اینستاگراماینستاگرام مارکتینگبرندینگتبلیغاتتجارتکسب درآمد آنلاینمارکتینگ

راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کار شما در سال 2021

مقدمه:

همانطور که می دانید ، ایجاد یک وب سایت برای تجارت یا وبلاگ شما مهمترین مرحله موفقیت آنلاین شما است.
اما بعد از انتشار سایت شما کارهای زیادی باقی مانده است ، مانند افزایش ترافیک و هدف قرار دادن افراد مناسب.
برای رسیدن به مخاطبان ، باید با کاربرانی روبرو شوید که در حال حاضر زمان زیادی را صرف می کنند – رسانه های اجتماعی. یکی از محبوب ترین کانال های رسانه های اجتماعی اینستاگرام است که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.
در آنجا ، مردم برای الهام گرفتن ، کشف محتوای جدید و کسب و کارها و مارک های جدیدی مانند شما آشنا می شوند.
کاربران Wix گزارش دادند که به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ، ترافیک وب سایت آنها را بیش از 2 برابر افزایش داده است.
تلاشهای بازاریابی اینستاگرام با کمک ابزارهایی که فقط برای حسابهای تجاری در دسترس است ، به کسب و کارها این امکان را می دهد تا به آگاهی از برند دست یابند ، محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند و فروش را افزایش دهند.
در این راهنمای بازاریابی اینستاگرام ، ما در مورد تمام راه هایی که می توانید از کانال برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید واز جمله ایجاد یک حساب تجاری بهینه در اینستاگرام ، ایجاد ستون های محتوای محکم ، دانستن بهترین زمان ارسال ، همکاری با افراد تأثیرگذار و موارد دیگر ، بحث خواهیم کرد.

بازاریابی در اینستاگرام در 5 مرحله

 

  1. یک حساب تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید

مارک تواین می گوید: “راز پیشرفت در [اینستاگرام] شروع به کار است.”
اگر هنوز آن را ندارید ، اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک حساب Instagram از طریق برنامه تلفن همراه یا وب سایت است
. پس از راه اندازی حساب کاربری خود ، باید نمایه خود را به حساب حرفه ای تبدیل کنید.
این به شما امکان دسترسی به ویژگی های برتر مانند تبلیغات ، تجزیه و تحلیل و پست های خرید را می دهد.

در اینجا نحوه دریافت یک حساب حرفه ای اینستاگرام وجود دارد:

  1. ثبت نام.

  2. به تنظیمات> حساب> رفتن به یک حساب حرفه ای بروید.

  3. اتصال به فیس بوک: از شما سال می شود که آیا می خواهید حساب خود را به صفحه تجاری فیس بوک خود پیوند دهید یا خیر. این توصیه می شود زیرا به شما این امکان را می دهد تا به راحتی پست ها را در هر دو کانال به اشتراک بگذارید و افراد مربوطه را برای دنبال کردن پیدا کنید.

  4. تنظیمات خود را به روز کنید:

  • نمایه خود را عمومی بگذارید تا افراد غیر دنبال کننده بتوانند پست های شما را ببینند و با نام تجاری شما تعامل داشته باشند.
  • اجازه دهید نظرات و پیامهای کاربران را باز کنید تا کانالهای ارتباطی بیشتری باز شود.
  • اعلان ها را روشن کنید تا از فعالیت های حساب خود مطلع باشید.
  1. تدوین استراتژی

الگوهای خنده دار اینستاگرام و عکسهای جذاب  مطمئناً سرگرم کننده هستند. اما برای تبدیل اینستاگرام به یک کانال بازاریابی مهم برای کسب و کار خود ، ابتدا باید بر روی توسعه یک استراتژی قوی کار کنید.
  1. اهداف واضح بازاریابی اینستاگرام را تعیین کنید
  2. مخاطبان هدف اینستاگرام خود را مشخص کنید
  3. تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید
  4. یک پروفایل و یک بیو بهینه و جامع بسازید
  5. در مورد زیبایی منظم اینستاگرام تصمیم بگیرید
اهداف واضح بازاریابی اینستاگرام را تعیین کنید
مهمترین بخش هر استراتژی بازاریابی ، تعیین اهداف مشخص است. درک اینکه چرا در اینستاگرام هستید به شما کمک می کند تا موفقیت را بهتر اندازه گیری کنید. با ترسیم یک هدف اولیه و ثانویه شروع کنید که مشخص می کند با تلاش خود به چه چیزی امیدوار هستید. همچنین ، به این فکر کنید که چقدر زمان و بودجه ای مایل به سرمایه گذاری برای دستیابی به اهداف واقعی هستید.
برخی از رایج ترین اهداف بازاریابی اینستاگرام عبارتند از:
  • نمایش محصولات یا خدمات خود
  • ایجاد آگاهی از نام تجاری
  • افزایش فروش
  • به اشتراک گذاشتن اخبار و اخبار مهم شرکت
  • ایجاد وفاداری و اعتماد به نام تجاری در بین کاربران
  • پرورش جامعه ای جذاب
مخاطبان هدف اینستاگرام خود را مشخص کنید
اگر مخاطبان شما همه هستند ، مخاطبان شما هیچکس نیستند ، بنابراین مطمئن شوید که با کسانی که دوست دارید به آنها دسترسی داشته باشید و آنچه برای گروه هدف شما مهم است هماهنگ هستید. در مورد دسته بندی های مختلف درباره یک مشتری ایده آل تصمیم بگیرید:
  • جمعیت شناسی : سن ، جنسیت ، محل سکونت
  • شخص : علایق ، نقاط درد ، انگیزه ها
  • رفتار اینستاگرام: هشتگ هایی که استفاده می کنند ، به چه چیزهایی اهمیت می دهند/ارسال می کنند ، کدام مارک ها را دنبال می کنند و غیره
یک مکان عالی برای تعیین مخاطبان ایده آل ، لیست دنبال کنندگان رقبای شما است. از آنجا که این کاربران قبلاً به دسته محصولات شما علاقه نشان داده اند ، احتمالاً به پیشنهادات شما نیز علاقه مند خواهند بود.
تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید
هنگام بازاریابی در اینستاگرام ، به یاد داشته باشید که “دوستان خود را نزدیک و دشمنان خود را نزدیک تر نگه دارید”. شما می توانید این کار را با انجام ممیزی در مورد آنچه که در فضای شما خوب کار کرده است یا نکرده اید انجام دهید. شما همچنین باید مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنید ، از رقبا و شرکت های مورد نظر خود دیدن کنید و به این الگوها توجه کنید:
  • هشتگ : از کدام هشتگ استفاده می کنند؟ آیا هشتگ های تکراری در صنعت شما وجود دارد؟
  • کپشن: برای برقراری ارتباط با مخاطبان از چه زبانی استفاده می شود؟
  • محتوا و تصاویر: به نظر می رسد کدام تصاویر و نوع محتوا بر اساس لایک و مشارکت پست های مسابقه بیشتر مورد توجه بازار هدف شما قرار گرفته است؟
در حالی که نباید همان استراتژی بازاریابی اینستاگرام آنها را کپی کنید ، توجه به الگوهایی که در صنعت شما اتفاق می افتد ، جهت شروع به شما راهنمایی می کند.
پس از تجزیه و تحلیل رقابتی ، تعداد زیادی پروفایل تجاری مربوط به اینستاگرام را مشاهده کرده اید که می توانید از آنها به عنوان الهام استفاده کنید. حالا وقت آن است که خودتان دست ساز باشید.
یک پروفایل و یک بیو بهینه و جامع بسازید
همانطور که در مصاحبه شغلی خود از نظر ظاهری زیبا به نظر می رسیدید و معمولاً لباس تجاری می پوشید ، اینستاگرام شرکت شما نیز باید حرفه ای و قابل ارائه به نظر برسد
. از تصمیم گیری در مورد آنچه در بیوگرافی خود می نویسید تا انتخاب رنگ تصویر در استوری ها ، نمایه شما باید نمایانگر ظاهر و احساس برند شما باشد
یک بیوگرافی دقیق بنویسید
به همان اندازه که ما دوست داریم خود را در مورد قضاوت سریع افراد تصور نکنیم ، برداشت اول اجتناب ناپذیر است. بنابراین ، شما باید یک بیوگرافی جذاب و مشهور در اینستاگرام داشته باشید ، زیرا این اولین قسمتی است که افراد هنگام ورود به صفحه شما مشاهده می کنند
. در این فضا ، شما 150 کاراکتر دارید تا شخصیت برند خود و ارزش خدمات یا محصول خود را به نمایش بگذارید.
برای داشتن یک پروفایل بهینه ، این جزئیات را در بیوگرافی خود وارد کنید:
  • نام: این می تواند مشابه یا متفاوت از نام کاربری شما باشد. از آنجا که نام شما قابل جستجو است ، افزودن کلمات کلیدی که خدمات شما را توصیف می کنند را در نظر بگیرید تا شانس پیدا شدن توسط کاربران افزایش یابد
. به عنوان مثال ، ما از واژه کانوا در نام برند خود استفاده کریم تا مخاطب بداند موضوع اصلی پیج و سایت ما چیست.
  • دسته: انتخاب کنید که برند شما در کدام صنعت قرار می گیرد تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا به سرعت خدمات خود را ارائه دهند.
  • توضیحات: تنها در چند کلمه ، آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد ، توصیف کنید. بایستی که به وضوح بیان  کنید که شرکت شما مثلا منسوجات و قفسه های دست ساز برای خانه ارائه می دهد
  • . شما می توانید ایموجی ها را اضافه کنید ، زیرا اغلب خودشان صحبت می کنند ، یا حتی هشتگ مربوط به محتوای شما را نیز شامل می شوند.
  • CTA: دعوت به عمل (CTA) را که می خواهید بازدیدکنندگان انجام دهند ، اضافه کنید. این می تواند به سادگی “فروشگاه” باشد.
  • اطلاعات تماس: اطلاعاتی را که کاربران نیاز دارند تا با شما تماس بگیرند ، ارائه دهید. با افزودن یک شماره تلفن یا ایمیل ، مشتریان بالقوه قادر خواهند بود بلافاصله با شما تماس بگیرند ، نه اینکه فقط برای یافتن این اطلاعات به سایت شما مراجعه کنند.
  • پیوند وب سایت : در اینستاگرام ، بیوگرافی شما یکی از تنها مکان هایی است که می توانید پیوند قابل کلیک را در آن قرار دهید ، بنابراین حتماً آن را اضافه کنید.
  • اگر می خواهید کلیک های خود را به بیش از یک مقصد هدایت کنید ، می توانید این کار را با استفاده از پیوند بیوگرافی اجتماعی انجام دهید. برنامه هایی مانند Elink.io ، Shorby و Linktree به شما امکان می دهند چندین پیوند را در یک صفحه وب مجزا جمع کنید تا بین صفحات اصلی انتخابی مانند فروشگاه آنلاین ، وبلاگ یا سایر کانال های اجتماعی خود حرکت کنید.
یک عکس نمایه در مارک انتخاب کنید
برای اینکه به راحتی در اینستاگرام شناسایی شوید ، باید از لوگوی خود به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید
. با کمک سازنده لوگو ، می توانید تصویری تمیز و قدرتمند برای کانال های تجاری و اجتماعی خود طراحی کنید
. فقط مطمئن شوید تصویر شما حداقل 320 3 320 پیکسل باشد و به خاطر داشته باشید که اینستاگرام آن را به شکل گرد برش می دهد. برای دستیابی به ابعاد مورد نظر خود ، می توانید از ابزار تغییر اندازه تصویر استفاده کنید.
با استفاده از همان لوگو در شبکه های اجتماعی خود مانند وب سایت خود ، همچنان در برند باشید. ما از توصیه های خود پیروی کرده ایم و از لوگوی خود استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل شود که به راحتی قابل تشخیص هستیم.
در حال حاضر ، امیدوارم با بیوگرافی و عکس نمایه خود توجه بازدیدکنندگان اینستاگرام خود را جلب کرده باشید. گام بعدی این است که مطمئن شوید آنها را از نظر بصری با یک خوراک زیبا طراحی کرده اید.
در مورد زیبایی منظم اینستاگرام تصمیم بگیرید
طراحی فید اینستاگرام بسیار شبیه به ایجاد یک وب سایت است . رنگ ها ، فونت ها ، تصاویر و طرح بندی های متعددی وجود دارد که می تواند پیام تجاری شما را با موفقیت به اشتراک بگذارد. برای ترکیب همه این قطعات متحرک ، می توانید از سازنده پست اجتماعی Ascend استفاده کنید تا به راحتی یک قالب خیره کننده را انتخاب کرده و آن را سفارشی کنید تا در اینستاگرام برجسته شود.
در اینجا چند ایده برای زیبا سازی اینستاگرام خود آورده ایم:
ترکیب خوراک
هر سطر در فید پروفایل اینستاگرام شامل سه تصویر است. رایج است که از این طرح کاشی شده برای جایگزینی بین انواع تصاویری که منتشر می کنید استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک فید “شطرنجی” ایجاد کنید که عکس های تاریک و روشن را می چرخاند
یا می توانید از رهبری Ray-Ban پیروی کنید و در هر ردیف از رنگ بندی متفاوتی استفاده کنید.
مطمئنا، برخی از برنامه ریزی رو به بازده چنین ترکیب می رود، اما ابزار نمایش مشخصات عمومی مانند خروجی نگاه ، Planoly و Plann به شما اجازه می دید که چگونه خوراک خود را خواهد قبل از ارسال است.
پالت رنگ در تصاویر ، متن و داستان
با انتخاب 3-5 سایه که به طور مداوم در عکس ها و متن شما ظاهر می شود ، رنگهای واقعی (مارک تجاری) خود را نشان دهید. آراستن در یک خانواده خاص از سایه ها از نظر بصری جذاب و حرفه ای ایجاد می کند. در مورد بستنی Lexylicious ، رنگ صورتی برای قوام در سراسر خوراک تکرار می شود.
برای کمک به ثابت نگه داشتن سایه های رنگ ، از فیلترها و ایستگاه از پیش تنظیم استفاده کنید.
فیلتر روی تصاویر
فیلترها برای عکس آرایش برای مدل ها هستند: همیشه به آن نیاز نیست ، اما مطمئناً به ایجاد جلوه ای پر زرق و برق کمک می کند. با استفاده از نرم افزار ویرایش عکس مانند Wix Photo Studio ، فیلترهای داخلی اینستاگرام یا ایستگاه از پیش تنظیم Lightroom می توانید به چنین تحولی در عکس های خود دست پیدا کنید.
در زیر می بینید که چگونه شرکت چای ارگانیک ، The Tea Story ، از فیلترها برای دستیابی به یکپارچگی در تمام رنگ های نارنجی و قرمز در تصاویر خود استفاده کرده است تا یک خوراک خیره کننده از صفحه کسب و کار ایجاد کند.
قلم روی تصاویر یا داستانها
فونت هایی که استفاده می کنید بخشی از زبان برند شما هستند ، بنابراین مطمئن شوید که نشان دهنده شما است. افسانه مد Chanel یک فونت امضا ایجاد کرده است که برای دهه ها حتی در اینستاگرام ثابت مانده است. اگر شما نیز می خواهید موفقیت تجاری مشابهی داشته باشید ، با فونت های نمایش داده شده در داستانها ، تصاویر و فیلمهای خود مطابقت داشته باشید.
الگوها
برای کمک به ایجاد محتوای بصری جذاب ، می توانید قالب های از پیش ساخته شده اینستاگرام را سفارشی کنید . آنها بسیار حرفه ای به نظر می رسند و به راحتی با اهداف مارک و اینستاگرام شما ویرایش می شوند. الگوها می توانند در زمان ایجاد صرفه جویی کرده و به ایجاد حس ثابتی در حساب اینستاگرام خود کمک کنند.
Wix قالب های اینستاگرام را برای پست های اجتماعی در مورد فروش ، بارگیری برنامه ، هشدارهای محصولات جدید ، یادآوری ها ، نقل قول ها و موارد دیگر ارائه می دهد. برای یافتن الگوهای خوراک خود ، وارد Wix.com شوید و به بخش Marketing & SEO بروید ، سپس روی پست های اجتماعی کلیک کنید.
  1. از تمام قالب های اینستاگرام به صورت استراتژیک استفاده کنید
اینستاگرام به دور از این است که یک پونی تک ترفندی باشد. با شروع تنها با تصاویر ثابت ، این برنامه در حال حاضر تعداد انگشت شماری از فرمت ها و ویژگی های Instagram مانند Stories ، IGTV ، Instagram Live ، Shopping و جدیدترین قالب Reels آن را ارائه می دهد.
فریبنده بودن تنها مزیت استفاده از بیش از یک قالب Instagram نیست. گفته شده که این الگوریتم به حساب هایی که از بسیاری از محصولات مختلف اینستاگرام استفاده می کنند پاداش می دهد. بیایید هر نوع قالب و نحوه استفاده از آن را برای تجارت خود بررسی کنیم.
  1. تصویر استاندارد
  2. چرخ فلک
  3. فیلم های
  4. داستانها
  5. نکات برجسته داستان
  6. IGTV
  7. قرقره
  8. اتاقهای زنده و زنده
  9. خريد كردن
تصویر استاندارد
پست های معمولی تصویر هنوز عکس هایی هستند که در فید شما پخش می شوند. از آنجا که اینستاگرام یک مکان بصری است ، بسیاری از مشاغل تصاویر با وضوح بالا و زرق و برق دار “Instagramable” را بارگذاری می کنند. این یک عمل خوب است که بین انواع محتوایی که منتشر می کنید متناوب باشید ، که بعداً در هنگام ورود به ستون های محتوا در مورد آنها بحث خواهیم کرد.
چرخ فلک
در حالی که چرخ فلک های واقعی برای سرگرمی در دایره می چرخند ، پست های چرخ فلک اینستاگرام به طور افقی برای مشارکت ما می چرخند. این نوع پست می تواند شامل حداکثر 10 تصویر و فیلم باشد که همه آنها در یک پست واحد با ویژگی پیمایش افقی ارائه شده اند.
در تصویر زیر مشاهده می کنید که چگونه زیمرمان طراح مد از فرمت چرخ فلک به طور کامل برای نمایش یک لباس از جلو ، پشت و در نهایت ، در حال حرکت از طریق یک فیلم کوتاه باند استفاده می کند. در مورد تجربه 360 درجه از یک محصول صحبت کنید.
نمایش محصولات ممکن است تنها مزیت قالب چرخ فلک نباشد. گفته شده است که الگوریتم اولویت بندی محتوایی را دارد که زمان تعامل زیادی دارد. به طور طبیعی ، پیمایش روی چندین تصویر به جای یک عکس بیشتر طول می کشد و می تواند به عملکرد پست شما کمک کند.
فیلم های
در گذشته ، تبلیغات تلویزیونی اولین راه برای دسترسی به مصرف کنندگان با محتوای ویدئویی بود. امروزه ، به جای هزینه هزاران دلار برای تلویزیون ، مشاغل می توانند از فیلم های اینستاگرام برای بیان داستان برند خود ، نمایش محصولات و نسخه های جدید استفاده کنند. اینستاگرام با فرمت ویدئویی موفقیت های زیادی داشته است و 80 درصد زمان صرف شده برای تماشای فیلم ها در اینستاگرام را افزایش داده است.
برای کمک به ایجاد یک ویدیوی قدرتمند ، می توانید از Wix’s Video Maker برای ویرایش ویدئو ، درج صدا و همپوشانی متن استفاده کنید.
داستانها
این ایده که چیزی جالب می تواند هر لحظه از بین برود کاملاً ناخن جونده است. این احساسی است که داستان های اینستاگرام در حال رشد است و روزانه 500 میلیون نفر را مجبور کرده است که با استوری ها ارتباط برقرار کنند . پس از 24 ساعت کوتاه ، محتوای نشان داده شده به شکل حلقه ها در بالای صفحه شما ناپدید می شود. اگرچه 15 ثانیه یک پست کوتاه مدت به نظر می رسد ، اما این فرمت یک استراتژی بازاریابی قدرتمند در اینستاگرام است ، زیرا 50 درصد از افراد مورد بررسی می گویند که از یک وب سایت برای خرید یک محصول یا خدمات به دلیل مشاهده آن در Stories دیدن کرده اند .
بر خلاف سایر قالب های اینستاگرام ، استوری ها جنبه خام و معتبری از نام تجاری شما را نشان می دهند. به جای یک عکس خوراکی کامل ، شما در مورد زندگی روزمره کسب و کار ، فرهنگ شرکت و پشت صحنه آن پست می گذارید. با Ascend Social Posts یا برنامه هایی مانند inStory و Ash قالب ها و طرح بندی های سفارشی دارید که به شما کمک می کند داستانهای بصری سریع و جذاب ایجاد کنید.
شما می توانید کاربران را در هر پست نه تنها با نمایش تصاویر و تبلیغات محصول ، بلکه شامل متن آموزنده ، فیلم ها و برچسب های جذاب بیشتر درنگ کنید. وقتی صحبت از برچسب ها می شود ، روش های زیادی وجود دارد که مارک ها از آنها به طور مثر برای رویکرد بازاریابی اینستاگرام خود استفاده می کنند:
نظرسنجی ها
نظرسنجی ها به بینندگان اجازه می دهد بین دو گزینه سفارشی رای دهند. از این ویژگی در Story خود استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهید بین محصول یا تصویر مورد علاقه خود یکی را انتخاب کنند تا به صورت گیمیفیکیشن درگیر شوند.
برچسب شمارش معکوس و راه اندازی محصول
برچسب های شمارش معکوس به شما امکان می دهد تاریخ و زمان پایان هر نقطه عطف آینده برای تجارت خود ، مانند هدیه ، عرضه خط جدید یا فروش را تعیین کنید. کاربران این امکان را دارند که پس از اتمام زمانبندی به یاد بیاورند که به حساب شما بازگردند و اقدامی انجام دهند.
ببینید سامرز اسنگلی چگونه از برچسب شمارش معکوس برای معرفی محصول آینده استفاده می کند.
برچسب سوال
چه کسی دوست ندارد نظرش را بپرسند؟ برچسب های س justال این کار را انجام می دهند. آنها می توانند به شما اجازه پرسش و پاسخ تعاملی با بینندگان را بدهند. حتی می توانید یک قدم فراتر بگذارید و از برچسب های پرسش برای تحقیقات بازار استفاده کنید.
برچسب مسابقه
برچسب مسابقه سوالات چند گزینه ای هستند که پس از کلیک روی یکی ، پاسخ صحیح را نشان می دهد. چند س triال بی اهمیت درباره صنعت ، محصول یا خدمات خود مطرح کنید.
GIF ها
GIF ها تصاویری متحرک هستند که می توانند به زندگی داستان شما کمک کرده و شخصیت برند شما را نشان دهند. در Instagram Stories یک نوار جستجو وجود دارد که به شما امکان می دهد GIF ها را بر اساس کلمات کلیدی پیدا کنید.
علاوه بر استفاده از برچسب برای جذابیت بیشتر داستان های خود ، می توانید از GIF های “پست جدید” برای تبلیغ محتوای جدید در فید خود استفاده کنید.
برچسب های مکان
در اینجا تعجب آور نیست ، برچسب های مکان مکان شما را نشان می دهد. می توانید از آن برای گفتن مکان فیزیکی کسب و کار خود به مشتریان ، پیدا کردن آنها برای شما ، یا برجسته کردن رویداد یا محل خاصی که در حال حاضر در آن حضور دارید ، استفاده کنید. اما آنها فقط اطلاعاتی نیستند ؛ با توجه به Omnicore ، پست های دارای موقعیت 79 درصد تعامل بیشتری دارند.
هشتگ ها
از برچسب هشتگ برای برجسته کردن کلمات مربوط به موضوعاتی که در مورد آنها ارسال می کنید یا نام تجاری خود استفاده کنید. انجام این کار می تواند به داستان شما کمک کند تا توسط افرادی که به موضوع مورد نظر علاقه دارند ، کشف شود.
پیوند “مشاهده بیشتر” قابل کلیک است
پیوند “بیشتر ببینید” که همچنین به عنوان “کش رفتن به بالا” نیز شناخته می شود ، یک ابزار با ارزش اینستاگرام است که برای حساب هایی با بیش از 10 هزار دنبال کننده در دسترس است. این دکمه قابل کلیک در پایین Story مشتریان را مستقیماً به هر صفحه فرود انتخابی مانند وب سایت شما ، پیوند وابسته یا فروشگاه اینستاگرام شما می فرستد.
در تصویر زیر مشاهده می کنید که چگونه چاپگر ، تصویرگر و طراح لیلی آرنولد استودیو از این ویژگی برای ارسال بینندگان به خرید کتاب خود استفاده کرد.
برچسب ها را ذکر کنید
برچسب های ذکر شده به شما امکان می دهد حساب هایی را در یک Story برچسب گذاری کنید ، که به آنها اطلاع داده می شود و گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن آن در Stories خود به آنها داده می شود. می توانید از مشتریان ، کارکنان یا حتی مارک های دیگر خود نام ببرید.
برچسب خرید
از برچسب های خرید برای برچسب گذاری کالا در Story خود و هدایت افراد به فروشگاه Instagram خود استفاده کنید. علاوه بر تبلیغ فروشگاه شما ، این یک راه عالی برای کمک به شناسایی موارد نشان داده شده در عکس است. به عنوان مثال ، H&M از برچسب قابل خرید برای برجسته کردن کاپشن لباس فعال خود استفاده کرد.
نکات برجسته داستان
برخی از استوری های اینستاگرام آنقدر خوب هستند که برای همیشه از بین نمی روند. به جای این که اجازه دهید پس از 24 ساعت منقضی شود ، می توانید داستانهای گذشته را در یک مکان دائمی به نام Story Highlights ذخیره کنید. این داستانهای ذخیره شده در قسمت بیوگرافی شما وجود دارد و برای هر بازدیدکننده قابل مشاهده است. در حالی که مصرف کنندگان از آنها برای برجسته کردن رویدادهای بزرگ مانند عروسی یا تعطیلات استفاده می کنند ، مارک ها از آنها برای معرفی خود ، محصولات و پیشنهادات خود استفاده می کنند.
به عنوان مثال ، سازنده روکش صندلی چرخدار Izzy Wheels از Story Highlights استفاده می کند تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا به راحتی مجموعه های مختلف مانند روکش چرخ Hello Kitty ، Barbie و Wedding را پیدا کنند. همه عکسهای جلد Story Highlight را می توان با تصاویر سفارشی کرد تا دسته بندی آنها را نشان دهد.
برای ایجاد جلد های داستان ، تصویری از رول دوربین خود بارگذاری کنید یا از استوری منتشر شده قبلی انتخاب کنید. متناوبا ، می توانید از برنامه Story Highlight Cover Maker استفاده کنید یا آنها را از طراحان Etsy خریداری کنید .
IGTV
کلیپ های بین 1 دقیقه – 60 دقیقه برای قالب IGTV مناسب است که به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی عمودی را منتشر کنید. این ویدئوها را می توان برای بررسی محصولات ، مصاحبه ها یا نمایش پشت صحنه ایجاد محصول استفاده کرد. اگر محتوای ویدئویی از کانال های دیگر دارید ، می توانید محتوای ویدئویی خود را به راحتی به تلویزیون اینستاگرام تبدیل کنید . ایجاد اینگونه محتواها برای قرار گرفتن در معرض دید بسیار ارزشمند است زیرا در اینستاگرام آمده است که ویدیوهای IGTV 4 برابر بزرگتر از عکس های موجود در Explore هستند.
همانند پست های فید و Reels ، می توانید با به اشتراک گذاشتن ویدیو در Story خود ، افراد را به تماشای محتوای IGTV شما سوق دهید.
به عنوان مثال ، Vivi et Margot ، صاحب مغازه فرانسوی لوازم خانگی سنتی ، دارای یک کانال قوی IGTV با فیلم های خرید پشت صحنه ، الهام از طراحی خانه و نکات تزئین میز است.
قرقره
Reels قابل مقایسه با برنامه معروف رقص ، کمدی و آموزش به نام TikTok است. کاربران حداکثر تا 30 ثانیه فیلم های چند کلیپی را با فیلترهای تعاملی و صداهای محبوب ضبط و ویرایش می کنند. ترفند این است که می توانید فیلمبرداری را شروع کنید ، متوقف شوید و دوباره شروع کنید و جلوه های ویژه را لایه بندی کنید. اگر صفحه شما عمومی است ، این ویدئوهای سرگرم کننده را می توانید در Explore پیدا کنید و به برند شما در رسیدن به دنبال کنندگان جدید کمک کنید.
فروشگاه هدایای قابل کاشت Nurturing Nature Cards نوشت که Reels به شما کمک می کند تا در معرض دید قرار بگیرید و کارآفرینان دیگر را تشویق کرد “به کسب و کار خود لطف کنید و ساخت قرقره را شروع کنید!”
اتاقهای زنده و زنده
وقت آن رسیده است که با ویدیوهای “در زمان واقعی” به نام Instagram Live معتبر شوید. به عنوان یک تجارت ، می توانید Live را به عنوان یک رویداد مجازی تصور کنید. چه کسی به رویداد شما دعوت شده است؟ همه پیروانی که در حال حاضر در برنامه هستند (یا اعلان ها برای Live فعال شده اند) پیامی دریافت می کنند که شما زنده هستید و گزینه ای برای تماشای آنها ارائه می دهد.
اگر قصد دارید میزبان سایر کاربران باشید ، می توانید این کار را با اتاق های زنده انجام دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا حداکثر سه نفر را به صورت زنده پخش کنید ، مشابه وبیناری که در آن چندین نفر با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و مخاطبان به آن گوش می دهند. در این قالب ، نظرات و س questionsالات زمان واقعی روی صفحه ظاهر می شود که می توانید در محل به آنها پاسخ دهید.
برندها از این قالب به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود به روش های زیر استفاده می کنند:
  • یک تجربه خرید زنده ایجاد کنید که در آن محصولات خود را در معرض دید قرار دهید و بینندگان را برای خرید اقلامی که در معرض نمایش قرار می دهید به یک لینک خرید هدایت کنید.
  • میزبان مصاحبه با مشتری یا تأثیرگذار باشید.
  • یک جلسه پرسش و پاسخ را با پاسخ به سوالات متداول اجرا کنید.
  • پشت صحنه رویدادی را که در حال حاضر برای کسب و کار شما در حال انجام است نشان دهید.
  • میزبان یک دوره آموزشی یا کارگاه آموزشی باشید.
خريد كردن
با محبوبیت گسترده خرید آنلاین ، اینستاگرام از این فرصت استفاده کرده است تا تجربه تجارت الکترونیک را به رسانه های اجتماعی بیاورد . مطالعات نشان می دهد که 130 میلیون حساب روی پست های خرید ضربه می زنند تا هر ماه درباره محصولات بیشتر بدانند .
خرید اینستاگرام به کسب و کار شما یک ویترین می دهد تا از طریق پست های ارگانیک ، داستان ها ، جستجو و کاوش به افراد جدید دسترسی پیدا کند. علاوه بر این ، در پلت فرم جدید فروشگاه ، مصرف کنندگان می توانند محصولات فروش را از مارک هایی که دنبال می کنند و سایر فروشگاه های مرتبط که به آنها توصیه می شود ، کشف کنند. در آنجا ، شما می خواهید فروشگاه خود را راه اندازی کنید تا همه محصولات شما در قالب یک کاتالوگ نمایش داده شود. اگر واجد شرایط “Checkout Business” هستید ، کاربران حتی می توانند مستقیماً محصولات را از طریق برنامه خریداری کنند.
همچنین می توانید از خرید اینستاگرام در استوری ها و فید خود استفاده کنید. پس از ضربه زدن کسی به برچسب محصول خرید شما ، تصویر ، قیمت ، توضیحات و پیوندی را برای خرید آن مشاهده می کند. به عنوان مثال ، مارک گرانولای لذیذ Les Granolas de Jenny دارای فروشگاه اینستاگرام است که کاربران با ضربه زدن روی “مشاهده محصولات” می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.
  1. ستون های محتوای قوی بسازید
عکس های محصول شما هر چقدر هم زیبا باشند ، تنها نمی توانید برای استراتژی بازاریابی کامل اینستاگرام خود به آنها اعتماد کنید. برای موفقیت واقعی ، باید مطالبی را نیز بیاموزید که آموزش ، اطلاع رسانی ، الهام بخش یا سرگرم کننده است. ما توصیه می کنیم ستون های محتوا را که در این دسته های مختلف قرار می گیرند ایجاد کنید:
  1. محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  2. محتوای پشت صحنه (BTS)
  3. نقل قول
  4. کارکنان
  5. تبلیغ محصول
  6. پست های آموزشی
  7. پست های فصلی
  8. مناسبت ها
  9. توصیفات
  10. اخبار ، مطبوعات و پست های تبلیغاتی
  11. محتوای سرگرم کننده یا طنز آمیز
محتوای ایجاد شده توسط کاربر
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) شامل تصاویر ، فیلم ها یا متنی است که توسط کاربران شما به صورت آنلاین ساخته و ارسال شده است. این نوع محتوا نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا نیازی به ایجاد آن نیست ، بلکه یک دارایی بسیار قابل اعتماد و با ارزش است.
Social Media Today گزارش می دهد که محتوای تولید شده توسط کاربر 4.5 درصد نرخ تبدیل بالاتری دارد. برای استفاده از این پتانسیل محتوا ، مشتریان را تشویق کنید تا عکس ها و نظرات خود را برچسب گذاری کرده و آنها را مرتباً در استوری یا فید خود به اشتراک بگذارند.
محتوای پشت صحنه (BTS)
در پشت هر نام تجاری موفق ، کارهای سنگین زیادی برای سرپا نگه داشتن تجارت وجود دارد. اجازه دهید کاربران ببینند برای حفظ شرکتی مانند شما ، چه عکاسی ، بسته بندی یا ساخت محصول لازم است. با کاربران ارتباط برقرار خواهید کرد زیرا جنبه شخصی تر ، واقعی و هیجان انگیز شما را نشان می دهد.
نقل قول
نقل قول ها نه تنها به خوبی کار می کنند زیرا اجازه می دهند صدای تازه ای در صفحه شما شنیده شود ، بلکه همچنین به این دلیل که نقل قول ها اغلب می توانند تکان دهنده و الهام بخش باشند. یک روش توصیه شده این است که سعی کنید نقل قول های خود را مربوط به مخاطب و زمینه خود نگه دارید. به عنوان مثال ، ما یک نقل قول از آدل گلدبرگ ، دانشمند کامپیوتر ، به اشتراک گذاشتیم که متناسب با مخاطبان وب سایت ما است.
کارکنان
یک شرکت فقط به اندازه کارکنانش خوب است. با نشان دادن خود و کارکنان خود در پست های خود ، استعدادهای شرکت خود را به جهان نشان دهید. عکس های کارکنان نیز می تواند در جلوه دادن به نام تجاری کمک کند. بر اساس مطالعه Backlinko ، پست های اینستاگرام که شامل صورت می شود 38 درصد بیشتر از موارد بدون چهره لایک می گیرند.
محصولات خود را تبلیغ کنید
83 درصد از کاربران می گویند اینستاگرام به آنها در کشف محصولات و خدمات جدید کمک کرده است ، بنابراین مهم نیست که یکی از ستون های محتوای شما حول بازاریابی پیشنهادات شما بچرخد.
تا زمانی که تبلیغات را با سایر پست های خود متعادل کنید ، آنها خیلی تهاجمی برخورد نخواهند کرد. می توانید نسخه های جدید (کمپین های تیزر) ، پرفروش ترین ها یا تبلیغات را ارائه دهید. به عنوان مثال ، ببینید چگونه مارک جیکوبز یکی از عطرهای محدود خود را در یکی از پست های خود نشان می دهد.
پست های آموزشی
شما آنچه را که نمی دانید نمی دانید. این اجازه را به بازدیدکنندگان می دهد که با هدف یا مشکلی که شما حل کرده اند آشنا شوند ، می تواند به آنها کمک کند تا بهتر بفهمند چه چیزی برای آنها وجود دارد. در نتیجه ایجاد محتوای اطلاعاتی ، کاربران می توانند آموزش ببینند ، ارزش کسب کنند و به کسب و کار شما اعتماد کنند.
در تصویر زیر می بینید که چگونه شرکت شمع طبیعی Fontana Candle Co. یک پست ایجاد کرده است که تمام مواد تشکیل دهنده محصول آنها را تجزیه می کند. زیرنویس آنها تفاوت بین استفاده از شمع تمیز از ترکیبات طبیعی در مقایسه با شمع های پر از سموم را توضیح می دهد.
پست های فصلی
خواه تعطیلات فصلی باشد ، جشن ملی یا جنبش اجتماعی که اتفاق می افتد ، به موقع بودن آن لحظه توجه کنید و مطالب مرتبط را در اطراف آن ارسال کنید. نگاهی به نحوه استفاده شرکت وافل Bubblewrap از روز جهانی نوتلا برای نمایش تنقلات خوشمزه خود بیندازید .
مناسبت ها
هیچ چیز به اندازه یک رویداد داغ که میزبان یا در آن حضور دارید FOMO (ترس از دست ندادن) ایجاد نمی کند . با نمایش اجمالی رویدادهای A-List خود ، به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که در حال انجام چه کاری بوده اید.
توصیفات
مهم نیست که شعار یا صدای آسانسور شما چقدر خوب است ، همیشه از دهان مشتری شما بهتر به نظر می رسد. با قرار دادن توصیفات مشتری در پست های خود ، به تصویر نام تجاری خود کمک می کنید و اجازه می دهید داستانهای واقعی به فروش برسند.
اخبار ، مطبوعات و تبلیغات
در اخبار از شما نام برده شده و تبلیغات زیادی کسب کرده اید. اکنون وقت آن است که “متواضعانه” به آن افتخار کنیم. از این گذشته ، آیا واقعاً این اتفاق افتاده است اگر کسی از آن اطلاع نداشته باشد؟ به عنوان مثال ، Brown Girl Jane در مجله Elle حضور داشت و قطعه مقاله را به طرز درخشانی ارسال کرد.
پست های سرگرم کننده یا طنز
آیا در حال حاضر کلیشه یا شوخی های متداول در فرهنگ عامه وجود دارد؟ این می تواند ایده خوبی باشد که روی واگن پرش کنید و یک پست یا الگوی رفتاری مرتبط ایجاد کنید تا به کمک آن برند عجیب و غریب خود را نشان دهید.
بعد از اینکه ستون های محتوا قوی و محکم شدند ، زمان آن فرا رسیده است که روی توسعه حساب خود تمرکز کنید.
  1. نکات بازاریابی در اینستاگرام
در حالی که صدها نکته و ترفند برای بازاریابی در اینستاگرام وجود دارد ، ما آن را به 10 مورد از مهمترین استراتژی های رشد محدود کرده ایم:
  1. الگوریتم اینستاگرام را بشناسید
  2. زیرنویس های جذاب بنویسید
  3. از هشتگ ها عمداً استفاده کنید
  4. با مشتریان فعلی و بالقوه تعامل داشته باشید
  5. مسابقه یا هدیه بدهید
  6. با اینفلوئنسر شریک شوید
  7. با تبلیغات اینستاگرام تبلیغات حمایت شده را ارائه دهید
  8. بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام را بدانید
  9. پیگیری و بهینه سازی عملکرد
  10. اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید
الگوریتم اینستاگرام را بشناسید
استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اینستاگرام برای الگوریتم آن هنوز از بسیاری جهات یک راز است. با این حال ، برخی از سازندگان الگوهایی را در الگوریتم پیدا کردند که از آنها به نفع خود استفاده کردند و در نتیجه ، موفقیت های زیادی در بازاریابی اینستاگرام مشاهده کردند.
اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به جای ترتیب زمانی ، فیدها پست ها را بسته به نوع محتوایی که اینستاگرام فکر می کند کاربران بیشترین علاقه را به آن نشان می دهند و زمان بیشتری را برای مشاهده اختصاص می دهند ، نمایش می دهد.
برای استفاده از الگوریتم به نفع خود ، باید به اینستاگرام ثابت کنید که مردم مطالب شما را در مدت کوتاهی پس از ارسال برایشان جالب می دانند. در اینجا چند روش برای جلب توجه الگوریتم به پست های شما وجود دارد – و در نتیجه آنها را تقویت کنید:
  • زمان تماشای پست شما را توسط افراد افزایش دهید
  • پس اندازها را تشویق کنید
  • سهام بیشتری بدست آورید
  • بلافاصله پس از ارسال ، مشارکت پست (نظرات و لایک) را افزایش دهید. می توانید در چند ثانیه اول ارسال ، دو نظر روی پست خود بگذارید تا حرکت نامزدی ایجاد شود.
  • یک توضیح متنی alt برای تصاویر خود بنویسید. کلماتی که انتخاب می کنید می تواند به الگوریتم کمک کند تا محتوای شما را بر اساس علایق خود به سمت چه کسی سوق دهد.
زیرنویس های جذاب بنویسید
زیرنویس ها راهی قدرتمند برای شنیدن صدای برند شما و رساندن پیام آن است. در حالی که شما 2200 کاراکتر در دسترس دارید ، پس از 125 نویسه متن شما کوتاه می شود ، بنابراین دو خط اول کلیدی هستند
علاوه بر ایجاد متن های آموزنده و سرگرم کننده ، مهم است که در برخی از زیرنویس های خود یک فراخوان برای اقدام (CTA) نیز قرار دهید. اینستاگرام گزارش می دهد 89 درصد احتمال دارد که کمپین هایی که بر CTA تأکید دارند از آنهایی که این کار را نمی کنند بهتر عمل کنند.
برخی از رایج ترین CTA ها از کاربران می خواهند در مورد موضوعی خاص در پست شما نظر دهند. سایر CTA های محبوب کاربران را تشویق می کند که پیوند موجود در بیوگرافی شما را بررسی کنند. ببینید چگونه طراح ابی لیتون راه اندازی فروشگاه آنلاین Wix را اعلام کرد و به دنبال کنندگان خود دستور داد “پیوند موجود در بیوگرافی من را بررسی کنید”.
اگر برای خطوط شوخ انگیز به الهام نیاز دارید ، از عنوان زیرنویس CapGenius یا Preview استفاده کنید . استفاده از برخی ایموجی ها و هشتگ ها را فراموش نکنید ، زیرا بیش از نیمی از زیرنویس ها و نظرات اینستاگرام حاوی ایموجی است. به نحوه استفاده ابی لیتون از ایموجی قلب برای تشکر از پیروانش برای حمایت آنها توجه کنید.
از هشتگ ها عمداً استفاده کنید
زمان تغییر کرده است و علامت پوند (#) دیگر فقط دکمه ای نیست که هنگام صحبت با دستگاه تلفن خودکار فشار می دهید. کانال های رسانه های اجتماعی در حال حاضر از هشتگ ها به عنوان ابزاری حیاتی برای کشف ، افزایش فالوورها و مشارکت مرتبط استفاده می کنند. گزارش شده است که پست هایی با حداقل یک هشتگ به طور متوسط ​​12.6 درصد بیشتر درگیر می شوند.
بسیار مهم است که شما هشتگ های اینستاگرام را انتخاب کنید که کسب و کار شما را توصیف می کند ، مخصوص محدوده ، مخاطبان ، منطقه و هدف حساب شما است. بیایید نگاهی به برخی از بهترین شیوه هایی که برای استراتژی هشتگ اینستاگرام خود باید دنبال کنید ، بیندازید.
شامل هشتگ هایی با اندازه های مختلف باشد
در هر پست می توانید تا 30 هشتگ استفاده کنید. در حالی که این عدد ممکن است بزرگ به نظر برسد ، هنوز مهم است که در انتخاب های خود استراتژیک باشید.
در هر پست از ترکیبی از هشتگ های بزرگ ، متوسط ​​و کوچک استفاده کنید. هشتگ هایی با بیش از یک میلیون پست (مانند #انگیزه تناسب اندام ) و برچسب های طاقچه با تنها چند صد هزار (مانند #لباس تناسب اندام ) به همان اندازه مهم هستند. آنها برای کمک به نمایش پست های شما در فیدهای مربوطه و یافتن آنها هنگام جستجوی افراد برای آن دسته ها بسیار عالی هستند. شما نمی خواهید از موارد بزرگ استفاده کنید زیرا رقابتی تر از هشتگ های طاقچه هستند. هشتگ های کوچکتر به شما کمک می کنند تا کشف شوید ، زیرا پست شما برای مدت طولانی تری در قسمت پست اخیر ظاهر می شود.
هشتگ های خود را بچرخانید و تغییر دهید
حتی اگر فکر می کنید هشتگ هایی که در چند پست اخیر استفاده کرده اید مانند جادو عمل کرده اند ، مطمئن شوید که آنها را بچرخانید تا شانس خود را برای دسترسی به مخاطبان دیگر که از برچسب های کمی متفاوت پیروی می کنند از دست ندهید. برای پیگیری ، لیستی از 6-10 گروه متمایز از 30 هشتگ برای کپی و جایگذاری تهیه کنید. سپس ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بین آنها متناوب باشید.
یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید
تفاوت بین هشتگ معمولی و مارک تجاری این است که مورد دوم در مورد تجارت شما ایجاد شده است. این می تواند نام شرکت شما را در هشتگ مانند #ShareACoke قرار دهد یا محصولی مانند #ShareYourEars دیزنی لند را ذکر کند .
هدف یک هشتگ مارک دار ایجاد سر و صدا در اطراف نام تجاری شما و همچنین جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر است. برای کمک به شروع هشتگ مارک دار خود ، به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید و آنها را تشویق کنید تا از فرصتی برای برجسته شدن استفاده کنند.
هشتگ های مربوطه را دنبال کنید
برای کمک به شما در به روز بودن در صنعت و مخاطبان هدف ، هشتگ های خاصی را دنبال کنید. سپس اینستاگرام هر هفته پست های برتر را در فید شما برای برچسب هایی که دنبال کرده اید نشان می دهد. با دنبال کردن هشتگ ها ، همچنین می توانید به آسانی با جامعه خود ارتباط برقرار کنید زیرا پست ها برای شما ارسال می شوند.
برای کمک به شما در مورد این نکات هشتگ ، می توانید از ابزارهایی مانند Hashtag Expert و Hashtagify استفاده کنید که مراحل فوق را به صورت خودکار انجام می دهد.
با مشتریان فعلی و بالقوه تعامل داشته باشید
بازاریابی در اینستاگرام هم علم و هم هنر است. شما می توانید با محتوا و زیرنویس های خود خلاق باشید ، اما رویکرد علمی برای تعامل نیز وجود دارد. هرچه بیشتر با پست های دیگران ارتباط برقرار کنید ، احتمال اینکه آنها به نمایه شما بازگردند ، با شما تعامل داشته باشند ، شما را دنبال کنند یا حتی برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار به وب سایت شما بیایند بیشتر است. ظاهراً از هر 3 نفر مورد بررسی 2 نفر می گویند که اینستاگرام تعامل با مارک ها را امکان پذیر می کند .
در اینجا چند روش کاربردی برای تعامل با مخاطبان آورده شده است:
  • به همه نظرات خود ، یا حداقل نظرات نوشته شده در چند ساعت اول پس از ارسال پاسخ دهید.
  • نظرات و لایک ها را در حساب های دیگر بگذارید. هرچه نظر شما معنادارتر و شخصی تر باشد ، به احتمال زیاد گیرنده با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کند.
  • با حسابهای مشابه همکاری کنید. با اقدامات متقابل مبادله ارزش مانند به اشتراک گذاشتن پست های یکدیگر در Story خود موافقت کنید تا مشارکت بیشتری از مخاطبان جدید امکان پذیر شود.
  • به گروه های مشارکت بپیوندید یا شروع کنید که پست های یکدیگر را دوست دارند ، نظر می دهند و ذخیره می کنند. تعامل مداوم و فوری باعث می شود که الگوریتم محتوای شما را ارزشمند تشخیص دهد.
  • در نهایت ، اجازه دهید به فوری ترین سوال شما بپردازیم ، “چگونه می توانم فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورم؟” بسیاری از بازاریابان روش تعامل دلار هشتاد (1.80 دلار) توسط گری واینرچوک را توصیه می کنند. شما باید ده هشتگ مختلف را در طاقچه خود جستجو کنید ، با گذاشتن “2 سنت” خود در هر پست ، در مورد 9 پست برتر نظر دهید. سس مخفی 0.02 دلار در 9 x 10 = 1.80 دلار است.
گاهی اوقات برای جلب توجه دیگران بیش از یک لایک یا نظر طول می کشد ، به همین دلیل است که می توانید به عنوان بخشی از تاکتیک های بازاریابی اینستاگرام خود مسابقه یا هدیه ای نیز ارائه دهید.
مسابقه یا هدیه بدهید
شما تعجب خواهید کرد که مردم چقدر مایل به انجام هدایای رایگان هستند. خوب ، منظور ما فروش کلیه نیست ، اما بسیاری از مردم مشتاق هستند که فالو کنند ، به اشتراک بگذارند ، دوستان خود را تگ کنند و حساب کاربری دیگری در اینستاگرام را برای کسب جایزه جذاب تبلیغ کنند.
نتیجه ایده آل این است که هزینه هدیه بهایی است که می خواهید برای فالوورها ، مشتریان و مشتریان بیشتر بپردازید. بسته به بودجه و مخاطبان شما ، پاداش می تواند یک وسیله گران قیمت ، فروش تخفیفی یا هدیه محصول خود شما باشد.
اطمینان حاصل کنید که دوره مسابقه بین 2-5 روز است و برنده را بعداً اعلام کنید. برای کمک به شما در انتخاب برنده ، می توانید از انتخاب کننده نظر یا انتخاب کننده هدیه استفاده کنید .
به عنوان مثال ، شرکت شمع زغال سنگ و قناری یک هدیه موفق انجام داد که بیش از 4000 نظر داشت. همه افرادی که در پست به دلیل مسابقه برچسب گذاری شده بودند در معرض شرکت قرار گرفتند.
با اینفلوئنسر شریک شوید
افراد تأثیرگذار افرادی هستند که پیروان زیادی دارند و می توانند بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارند. در حالی که برخی از اینفلوئنسرها بیشتر شبیه افراد مشهور اینستاگرام هستند ، برخی از مارک ها نیز با اینفلوئنسرهای کوچکی کار می کنند که طرفداران کوچکی دارند اما همچنان می توانند طرفداران نام تجاری خوبی باشند.
مردم نسبت به تبلیغات سنتی حساسیت بیشتری نشان داده اند ، به همین دلیل است که همکاری با اینفلوئنسرها برای تبلیغ کسب و کار شما راهی عالی برای به دست آوردن اعتبار در بین مشتریان شما است. در حقیقت ، 55 درصد از خریداران پس از مشاهده یک تبلیغ کننده توسط یک خالق ، مد خریداری کرده اند و 89 درصد می گویند ROI حاصل از بازاریابی تأثیرگذار با سایر کانال های بازاریابی قابل مقایسه یا بهتر است.
نحوه همکاری با یک فرد تأثیرگذار
برای شروع بازاریابی تأثیرگذار این مراحل را دنبال کنید :
  1. یک فرد تأثیرگذار را از طریق تحقیق یا استفاده از بازاری مانند Intellifluence یا Tribe که شما را با فردی مناسب در طاقچه شما مطابقت می دهد ، شناسایی کنید.
  2. با در نظر گرفتن میزان مشارکت و پیرو ، حساب اینفلوئنسر را از نظر صحت بررسی کنید. می توانید این کار را با استفاده از یک دنبال کننده جعلی دنبال کننده انجام دهید یا به صورت دستی در فالوورها ورق بزنید تا ببینید آیا آنها به جای ربات شبیه افراد واقعی هستند.
  3. برای پیشنهاد همکاری با آنها تماس بگیرید. در یک ایمیل یا جلسه ، در مورد قیمت ، چشم انداز ایجاد محتوا و یک جدول زمانی توافق کنید.
با تبلیغات اینستاگرام تبلیغات حمایت شده را ارائه دهید
تبلیغات در اینستاگرام به صورت داستانهای تبلیغاتی یا پست هایی ارائه می شود که به فیدهای مخاطبان مورد نظر شما که در حال حاضر شما را دنبال نمی کنند می رسد. تبلیغات می تواند برای شما جالب باشد ، با توجه به این که 50٪ وقتی در اینستاگرام تبلیغات آن را مشاهده می کنند به مارک بیشتری علاقه مند هستند .
برای استفاده بیشتر از بودجه تبلیغاتی خود ، راهنمای نحوه تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنید . در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از مراحل زیر است:
  1. انتخاب کنید کدام دارایی را می خواهید تبلیغ کنید: در حساب حرفه ای اینستاگرام خود ، می توانید روی هر پست یا استوری خود ضربه بزنید و روی “تبلیغ” کلیک کنید. توصیه می کنیم از Instagram Insights خود استفاده کنید و محتوایی را که قبلاً به طور ارگانیک بسیار خوب عمل کرده است ، تبلیغ کنید.
  2. هدف کمپین را انتخاب کنید: تعیین کنید که اهداف تجاری شما چیست. اینستاگرام آنها را به سه دسته تقسیم می کند: آگاهی (دسترسی و آگاهی از نام تجاری) ، ملاحظه (ترافیک ، تعامل) و تبدیل (فروش ، ترافیک فروشگاه).
  3. مخاطبان خود را مشخص کنید: اینستاگرام می تواند افراد مشابه دنبال کنندگان شما را به طور خودکار مورد هدف قرار دهد ، یا شما می توانید با انتخاب مکان ، علاقه ، سن و جنسیت آنها ، به صورت دستی اهداف مورد نظر خود را ایجاد کنید.
  4. بودجه و مدت زمان را تعیین کنید : بودجه روزانه ای را که می خواهید هزینه کنید و برای چند روز می خواهید کمپین را انتخاب کنید ، انتخاب کنید. ابزار تبلیغاتی اینستاگرام با بودجه و مدت زمانی که تعیین کرده اید ، دسترسی تقریبی را به شما نشان می دهد.
  5. بهینه سازی عملکرد: به عملکرد تبلیغات توجه کنید. آیا به سایت یا صفحه فرود شما کلیک پیوندی داده است ؟ چند برداشت داشت؟ هرچه تصورات بیشتر باشد ، شانس شما برای مشارکت بیشتر است. اگر از معیارهای خود راضی هستید ، می توانید پست های مشابه را تبلیغ کنید یا اگر امیدوارید نتایج بهتری ببینید ، زیرنویس ها ، هدف گذاری یا محتواهای مختلف را برای تبلیغ امتحان کنید.
بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام را بدانید
برای ایجاد یک حضور قوی ، باید ثبات داشته باشید و بهترین زمان را برای پست در اینستاگرام بدانید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید 1-2 بار در روز در فید خود پست بگذارید و بیش از 10 داستان در روز منتشر کنید.
چه ساعتی باید پست بگذارید؟ Hootsuite بیش از 200،000 پست را که معیارهای عملکردی صنعت را نشان می دهد ، تجزیه و تحلیل کرد.
به نظر می رسد بهترین زمان ها و روزهای ارسال پست برای صنعت مسافرتی ، جمعه ساعت 9 صبح و 1 بعد از ظهر است.
جمعه ها همچنین روز خوبی برای ارسال پست برای صنایع غذایی است ، به ویژه در حوالی ظهر آن روز.
منطقی است که ظهر زمان بسیار خوبی برای ارسال پست است ، زیرا مردم در تعطیلات ناهار هستند و می توانند بدون احساس گناه در اینستاگرام حرکت کنند.
رخی دیگر اوج عملکردهای متعددی را در طول هفته مشاهده می کنند. به عنوان مثال ، در صنعت خرده فروشی ، سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه ظهر همه روزهای خوبی هستند.
یکی دیگر از بخشهایی که در چند روز در هفته موفق می شود خدمات حرفه ای است که سه شنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت 10 صبح به اوج خود می رسد.
روندها نشان می دهد که مشاغل باید از استراتژیک ترین پست های خود در روزهای هفته استفاده کنند.
پیگیری و بهینه سازی عملکرد
برخلاف بازاریابی تلویزیونی و مجله ای ، ردیابی ، اندازه گیری و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال بسیار ساده تر است. با کمک بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل Instagram و Instagram Insights داخلی ، می توانید در زمینه های زیر اطلاعات کسب کنید:
  • جغرافیا و سن پیروان شما
  • افزایش و کاهش تعداد فالوورهای شما
  • مشارکت در هر پست
  • روی داستانها
  • به جلو ضربه می زند
  • به عقب ضربه می زند
  • داستان بعدی و خروج
  • ضربه تند وشدید زدن
  • پاسخ ها
  • پست های برتر خود را بر اساس بیشتر دنبال کنندگان ، لایک ها ، نظرات و موارد دیگر مرتب کنید
از تمام داده های خود برای کمک به شما در تصمیم گیری های آگاهانه و آموزش دیده در مورد نوع محتوا در اولویت بندی یا تکرار حرکت رو به جلو استفاده کنید.
اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید
شما کار سختی را برای یادگیری نحوه بازاریابی در اینستاگرام انجام داده اید. اکنون قسمت سرگرم کننده می آید: اجازه دهید جهان آن را ببیند.
ابتدا ، اینستاگرام را به عنوان یکی از دکمه های نماد رسانه های اجتماعی خود در سایت خود قرار دهید تا مشتریان وفادار و بازدیدکنندگان خود را به روز نگه دارید و شما را دنبال کنند.
سپس با افزودن تصاویر اینستاگرام خود به سایت خود با ابزار Instagram Feed ، بازدیدکنندگان وب سایت خود را شگفت زده کنید .
به این ترتیب ، وب سایت شما به طور خودکار جدیدترین پست های اینستاگرام شما را همگام سازی کرده و نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید