دنبال آنها باشید.

اینستاگرام سقوط کرد

آیا می خواهید در مورد راه اندازی محصول آینده سر و صدا ایجاد کنید؟ در ماه می 2021، اینستاگرام یک ویژگی جدید را فقط برای شما اعلام کرد. Instagram Drops به برندها این امکان را می دهد که خطوط محصول جدید را مورد آزار و اذیت قرار دهند، آگاهی را افزایش دهند و قبل از اینکه برای خرید در دسترس قرار گیرند، علاقه ایجاد کنند.

اگرچه قطره ها مطمئناً می توانند علاقه مشتریان فعلی شما را برانگیزند، اما می توانند باعث کشف و جذب مشتریان جدید شوند. مانند رویدادهای خرید زنده، قطره ها دارای تب مخصوص به خود در پورتال خرید اینستاگرام هستند که به آنها کمک می کند برجسته شوند و توجه را به خود جلب کنند.

به عنوان مثال، این قطره @adidasoriginals همکاری جدیدی بین برند کفش ورزشی و طراح Jeremy Scott را برجسته می کند. کاربران می‌توانند روی هر موردی در مجموعه ضربه بزنند تا از قبل مرور کنند، و همچنین می‌توانند روی دکمه آبی رنگ یادآوری ضربه بزنند تا هنگام راه‌اندازی خط، اعلان دریافت کنند. پس از فعال شدن خط تولید، کاربران می توانند بدون خروج از برنامه اینستاگرام، برای خرید ضربه بزنید.

استیکرهای خود را برای استوری اینستاگرام پیوند دهید و اضافه کنید

اینستاگرام هرگز به دلیل قابلیت‌های پیوند خارجی شناخته نشده است، اما ممکن است حداقل برای برخی ویژگی‌ها در حال تغییر باشد. تا همین اواخر، لینک‌های سوایپ به بالا در استوری‌ها برای حساب‌های تایید شده یا افرادی که بیش از 10000 فالوور داشتند، رزرو می‌شد. اگر حساب کوچک یا تایید نشده ای داشتید، گزینه های پیوند شما محدود به تشویق فالوورها برای بررسی لینک موجود در بیو شما بود.

در اوایل نوامبر 2021، همه حساب‌ها توانایی پیوند دادن از استوری‌ها را با استفاده از برچسب پیوند تعاملی به دست آوردند . این برای حساب شما چه معنایی دارد؟ مهم نیست اندازه حساب یا وضعیت تأیید شما، شما می توانید به هر چیزی از یک پست وبلاگ جدید گرفته تا یک آهنربا به یک فروشگاه یا محصول تجارت الکترونیک پیوند دهید.

برای افزودن برچسب پیوند به داستان خود، با گردش کار ایجاد عادی خود شروع کنید. سپس سینی استیکر را باز کنید و URL خود را وارد کنید. پس از انتشار، زمانی که کاربران روی برچسب پیوند شما ضربه می زنند، یک پیام Visit Link را مشاهده می کنند. URL وارد شده به طور خودکار در برنامه اینستاگرام بارگیری می شود.

وقتی صحبت از استیکرهای جدید برای استوری اینستاگرام می شود، استیکرهای پیوند تازه شروع کار هستند. در نوامبر 2021، این پلتفرم یک برچسب تعاملی Add Yours را منتشر کرد . استفاده از این برچسب اساساً یک موضوع عمومی را شروع می کند که دیگران می توانند با مشارکت در داستان های خود روی آن بسازند.

این در عمل چگونه کار می کند؟ یک برند کالاهای بسته بندی شده مصرفی ممکن است داستانی ایجاد کند که در آن یک دستور غذای شام جدید برجسته شود. با استفاده از برچسب «افزودن شما»، این برند می‌تواند دنبال‌کنندگان را ترغیب کند که داستان‌هایی با بشقاب‌های شام خود یا تلاش‌هایی برای تکرار دستور غذا اضافه کنند.

اگرچه ایجاد داستان با برچسب Add Yours مطمئناً می تواند به برندها کمک کند تا تعامل ایجاد کنند، این ویژگی جدید فرصت های بیشتری را باز می کند. از آنجایی که این موضوعات عمومی هستند، پتانسیل کشف را نیز دارند. برای استفاده از این ابزار، به دنبال اعلان‌های مرتبط Add Yours و ارائه یک داستان برای قرار گرفتن در معرض بیشتر باشید.

نتیجه

این که آیا قصد دارید در سال 2022 بر روی ویدیو، بازاریابی تأثیرگذار یا تجارت الکترونیک تمرکز کنید، اینستاگرام ویژگی هایی را که برند شما برای موفقیت نیاز دارد، دارد یا در حال آزمایش است. از این روندهای بازاریابی اینستاگرام برای هدایت استراتژی خود برای سال آینده استفاده کنید و اطلاعیه های پلتفرم را از نزدیک دنبال کنید تا بتوانید به کشف و استفاده از آخرین ابزارها ادامه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید