ادمین پیج اینستاگراماینستاگراماینستاگرام مارکتینگبرندینگتجارتکسب درآمد آنلاینکسب و کار

ضرورت آموزش دیدن ویادگرفتن اینستاگرام برای برندها

اینستاگرام در زمینه افزایش آگاهی از برند و حمایت از محصولات، پلتفرم شماره یک رسانه اجتماعی برای شرکت ها است. اما برای اینکه شرکت خود را در میان 50 میلیون کسب و کار اینستاگرامی متمایز کنید، به یک استراتژی بازاریابی برجسته نیاز دارید. با به کارگیری یک استراتژی بازاریابی برنامه ریزی شده و یک هویت برند قوی، صفحه اینستاگرام شما می تواند مطمئن باشد که نوع درستی را برای کمک به موفقیت کسب و کار شما دریافت می کند. کارگاه تعاملی یک روزه ما به طور خاص برای تضمین این است که شما در بهترین موقعیت برای استفاده از نفوذ و امکانات اینستاگرام برای خود و شرکت خود هستید.
 

سرفصل مطالب نوشته

برای رشد کسب و کار خود در بازاریابی اینستاگرام مسلط شوید!

اگر قصد دارید کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام توسعه دهید، باید توجه خود را بر روی ایجاد فالوور از کاربرانی متمرکز کنید که با شما درگیر می شوند و به برند شما علاقه مند می شوند. شما باید به جای تکیه بر یک ترفند ارزان، با ساختن برند خود به روشی معتبر، تعامل اینستاگرام خود را به طور ارگانیک افزایش دهید. این را می توان با ایجاد یک استراتژی طولانی مدت اینستاگرام که بر تجزیه و تحلیل و داده ها متمرکز است، به دست آورد.

یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز ، حساب اینستاگرام شما را به مهم ترین راه افزایش آگاهی و شناخت برند برای تجارت شما تبدیل می کند. کارگاه ما دقیقاً همین کار را انجام می دهد و به شرکت شما کمک می کند تا به طور موثر با فالوورهای اینستاگرام شما ارتباط برقرار کند.

چرا ما را برای آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی اینستاگرام خود انتخاب کنید؟

ما تیمی از کارشناسان بازاریابی اجتماعی هستیم که به ارائه یک استراتژی بازاریابی امضا شده در اینستاگرام اختصاص یافته ایم. در طول نه سال، ما بیش از 300 صاحب شرکت، بازاریاب و متخصص ارتباطات را با جدیدترین روش‌ها برای کسب سود از اینستاگرام تامین و آموزش داده‌ایم.

ما بر ROI تمرکز می کنیم

یک شاخص کلیدی عملکرد، ROI برای تعیین سودآوری و حذف حدس و گمان از تصمیمات مالی آینده کسب و کار شما ضروری است. دوره های ما بر این تمرکز دارند که چگونه کسب و کار شما می تواند این ارقام را تجزیه و تحلیل کند و از آنها برای ارائه بهترین نتیجه ممکن استفاده کند.

ما استراتژیک هستیم

ما بر آنچه ضروری است تمرکز می کنیم. با توسعه و اعمال استراتژی رسانه های اجتماعی، می توانید حساب اینستاگرام خود را به مولد اصلی آگاهی از برند و درآمد برای شرکت خود تبدیل کنید.

ما تخصص بازاریابی واقعی داریم

طی پنج سال گذشته، تیم ما بیش از 30 جایزه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی برجسته و کمپین های روابط عمومی یکپارچه کسب کرده است. ما معمولاً در این بخش به عنوان بهترین آژانس روابط عمومی، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی در شمال بریتانیا در نظر گرفته می شویم.

ما یادگیری عملی را ارائه می دهیم

با ارائه فرصتی به کارمندان خود برای یادگیری توانایی های نوآورانه و توسعه توانایی های فعلی خود، آنها دوره ما را با درک عمیق تری از بهترین روش به کارگیری آنها در محل کار و زندگی خود ترک خواهند کرد.

ما پشتیبانی پس از دوره را ارائه می دهیم

برای هر دوره آموزشی، ما چهار هفته پشتیبانی پس از دوره ارائه می‌دهیم، که در آن هر شرکت‌کننده می‌تواند با تیم ما در دفتر تماس بگیرد تا کمک، مشاوره یا سؤال خاصی در مورد محتوای دوره بپرسد. مربیان ما بسیار خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند تا مطمئن شوید که یادگیری کاربردی جدید خود را در کار روزانه خود به کار می برید.

کلاس های رسانه های اجتماعی ما تعاملی هستند

از طریق گنجاندن محتوای تعاملی در دوره‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود به عنوان راهی برای آموزش مخاطبان خود، راه مثبت تری برای تعامل با شرکت‌کنندگان از طریق اصالت و مشارکت پیدا کرده‌ایم. هر دوره چندین جلسه فراگیر خواهد داشت تا شرکت کنندگان آنچه را که شنیده و دیده اند را عملی کنند، زیرا ما معتقدیم بهترین روش یادگیری از طریق انجام دادن است.

کار ما استاندارد “برند بزرگ” است

تیم ما پس از کمک به برندهای بزرگ برای تثبیت خود به عنوان حضور پیشرو در اینستاگرام به مدت XXX سال، می‌داند که چگونه با استفاده از آخرین روند رسانه‌های اجتماعی و مؤثرترین روش‌ها، حضور برند خود را در رسانه‌های اجتماعی ارتقا دهید.

چه کسانی باید در آموزش رسانه های اجتماعی برای اینستاگرام شرکت کنند؟

اینستاگرام زمانی که به عنوان یک کسب‌وکار آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند به منبعی قوی تبدیل شود، زیرا فرصتی برای تبلیغ و تبلیغ شرکت شما به طور مستقیم از طریق ارتباط با تأثیرگذاران صنعت و درگیر کردن مشتریان فراهم می‌کند. این دوره برای صاحبان شرکت، تیم های بازاریابی یا متخصصان ارتباطات که به دنبال تبدیل شدن به متخصصان بازاریابی رسانه های اجتماعی با درک بهتر از اینستاگرام هستند، عالی است.

با آموزش رسانه های اجتماعی برای اینستاگرام چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

از زمان ایجاد اینستاگرام، به بهترین پلتفرم اشتراک گذاری عکس تبدیل شده است. بیش از 800 میلیون کاربر ماهانه در حال حاضر فعال هستند و 60 میلیون عکس پست می شود و 1.6 میلیارد “لایک” هر روز نشان داده می شود. همچنین تعداد زیادی اینفلوئنسر با تعداد زیادی فالوور وجود دارد و با آموزش صحیح نیز می توانید به یک برند تأثیرگذار تبدیل شوید.

شما باید نوع مناسبی از محتوا را پست کنید تا بتوانید با فالوورهای فعلی مرتبط باقی بمانید و در عین حال فالوورهای جدید را نیز وارد کنید. با این حال، دانستن اینکه کدام نوع پست برای رشد مخاطبان شما مناسب است، می تواند سخت باشد. ما قوی ترین نکات بازاریابی اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا از پلتفرم محبوب بهترین استفاده را ببرید، از جمله:

  • نحوه ایجاد حضور تجاری در اینستاگرام
  • مراحل افزایش حضور شما در اینستاگرام
  • بهینه سازی محتوای اینستاگرام برای نتایج بهتر
  • بهترین روش ها برای مدیریت یک صفحه در اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
  • نکات و ترفندهای پیشرفته برای افزایش نتایج در اینستاگرام

برندهایی که به ما اعتماد دارند

 

مزایای آموزش رسانه های اجتماعی ما برای اینستاگرام

از طریق شرکت در دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی ما برای اینستاگرام، با مهم ترین مراحل در حمایت از برند خود از طریق رسانه های اجتماعی، از جمله تعیین اهداف کمپین، شناسایی مخاطبان هدف و کانال های صحیح، تولید محتوای جذاب و مدیریت حضور خود آشنا خواهید شد.

در ادامه این دوره آموزشی متوجه خواهید شد:

  • اگر اینستاگرام گزینه مناسبی برای کسب و کار شماست
  • چگونه اینستاگرام برای برندها با موفقیت کار می کند
  • از چه محتوایی باید اجتناب کرد
  • انواع مختلف گزینه های تبلیغاتی موجود در اینستاگرام
  • چگونه مرتبط ترین مخاطب را برای تبلیغات مختلف هدف قرار دهیم
  • نحوه خرید و مدیریت تبلیغات اینستاگرام
  • چگونه KPI اینستاگرام خود را تعریف و اندازه گیری کنیم
  • نحوه ادغام محتوای اینستاگرام در تمام کانال ها
  • گام های بعدی برای توسعه یک برنامه اقدام

آموزش رسانه های اجتماعی برای اینستاگرام: نمای کلی دوره

هنگامی که با آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی برای اینستاگرام ما روی مطالعه تمرکز کردید، خواهید دید که چرا ما دوره پیشنهادی هستیم. ما روش های گام به گام ساده ای برای افزایش دنبال کنندگان و بازاریابی شرکت شما داریم. چه بخواهید حساب شخصی خود را ایجاد کنید و یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید یا یک اینستاگرام تجاری ایجاد کنید، دوره ما به نمایندگان و بازاریابان روش‌ها و اعتماد به نفسی را برای راه‌اندازی، مدیریت و تنظیم رسانه‌های اجتماعی شرکتی یک برند می‌دهد.

برندها چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند

همانطور که افراد به تدریج از رسانه های اجتماعی برای بررسی خریدهای بالقوه استفاده می کنند، اینستاگرام به عنوان یک خروجی برای برندها عمل می کند تا محصولات، خدمات یا مشتریان خوشحال خود را به طور خلاقانه به نمایش بگذارند. پست‌ها و استوری‌های مارک‌دار اینستاگرام نیز به بینندگان این امکان را می‌دهد تا درباره موضوعات مرتبط با بخش برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. محتوای مفید و مهم ممکن است به مشتریان بالقوه اجازه دهد تا به برند شما بیشتر اعتماد کنند. یاد خواهید گرفت:

  • مدل های استراتژی که سایر برندها در حال به کارگیری هستند
  • در مورد اینکه چه کسی و برای چه کاری از این پلت فرم استفاده می کند، بیاموزید
  • نمونه هایی از بهترین روش های کسب و کار را ببینید
  • درک کنید که چرا افزایش دسترسی برای برندها اهمیت دارد و نکات منفی آگاهی از آنها

اینستاگرام را برای برند خود درک کنید

تعداد نامحدودی از فرصت ها برای ایجاد یک برند در اینستاگرام و تبدیل شدن از یک کسب و کار کوچک یا یک استارت آپ به یک برند معروف اینستاگرامی معروف و شاید متمایزتر از آن به عنوان یک نام آشنا وجود دارد. ما به شما کمک می کنیم تا ردپای آنلاین شرکت خود و رقبای کلیدی خود را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ارزیابی کنید تا تشخیص دهید چگونه از دیگران بالاتر بروید.

هدف قرار دادن افراد مناسب

انجمن های تخصصی زیادی در اینستاگرام وجود دارند که از هشتگ ها برای تعامل استفاده می کنند. اگر بتوانید آنها را کشف کنید، آنها کلیدی برای بهبود آگاهی از برند هستند. هشتگ های رایج را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید تا در بین مخاطبان هدف خود قرار بگیرید. یافتن تگ های مناسب می تواند به کمی تحلیل نیاز داشته باشد، اما استفاده از مرتبط ترین و پرکاربردترین تگ ها نتایج بهتری را ارائه می دهد. دوره ما به شما کمک می کند تا با استفاده از یک چارچوب شناخته شده در مورد اهداف اینستاگرام به توافق برسید و به تعیین مخاطبان خود، انتخاب گزینه های هدف گذاری مرتبط و مناسب کمک کند.

محتوای اینستاگرام و فرصت های تبلیغاتی

تبلیغات اینستاگرام غیر مزاحم هستند و بنابراین کمتر مخاطب هدف شما را آزار می دهند. سطح تعامل اینستاگرام نیز به طور قابل توجهی بالاتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری است که آن را برای تبلیغ کسب و کار شما حیاتی می کند.

پول و اندازه گیری

تجزیه و تحلیل های مداوم برای همگام شدن با نبض کلی گفتگوهای عمومی در مورد برند شما بسیار مهم است. معیارهای متمرکز بر کمپین به شما کمک می کند تا تأثیر ابتکارات بازاریابی هدفمند را درک کنید و بسته به اهداف شما برای هر یک از کمپین های مختلف متفاوت است. تقویت پست‌های اینستاگرام واقعاً به دسترسی و تعامل کمک می‌کند و به این ترتیب، این دوره فرصت‌های مختلف پولی از جمله بررسی هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام در کنار اندازه‌گیری و ادغام با کانال‌های دیگر را طی می‌کند.

توسعه برنامه اقدام شما

اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی روی کره زمین است. استراتژی بازاریابی اینستاگرام یک ابزار بازاریابی ضروری برای مشاغلی است که می‌خواهند بیشترین بهره را از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود ببرند.

اندازه گیری و نظارت

اگر در حال تبلیغ برند خود در اینستاگرام هستید، تنها راه برای گسترش جامعه و تأثیرگذاری بیشتر، نظارت بر معیارهای صحیح است. شما نمی خواهید تمام تلاش خود را در یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر موثر هستند و چگونه می توانید آن را با استانداردهای بالاتر مدیریت کنید، صرف کنید. اعداد نشان می دهند که آیا تلاش های شما واقعاً تأثیر مثبت یا منفی بر تجارت شما دارد. ممکن است زیاد به نظر برسد، اما دوره آموزشی ما به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید روی کدام شکل‌ها و نمودارها تمرکز کنید.

رهنمودهای قانونی

ماندن در چارچوب قانون می تواند یک چالش واقعی برای بسیاری از مشاغل باشد، عمدتاً به این دلیل که قانون می تواند دلهره آور باشد. با این حال، اکثر مشکلات قانونی در رسانه های اجتماعی اغلب در نتیجه تصادفات ساده ظاهر شده اند.

برندها باید فرآیندی را برای درمان محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنند و برای جلوگیری از تخلف، حقوق و مجوزهای قانونی لازم را برای استفاده کسب کنند. استفاده از تصاویر توسط یک نام تجاری دارای تعدادی تبعات و حقوق قانونی مرتبط است، مانند مالکیت عکس ها و رسانه ها – ما قصد داریم بهترین روش ها را بررسی کنیم تا خیال شما را در این مورد راحت کنیم.

اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی برند شما

استراتژی بازاریابی برای رسانه های اجتماعی خلاصه ای از تمام کارهایی است که قصد دارید انجام دهید و امیدوارید در رسانه های اجتماعی به انجام برسانید. این فعالیت‌های شما را هدایت می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا موفق می‌شوید یا شکست می‌خورید. هرچه رویکرد شما خاص تر باشد، کارآمدتر خواهد بود – هر پست، پاسخ، لایک و نظر باید هدف خاصی را دنبال کند. ما به شما کمک می کنیم تا از طریق طیف وسیعی از تمرینات گروهی عملی به درک عمیق تری از این اهداف دست یابید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید