اینستاگراماینستاگرام مارکتینگبرندینگتبلیغاتتجارت
داستان ایده های موفقیت از زبان برندهای موفق اینستاگرامی -قسمت 1-برند benefit
داستان برند زیبایی سانفرانسیسکو
سرفصل مطالب نوشته
داستان برند زیبایی سانفرانسیسکو-برندهای موفق اینستاگرامی
برند لوازم آرایشی و بهداشتی
Benefit Cosmetics از Live Shopping در اینستاگرام برای راهاندازی دو محصول جدید استفاده کرد که در عرض 72 ساعت از چندین رنگ ابرو فروخت و در طول پخش زنده آن آیتم به طور متوسط یک ریمل در دقیقه فروخت.
مشاهده پیج : @benefitcosmetics در اینستاگرام
تولدبرند!:
خواهران دوقلوی جین و جین فورد در سال 1976 یک فروشگاه لوازم آرایش کوچک در سانفرانسیسکو راه اندازی کردند.
این فروشگاه بعدا به Benefit Cosmetics، یکی از تولیدکنندگان برجسته محصولات زیبایی در جهان تبدیل شد.
ودر حال حاضز این برند اکنون در 59 کشور، با بیش از 3000 BrowBar و 85 بوتیک در سراسر جهان، شعبه دارد.
روشهای مورد استفاده این برند از برنامه اینستاگرام با دیگر پلتفرم ها :
گسترش دامنه مشتری ها در اینستاگرام مارکتینگ، راه را برای گسترش Benefit Cosmetics به تجارت اجتماعی در ایالات متحده هموار کرده است.
این بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی راه اندازی محصول آنهاست :
-
1-استفاده از خرید زنده در اینستاگرام جهت ایجاد اعتماد و مشاهده کیفیت محصولات بروشی عینی .
-
2-استفاده از هشتگ های کمپینی درست وهشتگ های محصول به این برند کمک کرده تا با دنبالکنندگان خود تعامل بیشتری داشته باشند.
-
3-اتصال کمپین وصفحه فرود اینستاگرام به وبسایت آنها به مشتریان اجازه میدهد جدیدترین محصولات را به راحتی در پلتفرم خرید کنند.
-
4-استفاده از تکنیک ایجاد هیجان برای محصولات جدید در چند روز یا هفته و یا حتی ماه مانده به معرفی آنها :
با نزدیک شدن به عرضه محصولات جدید، Benefit می خواست قبل از تاریخ انتشار، علاقه و آگاهی ایجاد کند .
با این کار زمانی که محصولات به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفتند، فروش را به حداکثر برسانند.آنها از هر پست و استوری و کمپین های خود برای ایجاد این هیجان بخوبی بهره بردند .
Benefit Cosmetics و همه برندهای موفق اینستاگرامی از اینستاگرام برای ایجاد ارتباطات عمیقتر با مشتریان خود استفاده میکنند.
آنها به این روش محصولات خود را به راحتی قابل کشف میکنند و امکان خرید بیوقفه آنلاین را فراهم میکنند.
Benefit اخیراً دو محصول جدید Brow Microfilling Pen و They’re Real! ریمل مگنت را معرفی کرد.

این برند برای رسیدن به اهداف فروش خود، تصمیم گرفت ابتدا هر دو محصول جدید را به صورت انحصاری در اینستاگرام معرفی کند .
آنها به مدت 24 ساعت در کمپین های خرید و پخش آنلاین برای محصولات راه اندازی کردند و از راه حل های خرید این پلت فرم برای ایجاد هیجان استفاده کامل نمودند.
-
5برای هر محصول، Benefit یک تجربه خرید زنده اینستاگرام را در روز راه اندازی و گشایش و معرفی محصول برنامه ریزی کرد .
-
این برند با خرید زنده توانست به مشتریان در مورد محصولات آموزش دهد و به عنوان اولین فرصت خرید آنلاین ارائه شود.
-
** خرید زنده یک پخش زنده تعاملی است که به بینندگان اجازه میدهد آیتمهای ویژه را در پخش و سپس در فروشگاههای برند در فیسبوک و اینستاگرام خریداری کنند. **
-
6-پس از تعیین تاریخ راهاندازی کمپین فروش ، Benefit شروع به تبلیغ کمپین ها با استفاده از چندین راهحل اصلی خرید اینستاگرام کرد.
ایجاد یک کمپین محصول در اینستاگرام به افراد امکان میدهد تا پیشنمایش محصولات یا یادآوریهایی را برای زمانی که برای خرید در دسترس قرار میگیرند تنظیم کنند.
بنفیت درباره راهاندازیهای کمپین ها در فید و داستانهای خود با استفاده از برچسب راهاندازی محصول پست کرد و به مردم اجازه میدهد برای دریافت یادآوری راهاندازی کلیک کنند.
. برای اینکه محصول هیجانی و مقبول شود، تیم نکاتی را در مورد جزئیات محصول در هر پست ارائه کرد.
7-آنها از تصاویر تیزر وگیف های کمپینی در برچسب راه اندازی کمپین محصول برای تشویق گفتگو و ایجاد انتظار برای روز بزرگ استفاده کردند.
8-برای افزایش تقاضا در روز عرضه، Benefit محصولات را به طور انحصاری در اینستاگرام برای 24 ساعت اول در دسترس قرار داد.
9-این تیم همچنین به گروه منتخبی از سازندگان اجازه داد تا محصولات جدید را در صفحات خود برچسب گذاری کنند و به طور قابل توجهی در معرض دید محصول قرار بگیرند.
10-در رویدادهای خرید زنده در اینستاگرام در روز راه اندازی، سرانجام این برند از محصولات جدید رونمایی کرد.
این برند در این روز ویژگی های کلیدی را نشان داد، به سوالات بینندگان به صورت لحظه ای پاسخ داد و محصولات را برای خرید در اینستاگرام برچسب گذاری کرد.

نتایج عرضه محصول چشمگیر بود. تیم با استفاده از دادههای بهدستآمده از پلتفرم اندازه گیری تجارت الکترونیک Benefit، نتایج زیر را اندازهگیری کرد:
-
۴۶٪ از کل واحدهای قلم میکروپر کردن ابرو که به صورت آنلاین در طول هفته معرفی محصول فروخته شد، در اینستاگرام فروخته شد.
-
۴۲ درصد از قلمهای ریز پرکننده ابرو در زمان عرضه از طریق اینستاگرام فروخته شد
-
1 ریمل به طور متوسط در هر دقیقه در طول رویداد خرید زنده فروخته می شود.
-
***نتیجه گیری و ایده ها:***
خوب همونطور که بیان شد ، این برند از حداکثر امکانات و تجربیات و وسایل دیجیتال مارکتینگ بهره برد تا فروش خودشو به حداکثر برسونه و در این راه موفق هم بود.به ده نکته استفاده شده بیشتر دقت فرمایید و تاجایی که میتونید از این نکات ایده بگیرید و برای توسعه کسب و کار اینستاگرامی خودتون ازشون استفاده نمایید. موفق باشید.
خوب همونطور که بیان شد ، این برند از حداکثر امکانات و تجربیات و وسایل دیجیتال مارکتینگ بهره برد تا فروش خودشو به حداکثر برسونه و در این راه موفق هم بود.به ده نکته استفاده شده بیشتر دقت فرمایید و تاجایی که میتونید از این نکات ایده بگیرید و برای توسعه کسب و کار اینستاگرامی خودتون ازشون استفاده نمایید. موفق باشید.