canvaproبرندینگتولید محتواتولید محتوای اینستاگرامدیجیتال مارکتینگگرافیکمارکتینگ

داستان سرایی برند بصری برای رشد مخاطبان در دیجیتال مارکتینگ توسط کانوا

چگونه ناشران و برندهای رسانه می توانند از داستان سرایی برند بصری برای رشد مخاطبان خود استفاده کنند

سرفصل مطالب نوشته

 

درست مانند بسیاری از صنایع دیگر، صنعت نشر از رسانه های دیجیتال استقبال کرده است تا با عادات مصرف مخاطبان همگام شود. کسانی که به داستان سرایی برند بصری تسلط دارند، توجه بینندگان را به خود جلب کرده و مخاطبان جدیدی را با ملاقات با افرادی که آنلاین هستند و سازگاری با روش‌های جدید ارتباط ما جلب می‌کنند. و ناشرانی که به طور ارگانیک در حال رشد مخاطبان دیجیتال خود هستند، کسانی هستند که استراتژی بازاریابی محتوا، داستان سرایی برند بصری و بازاریابی رسانه های اجتماعی را درک می کنند.

انتشارات دیجیتال رشد کرده و نشان دهنده صنعت 22 میلیارد دلاری در سرتاسر جهان است و با افزایش پیش بینی شده به 35 میلیارد دلار تا سال 2025 روند صعودی را طی می کند. درآمد هر کاربر برای ناشران دیجیتال نیز در حال افزایش است، که نشان دهنده پتانسیل شرکت های رسانه ای برای جذب مشترکین پولی جدید در آینده است. .

ابزارهای ایجاد رسانه دیجیتال فرصت بزرگی را برای تیم‌های بازاریابی ناشر فراهم می‌کند تا محتوای رسانه‌ای باورنکردنی را که در حال حاضر دارند در قالب‌هایی که تعامل و مکالمه مخاطب را هدایت می‌کند، ایجاد، تغییر کاربری داده و مقیاس دهند. با یک برنامه استراتژیک بازاریابی محتوایی، ناشران می‌توانند دسترسی به مطالب خود را افزایش دهند و نویسندگان و سازندگان خود را در کنار تلاش‌های روابط عمومی، سر و صدایی را که شایسته آن هستند، دریافت کنند.

در اینجا آمده است که چگونه استراتژی های بازاریابی بصری و داستان سرایی برند به شرکت های رسانه ای کمک می کند تا با مخاطبان خود به صورت آنلاین تعامل داشته باشند و چرا ارتباط با استفاده از این دو باعث ایجاد جامعه برند می شود .

نحوه استفاده ناشران از بازاریابی دیجیتال

هنگامی که iPad در سال 2010 راه اندازی شد، مجله Wired یک برنامه مجله دیجیتال با محتوای آنها برای صفحه جدید قالب بندی کرد و به کاربران جدید iPad فرصت اشتراک را ارائه داد. این مجله اینترنتی در شش هفته اول راه اندازی 24000 نسخه دیجیتالی فروخت.

در بازاریابی رسانه ای و انتشاراتی، سازگار بودن نتیجه می دهد. زمانی که روش‌های بازاریابی سنتی دیگر آنقدر مؤثر نیستند، زمان آن فرا رسیده است که بررسی کنیم مردم چگونه هنر و انواع دیگر محتوا را در لحظه کنونی مصرف می‌کنند. و در این لحظه فعلی، آن مکان آنلاین است. تحقیقات پیو در سال 2021 نشان داد که از هر ده بزرگسال آمریکایی، هشت نفر روزانه محتوای آنلاین مصرف می‌کنند و 30 درصد از مردم گزارش می‌دهند که «تقریباً دائماً» آنلاین هستند.

در نیمه اول سال 2021، از هر شش کتاب فروخته شده، یک کتاب دیجیتال یا کتاب الکترونیکی بوده که نسبت به سال قبل 22 درصد افزایش داشته است. تغییری در حال رخ دادن است و به این معنا نیست که چاپ و انتشار به پایان رسیده است، در واقع، افزایش رسانه های دیجیتال به این معنی است که تمام محتوایی که ناشران دارند برای تغییر کاربری و به اشتراک گذاری به روشی متفاوت آماده شده است.

بازاریابی دیجیتال با تقسیم بندی و هدف قرار دادن استراتژیک خوانندگان آنلاین، بهبود دید نویسنده و پدیدآورنده و ایجاد کانالی برای فروش کتاب یا مشترکین، بستری را برای ارتقای نویسندگان خاص به مخاطبان خاص فراهم می کند.

نمونه هایی از روش هایی که تیم های رسانه و انتشارات از بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند عبارتند از:

  • راه اندازی رسانه ها مانند کتاب، فیلم، مقاله، سریال یا ستون های جدید
  • برجسته کردن نویسندگان یا پدیدآورندگان
  • میزبانی رویدادهای مجازی
  • جذب مشترکین و مخاطبان جدید
  • تبلیغ محتوا در پلتفرم ها
  • یافتن نویسندگان، کارگردانان و نویسندگان جدید
  • منبع یابی محتوای جدید و فراخوان برای ارائه
  • استفاده مجدد از محتوا به قالب‌های جدید، مانند پادکست، کتاب الکترونیکی، کتاب صوتی، ویدیو و موارد دیگر
  • استفاده از داستان سرایی برند بصری برای ارتباط با مخاطبان

ایده استفاده مجدد محتوا در پلتفرم های دیجیتال این است که چگونه تیم GLAMOR UK در یک محیط رقابتی به موفقیت دست یافته است. ما به طور استراتژیک فکر می کنیم که محتوای خاصی را برای پلتفرم های خاص برنامه ریزی کنیم، همه چیز در همه زمینه ها خوب کار نمی کند. هر کدام نقش متفاوتی دارند و در نتیجه محتوای متفاوتی دارند. کامیلا نیومن، مدیر ارشد اجرایی GLAMOR UK، Condé Nast، به اشتراک می‌گذارد که ما تعادلی داریم تا از معیارهای زمان ماندن در مقالات و بازدیدهای ویدیو فراتر برویم.

بنابراین، داستان سرایی برند بصری چیست و چه ارتباطی با رسانه های بازاریابی دارد؟

داستان سرایی برند بصری به اشتراک گذاری داستان شما به عنوان یک ناشر با ترکیب محتوای بصری مانند فیلم ها، تصاویر، نقل قول ها، انیمیشن ها و سایر گرافیک ها است که به شرکت رسانه ای شما صدای برند قوی می دهد. استفاده از داستان سرایی معتبر در رسانه ها و بازاریابی انتشار، شما را متمایز می کند، و مخاطبان امروزی می خواهند با سازمان هایی که از آنها محتوا مصرف می کنند ارتباط برقرار کنند (و به آنها ایمان داشته باشند).

انواع بازاریابی در صنعت رسانه و نشر

برای شرکت های رسانه ای و سرگرمی، بازاریابی به معنای یافتن راه های جدید برای ارائه و توزیع محتوا است. محتوا همان کالاست. برای سایر بازاریابان، از محتوا برای تبلیغ خود کالا استفاده می شود.

رسانه‌ها و شرکت‌های انتشاراتی از کانال‌های بازاریابی مانند رسانه‌های اجتماعی، رویدادها و تبلیغات برای اشتراک‌گذاری محتوا و تبلیغ نویسندگان، نشریات، جوامع، خدمات پخش و مقالات استفاده می‌کنند. بازاریابی محتوا به طور معروف نتیجه می دهد و بازده بازگشت سرمایه را ایجاد می کند، در وقت تیم های بازاریابی صرفه جویی می کند و راهی قابل پیگیری برای آزمایش کانال ها و پلتفرم های جدید ارائه می دهد.

وقتی صحبت از انواع بازاریابی است که ناشران رسانه باید استفاده کنند، به یاد داشته باشید که همه چیز در مورد مخاطب هدف یا شخصیت ایده آل شما است. همه بازاریابی خوب با تجزیه و تحلیل کامل از اینکه با چه کسی صحبت می کنید، علایق آنها چیست و چگونه محتوا را مصرف می کنند شروع می شود. این راهنمایی می کند که کجا، چه زمانی و چگونه می توانید به طور واقعی صحبت کنید و داستان برند خود را به گونه ای به اشتراک بگذارید که مردم بخواهند با آن درگیر شوند.

قبل از شروع ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای بصری، درک درستی از موارد زیر ایجاد کنید:

  • مخاطب هدف شما با کی حرف میزنی؟ چه چیزی می خوانند و به اشتراک می گذارند؟ کجا آنلاین زندگی می کنند؟
  • کلمات کلیدی، عبارات و موضوعات شما. مخاطبان شما چگونه در مورد آنچه ارائه می دهید صحبت می کنند؟ آیا هشتگ پرطرفدار مانند #indieauthors یا #booktwitter وجود دارد که بخواهید در آن شرکت کنید و در محتوای خود بگنجانید؟
  • فرآیند تولید محتوای شما چگونه محتوایی را ایجاد می کنید که برای هر پلتفرم اجتماعی سفارشی شده باشد؟ آیا پوشه های تیم را با الگوهای مارک دار به اشتراک گذاشته اید تا به سادگی آن را شبیه سازی کرده و دوباره ایجاد کنید؟
  • عملکرد محتوا و فرصت هایی برای بهینه سازی چه نوع محتوایی عملکرد خوبی دارد؟ آیا زمانی از روز، زمانی که مخاطبان شما فعال هستند و هر چند وقت یکبار باید پست بگذارید تا تعامل بالاتری داشته باشید را به صورت استراتژیک تجزیه و تحلیل می کنید؟

اگر هر یک از اینها کاملاً سریع نیستند، روی یک ممیزی سریع و بررسی استراتژی ایجاد محتوا و بازاریابی سرمایه گذاری کنید.

1. بازاریابی رسانه های اجتماعی

اکثر ناشران در شبکه های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست، لینکدین و تیک تاک یا هر ترکیبی از این کانال ها فعال هستند. پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. در اینجا خلاصه‌ای سریع از هر پلتفرم و انواع محتوایی که برای داستان سرایی برند رسانه‌ای و برخی از الگوهای Canva عملکرد خوبی دارند، آمده است تا به شما در شروع ایجاد کمک کند.

فیس بوک

از فیس بوک برای به اشتراک گذاری معرفی کتاب های جدید، مقالات، رویدادها و سایر محتوای مناسب برای گفتگو استفاده کنید.

به این قالب‌های Canva برای رویدادهای فیس‌بوک نگاهی بیندازید (برای ابعاد فیس‌بوک از قبل اندازه شده‌اند.)

اینستاگرام

اینستاگرام مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن نقل قول از محتوا، گیف‌های نمایش‌ها یا فیلم‌ها، مصاحبه‌های نویسنده یا خالق، انتخاب‌های باشگاه کتاب و موضوعات بحث در مورد قطعات محتوا است.

از پست‌های اینستاگرام ، حلقه‌ها، استوری‌ها و ویدیوهای متحرک اینستاگرام برای استفاده از ویژگی‌های برنامه استفاده کنید.

توییتر

توییتر یکی دیگر از مکان های عالی برای گفتگو است. رشته‌های تصویری حاوی نویسندگان یا سریال‌های جدید را به اشتراک بگذارید، در چت‌های توییتر با سؤالات بصری شرکت کنید یا تسهیل کنید، یا میزبان پرسش و پاسخ با سازندگان محتوا باشید. در اینجا قالب‌های اتاق خبر توییتر هستند که برای کمک به اشتراک‌گذاری بصری داستان‌ها، فرم‌بندی شده‌اند.

پینترست

پینترست مکانی برای الهام گرفتن است و پلتفرم کاملاً روی ویدیو است. سعی کنید پین‌هایی را برای مقالات یا مجموعه‌های جدید ایجاد کنید، خلاصه‌ای از کتاب‌ها یا مقاله‌های مورد علاقه ماه را به اشتراک بگذارید، یا نکات یا نقل قول‌هایی از مقالات را به اشتراک بگذارید و سپس به پست کامل پیوند دهید. قالب های Pinterest Pin و قالب های Pinterest Video را در اینجا پیدا کنید .

لینکدین

لینکدین پلتفرم ترجیحی برای حرفه ای های کسب و کار است و مکان خوبی برای به اشتراک گذاری مقالات و رویدادهای صنعت در جامعه حرفه ای خلاق است.

TikTok

ناشران مانند Cosmopolitan و Vogue هر کدام بیش از 500 هزار دنبال کننده در TikTok دارند و سایرین مانند Netflix تاکنون بیش از 20 میلیون دنبال کننده دارند. این شرکت‌های رسانه‌ای با ترکیب فرهنگ پاپ و میم‌ها و پرش از روندها، به شیوه‌ای معنادار با مخاطبان Gen Z و Millennial ارتباط برقرار می‌کنند.

آیا می‌دانستید Canva قالب‌های ویدیویی TikTok و فریم‌های انتهایی TikTok دارد ؟ ایجاد ویدیو لازم نیست آنطور که انتظار می رود دلهره آور باشد.

2. بازاریابی رویداد

برندهای رسانه ای برای ایجاد گپ و گفتی درباره انتشار کتاب ها، مقالات، مجموعه ها یا کمپین های جدید به رویدادهای راه اندازی تکیه می کنند. از داستان های نویسنده، گزیده هایی از آثار سازندگان و بیوگرافی جذاب نویسنده برای ایجاد هیجان برای رویدادها استفاده کنید.

با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند CRM یا پلتفرم مدیریت محتوا، می‌توانید مخاطبان و گروه‌های هدف خود را که دارای موارد زیر هستند تقسیم بندی کنید:

  • کتاب های خریداری شده توسط نویسندگان خاص
  • برنامه های مرتبط را تماشا کرد
  • در کانال های محتوای مرتبط مشترک شده است
  • در گذشته با محتوای مشابه درگیر شده است.

با شناسایی مخاطبان یا جوامعی که به احتمال زیاد به رویدادها علاقه دارند، نرخ تبدیل بالاتر، تعامل بهتر و حضور کلی بهتری خواهید داشت.

3. استراتژی بازاریابی محتوای ارگانیک

بازاریابی محتوای ارگانیک با استفاده از استراتژی سئو، ترافیک طبیعی را به وب سایت شما هدایت می کند. با گنجاندن بهترین شیوه های سئو در مقالات، بینندگانی را جذب می کنند که در حال جستجوی این عبارات کلیدی هستند. هنگامی که با رسانه های اجتماعی ترکیب می شود، تلاش های محتوا به طور تصاعدی دسترسی آنها را افزایش می دهد و باعث آگاهی از برند می شود.

در اینجا، The Economist تصویری جسورانه در رسانه های اجتماعی را برای این مقاله برجسته ارائه می دهد و موضوع شخصی نویسنده لی جین در توییتر، نگاهی درونی به داستان پشت داستان ارائه می دهد.

4. استراتژی محتوای پولی

بازاریابی محتوای پولی می تواند تبلیغات اجتماعی مستقیم، پست های ارگانیک تقویت شده، یا اشتراک محتوای پولی و محتوای ممتاز باشد. تبلیغات اجتماعی پولی یا کمپین های گوگل ادوردز می توانند مخاطبان جدید و مرتبط را به مقالات کلیدی یا صفحات وب سایت مانند خبرنامه یا ثبت نام اشتراک سوق دهند.

رسانه‌های خبری و ناشران می‌توانند با ارائه اشتراک محتوا یا مقالات پولی جداگانه، از محتوای دیجیتال درآمد کسب کنند.

مزایای محتوای بصری برای ناشران

محتوای بازاریابی بصری به تیم های رسانه و انتشارات کمک می کند تا به اهداف خود برسند. شاید مهمتر از آن، هر چند، زمانی که به درستی انجام شود، باعث صرفه جویی در وقت و تلاش تیم (و سردرد) می شود و منجر به موفقیت تجاری می شود.

1. امکان تغییر منظور محتوا در قالب های جدید

ناشران زرادخانه‌ای از محتوا را در دسترس دارند که آماده است برای استفاده مجدد در پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات، پست‌های وبلاگ، ایمیل‌ها، پادکست‌ها، ویدئوها، کتاب‌های الکترونیکی و هر چیز دیگری که تیم محتوای رسانه‌ای شما می‌تواند فکر کند.

استفاده مجدد از محتوای رسانه ای باعث صرفه جویی در وقت بازاریابان می شود، فقط از @marketwithmiranda بپرسید .

2. حفظ و تعامل با مخاطب را بهبود می بخشد

وقتی مردم ناشران را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند یا در فهرست‌های ایمیل مشترک می‌شوند، مرتباً محتوا دریافت می‌کنند و پست‌های اجتماعی را از شرکت‌های رسانه‌ای مورد علاقه خود می‌بینند. تعامل منظم با یک ناشر در رسانه های اجتماعی به الگوریتم می گوید که این محتوا را بیشتر نشان دهد و با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

3. آگاهی از برند و فالوورها را افزایش می دهد

کمپین های بازاریابی محتوا پتانسیل رشد ارگانیک و ایجاد صدها هزار برداشت را از یک پست رسانه اجتماعی دارند.

Upworthy از ابزارهای ایجاد محتوای Canva استفاده می کند تا محتوای رسانه های اجتماعی بصری خود را به مخاطبان بزرگ (و در حال رشد!) خود مقیاس دهد و آگاهی از برند را افزایش دهد. اینستاگرام آنها تقریباً 3 میلیون دنبال کننده دارد و سطح تعامل بسیار بالاتر از میانگین صنعت است، با پست های اخیر آنها بیش از 20000 لایک و صدها نظر ایجاد کرده است.

4. ماهیت خلاقانه محتوای رسانه را در بر می گیرد

ناشران و برندهای رسانه ای با پروژه های خلاقانه زندگی و تنفس می کنند. این زاویه بازاریابی است که چالش ایجاد می کند و ناشران دیجیتال را ملزم می کند تا استراتژی را در کار خلاقانه خود القا کنند. محتوای بصری فرصتی برای حفظ خلاقیت فراهم می کند و در عین حال کار را به گونه ای تطبیق می دهد که برای مخاطبانی که عادت به مصرف سریع و تعاملی محتوا دارند، جذاب تر باشد.

5. داستان های مهم را تقویت می کند

محتوای بصری عملکرد آنلاین بهتری نسبت به پست‌های متنی دارد و افراد محتوای بصری را بسیار مؤثرتر حفظ می‌کنند. محتوای تصاویر باعث می شود افراد احساس عاطفی، انگیزه، هیجان و یا مجبور به انجام اقدامات بیشتری کنند.

هنگامی که ناشران برای گفتن داستان های مهم سخت کار می کنند، می خواهند آن داستان ها توسط هر چه بیشتر جوامع به اشتراک گذاشته شود و شنیده شود. با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی محتوا، روزنامه‌ها و ناشران می‌توانند داستان‌هایی را که تغییر ایجاد می‌کنند و با تغییر دیدگاه‌ها تفاوت ایجاد می‌کنند، تقویت کنند.

برندهایی که از داستان سرایی بصری در بازاریابی رسانه ای استفاده می کنند

برندهای رسانه ای ارزش داستان سرایی را درک می کنند. داستان سرایی به همان اندازه قدرتمند است که با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار می کند و تأثیری که بر بینندگان یا خوانندگان می گذارد. وقتی ناشران برای تجزیه و تحلیل و شناخت مخاطبان خود وقت می گذارند، بهتر می توانند پیش بینی کنند که کدام داستان با کدام دنبال کننده ها طنین انداز می شود.

داستان سرایی تصویری زمانی بیشترین تأثیر را دارد که برای مخاطب طراحی شود و به روشی معتبر خلق و ویرایش شود. وقتی رسانه‌ها و برندهای انتشاراتی با جوامع آنلاین ارتباط برقرار می‌کنند، داشتن ناظران و مدیران رسانه‌های اجتماعی برند که بخشی از گروهی هستند که می‌خواهند با آنها صحبت کنند، اعتماد و تعامل کلی را بهبود می‌بخشد.

در اینجا سه ​​نمونه از داستان سرایی برند بصری در رسانه ها آورده شده است که تعامل محتوا را بهبود بخشید و به رشد آگاهی از برند کمک کرد.

1. Netflix: حساب های رسانه های اجتماعی طاقچه

بسیاری از تیم‌های بازاریابی رسانه‌ای و انتشاراتی از یک استراتژی تولید محتوا محبوب برای افزایش تعامل آنلاین خود استفاده می‌کنند – مخاطبان خاص. اینفلوئنسرهای مگا و سازندگان محتوا اغلب موفقیت خود را به یافتن زودهنگام جایگاه خود و ارائه خدمات به مخاطبان خاصی از دنبال کنندگان بسیار فعال نسبت می دهند. سپس، آن‌ها می‌توانند این دنبال‌کننده‌ها را به دیگران در همان جایگاه افزایش دهند، زیرا الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی به محتوا و حساب‌هایی با نرخ تعامل بالا علاقه‌مند هستند.

تیم بازاریابی نتفلیکس حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ویژه‌ای را برای مخاطبان در بین مخاطبان نتفلیکس بیشتر خود، مانند @contodo ، @strongblacklead ، و @netflixisajoke ایجاد کرده است. نتفلیکس به جای پست کردن محتوای خاص در حساب اصلی رسانه اجتماعی خود، @netflix ، حساب‌های مارکی برای فرهنگ‌ها، جوامع، علایق و کشورهای مختلف ایجاد کرده است که محتوای ارائه‌دهنده پخش جریانی، میم‌ها، مصاحبه‌ها و پیوندهایی به نمایش‌های جدید را نشان می‌دهد.

2. اقیانوس اطلس: استوری های اینستاگرام

آتلانتیک نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که به شدت با پست های خود درگیر هستند. این مجله دیجیتال دارای یک استراتژی قوی رسانه های اجتماعی است و از اینستاگرام برای موارد زیر استفاده می کند:

  • استوری های “پشت خط” را در نکات برجسته اینستاگرام به اشتراک بگذارید
  • به نقل از مقاله طراحی شده ویژه
  • محتوا را با استفاده از تصاویر و تیترها تبلیغ کنید
  • نویسندگان و داستان های جدید را به نمایش بگذارید

آنها از قالب های تعاملی استوری اینستاگرام برای ارسال مخاطبان رسانه های اجتماعی به سمت خود استفاده می کنند

وب سایت مجله دیجیتال و صندوق ورودی ایمیل برای خواندن داستان های برجسته.

3. Penguin Random House’s All Ways Black: حلقه های اینستاگرام

All Ways Black “جامعه ای اختصاص داده شده به ادبیات سیاهپوست” است که توصیه های کتاب، رویدادهای نویسنده و محتوای آموزشی را به اشتراک می گذارد. Instagram [email protected] توسط کری مایلز سرپرستی می‌شود، که حلقه‌های اینستاگرام و پست‌های مرتبط ایجاد می‌کند تا با جامعه ارتباط برقرار کند.

بهترین شیوه ها برای استفاده از بازاریابی بصری در رسانه و انتشارات

بازاریابی بصری و آگاهی از برند دست به دست هم داده و عوامل طراحی استراتژیک در تعامل و تبدیل قرار می گیرند. از این بهترین شیوه ها برای بازاریابی در رسانه ها و انتشارات برای بهینه سازی محتوا برای مخاطبان خود استفاده کنید.

از دستورالعمل‌های واضح برند یا برند شخصی استفاده کنید

یک سبک منسجم را در سرتاسر محتوای بصری حفظ کنید و اگر قبلاً یک راهنمای سبک برند بصری ندارید، ایجاد کنید.

استفاده مجدد و استفاده مجدد از محتوا در انواع رسانه های مختلف

محتوایی را انتخاب کنید که عملکرد ارگانیک خوبی داشته باشد یا بازدیدهای ثابتی دارد و برای کانال های دیگر استفاده مجدد کنید. با استفاده مجدد از محتوا و داشتن کلمات کلیدی یا موضوعات خاص در چندین کانال مانند ویدیو و جستجوی وب ، برندها دسترسی و دیده شدن خود را افزایش می دهند و عملکرد کلی موتور جستجو را بهبود می بخشند.

ترکیبی از محتوای تعاملی کوتاه و بلند را ایجاد کنید

اجازه دهید پلتفرم یا کانال توزیع انواع رسانه ها را راهنمایی کند. اگر مخاطب در حال خواندن مقاله ای در گوشی خود است، باید برای موبایل قابل هضم و بهینه سازی شده باشد، اما اگر یک گزارش سالانه با محتوای پیچیده باشد، باید بعداً آن را در صفحه نمایش بزرگتر بخواند و برای تعامل با آن زمان صرف کند. داده ها یا بینش ها

از محتوای چند رسانه ای مانند ویدیو استقبال کنید

دلیل اصلی استفاده برندها از محتوای ویدیویی افزایش آگاهی از برند است. محتوای ویدیویی همچنین برترین نوع رسانه ای است که بازاریابان در سال 2021 از آن استفاده می کنند. مؤثرترین رویکرد برای بیان داستان های شگفت انگیز برند از طریق ویدیو است. ویدئو با ترکیبی از موسیقی، حرکت، تصاویر و عناصر دیگر، افراد را عمیق‌تر از سایر اشکال ارتباطی مانند صدا یا متن درگیر می‌کند. ویرایشگر ویدیوی Canva می تواند به بیان داستان های برند خود از طریق ویدیو کمک کند.

انواع محتوا، کانال ها و پلتفرم ها را آزمایش و آزمایش کنید

آزمایش محتوای برند در کانال‌های مختلف، برای مخاطبان مختلف، و در عین حال ترکیب انواع مختلف داستان‌گویی بصری، به نزدیک‌تر کردن تیم‌های بازاریابی به رشد و تعامل پایدار کمک می‌کند.

ابزارهای ایجاد محتوا را بیابید که برای تیم های انتشارات مشارکت دارند

ایجاد یک گردش کار تولید محتوا که مقیاس پذیر و کارآمد باشد اولین گام برای دستیابی به مخاطبان جدید است. از ابزارهای طراحی محتوا که شامل ویژگی‌های همکاری تیمی، قالب‌ها و مدیریت فایل هستند برای ساده‌سازی فرآیند تولید محتوا استفاده کنید.

رسانه‌ها و بازاریابان انتشارات دیجیتالی که می‌خواهند داستان‌های خود را به صورت آنلاین ببینند، وقت گذاشته‌اند تا با چشم‌انداز و مخاطبان خود آشنا شوند. محتوای معنادار بر کسانی که آن را می‌بینند تأثیر می‌گذارد و از طریق اشتراک‌گذاری، پست‌های مجدد، پیام‌های متنی، کلیپ‌های مصاحبه، لایک‌ها و نظرات، راه خود را به صورت ارگانیک در سراسر وب باز می‌کند. داستان هایی را بگویید که ارزش گفتن دارند و به استراتژی محتوای بصری اضافه کنید و مخاطبان رشد خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید