canvaproآدوبی فتوشاپاینستاگراماینستاگرام مارکتینگتبلیغاتتجارتترفندستان-ترفندهای شبکه های اجتماعیترفندستان-ترفندهای گوشی موبایلتلگرامتمپلت استوری اینستاگرام کانواتمپلت پست اینستاگرام کانواتمپلیت استوری اینستاگرامتمپلیت پست اینستاگرامتولید محتواتولید محتوای اینستاگرامشبکه های اجتماعیطراحی پست کلیه شبکه های اجتماعیطراحی پست و استوری اینستاگرامطراحی سایتفونتکانوا حرفه ای فارسیکسب درآمد آنلاینگرافیکمارکتینگموکاپ پست اینستاگرامنرم افزارهای ادوبینرم افزارهای گرافیکینقشه کشی

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

: راهنمای نهایی شما

شما در حال باز کردن یک حساب تجاری در اینستاگرام هستید ، “جایی که در آن بیان بصری از مشاغل الهام بخش اقدامات قابل مشاهده مردم در سراسر جهان است.” 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت Instagram for Business را نشانه گذاری کرده و برنامه را بارگیری کنید. برای ایجاد حساب کاربری خود – روی دسکتاپ یا تلفن همراه – به آنها نیاز دارید. این سایت همچنین دارای اطلاعات مفید بسیاری است که در این راه به شما کمک می کند.

ما اینجا و دراین سایت با شما هستیم تا با برداشتن گام های کوچک ، یکی یکی به شما کمک کنیم تا همه این موارد را پیش ببرید ویک استادکار ماهر جهت کسب و کار آنلاین خود باشید.

این راهنما به شما کمک می کند تا شروع کنید ، به شما کمک می کند محتوای عالی ایجاد کنید و دنبال کنندگان و تجارت خود را افزایش دهید.

در مقاله زیر ، ما آخرین راهنمای استفاده اینستاگرام برای تجارت را در اختیار شما قرار می دهیم ، بنابراین کسب و کار یا نام تجاری شما می تواند در صحنه رسانه های اجتماعی موج بزند.

پس از بارگیری برنامه ، در Instagram for Business ثبت نام کنید و یک حساب تجاری ایجاد کنید – اگر از اطلاعات فیس بوک خود برای هر دو حساب استفاده کرده اید ، اکنون پیوند خورده اند. یک نماد نمایه خیره کننده بارگذاری کنید و یک بیوگرافی سریع بنویسید. بیایید در مورد نحوه ساخت نسخه های بهتر آنها صحبت کنیم.

01. نحوه نوشتن بیوگرافی اینستاگرام

بیوگرافی اینستاگرام اغلب یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان اینستاگرام شما مشاهده خواهند کرد. این یک فرصت عالی است تا به سرعت به آنها نشان دهید که شما کی هستید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. از آنجا که فقط به 150 کاراکتر محدود می شود ، چگونه می توانید از این فضای کوچک حداکثر استفاده را ببرید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • شخصیت برند خود را منتقل کنید
  • از ایموجی ها برای اطلاعات بصری استفاده کنید
  • شامل هشتگ ها – آنها قابل کشف و کلیک هستند
  • متن را به خطوط تقسیم کنید تا خواندن آن آسان تر شود.

02. نحوه انتخاب نماد نمایه اینستاگرام خود

عکس پروفایل اینستاگرام شما همچنین دارای املاک اصلی است ، بنابراین مهم است که در مورد تصویری که می خواهید استفاده کنید فکر کنید. به عنوان یک تجارت یا مارک تجاری ، لوگو یک گزینه محبوب و م effectiveثر است.

  • یک تصویر مربع 320 * 320 پیکسل انتخاب کنید
  • اطمینان حاصل کنید که وضوح بالایی دارد و به وضوح در نمایه اینستاگرام شما ارائه می شود
  • مطمئن شوید که در شکل گرد نماد نمایه به خوبی فاصله داشته باشد
 

03. مشخصات خود را تکمیل کنید.

اینستاگرام ویژگی های مختلفی را برای بهینه سازی نمایه شما ارائه می دهد ، چرا از آنها استفاده نکنید؟

  • نام کاربری و نام خود را اضافه کنید. از آنجا که اینها عناصری هستند که در جستجوی اینستاگرام گنجانده شده اند ، بنابراین طرفداران و مشتریان می توانند شما را پیدا کنند.
  • وب سایت خود را اضافه کنید از آنجا که این تنها مکانی است که می توانید پیوند قابل کلیک ارگانیک را وارد کنید ، نه بر روی پست ها.
  • اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر می خواهید برای سوالات یا مشتریان جدید به راحتی تماس بگیرید ، می توانید اطلاعات تماس خود را به نمایه تجاری اینستاگرام خود اضافه کنید. این شامل شماره تلفن ، آدرس ایمیل و محل دفتر شما است.
  • دسته بندی های خود را انتخاب کنید. Instagram for Business همچنین به شما امکان می دهد یک دسته به کسب و کار خود اضافه کنید. از طراحی گرفته تا وبلاگ نویسی و موارد دیگر. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی قابل دسترسی شده و به راحتی شناسایی شوید.

CTA اضافه کنید دکمه های دعوت به اقدام ، مانند خرید بلیط ، شرکت در رویداد و غیره.

عکس توسط اریک لوکاترو در Unsplash

استراتژی کسب و کار اینستاگرام خود را مشخص کنید

استراتژی اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا به وضوح مشخص کنید که راه موفقیت شما چگونه به نظر می رسد و چگونه به آنجا خواهید رسید. از آنجا که شما زمان ، انرژی و منابع خود را برای حضور در رسانه های اجتماعی خود سرمایه گذاری می کنید ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که برای شما و کسب و کار شما ارزش دارد.

مخاطبان شما ، اهداف شما و برنامه ارسال پست ها عناصر اصلی هستند که باید در استراتژی رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرید.

01. مخاطبین خود را مشخص کنید

شاید تا کنون بدانید مشتری یا کاربر شما کیست. اما این را نیز باید در نظر گرفت که آنها از چه نوع محتوا خوششان  می آید و با آن همراهی میکنند .

برای درک بهتر مخاطبان و پیروان یا خریداران احتمالی ، مشخصات مشتری خود را بررسی کنید – مشخصات جمعیت ، ارزش ها ، نیازها ، چالش ها ، رفتارهای خرید ، کانال های رسانه های اجتماعی و نوع ترجیحات محتوایی مخاطبان و فالورهایتان.

شما همچنین باید نگاهی بیندازید که رقبای شما چگونه به همان مخاطبی دست می یابند و چقدر در آن موفق هستند.

داشتن یک تصور واضح از مزایا و ارزشی که مارک شما ارائه می دهد برای تعیین اینکه چه کسی در هسته اصلی مخاطبان هدف شما قرار دارد مفید است.

02. چه اهدافی دارید

تعیین اهداف واضح برای حساب تجاری اینستاگرام شما به شما کمک می کند تا در مسیر خود قرار بگیرید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید. 

در مورد استفاده از ابزارهای SMART ، برای اهداف خاص ، قابل اندازه گیری ، دست یافتنی ، مرتبط و به موقع فکر کنید.

بسته به نیازهای کسب و کار شما ، این اهداف می تواند موارد زیر باشد:

  • ایجاد آگاهی از برند با افزایش دسترسی شما
  • با اندازه گیری لایک و اشتراک گذاری محتوا، فالورهای خود را جذب کنید
  • افزایش نرخ تبدیل پیروان به خریدار
  • به دنبال محتوای تولید شده توسط مشتریان برای ارتباط عمیق تر با آنها باشید

03. برنامه ارسال پست را تنظیم کنید

در مرحله بعد ، شما باید به یک برنامه ارسال منظم متعهد باشید ، زیرا فالورهای شما دوست دارند از شما مرتب و منظم محتوا دریافت نمایند. زمان مورد نیاز برای ایجاد آن و زمان ارسال آن را در نظر بگیرید تا فالوورهای شما در تلفن خود همواره شمارا داشته باشند.

آیا قرار است عکس ، فیلم ، داستان ، نظرسنجی باشتراک گذارید ؟

در اینجا به نوع محتوا و چند نکته برای ایجاد بهترین محتوا برای تجارت خود در اینستاگرام براتون بیان میکنیم :

مطالب با ارزش را به اشتراک بگذارید

از پیام های تجاری ، نمایش محصولات وIGTV اینستاگرام ، مهم است که اطمینان حاصل کنید محتوایی که درآنهابه اشتراک می گذارید دارای هدف و هدف مشخصی است. در زیر چند پیشنهاد وجود دارد که به شما در دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش فالور هدف خود کمک می کند.

مارک تجاری خود را بپذیرید

ماهیت نام تجاری شما و موضوع زیبایی شناسی شما چیست؟ شما باید در پست های خود ثابت قدم باشید تا مردم مارک شما را در فیدهای روزانه خود بشناسند و مشتاق باشند زیرنویس های جذاب شما را بخوانند.

Refinery29 ، یک پیج نمونه عالی که از صفر شروع کرد و با تولید محتوای مداوم و مشتری محور وفالور پسند طی دوسال توانسته 2میلیون و نهصدهزار فالور رو جذب پیج خودش کنه.

با تمرکز بر خبرهای جامعه هنری و غیر هنری زنان جوان در اروپا و با چاشنی جملات امید بخش و الهام بخش در پست ها تونسته درخشش عالی در اروپا و آمریکا داشته باشه.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

چه کسی بهتر از خود اینستاگرام از او الهام می گیرد؟ پست های اینستاگرام دارای تصاویر واضح و با کیفیت هستند. در اینجا هیچ عکس فوری وجود ندارد. هرچه تصویر شما تمیزتر و واضح تر باشد ، برای چشم دلپذیرتر است و احتمال اینکه مورد پسند قرار گیرد و به اشتراک گذاشته شود بیشتر است.

و اگر به برخی از تصاویر با کیفیت بالا احتیاج دارید ، Canva بیش از یک میلیون تصویر فوق جذاب و با کیفیت در کتابخانه ای از عکسهای برتر فقط با خرید یک اکانت حرفه ای 30روزه بمبلغ 30000تومان بانظمام هزاران ابزار کاربردی تولید محتوا رو بشما ارائه می دهد. 

خرید اکانت حرفه ای وبسایت کانوا با 20% تخفیف همین الان

نمونه ای از عکس های وبسایت کانوا در اکانت حرفه ای رو در ادامه مشاهده میفرمایید.

 

محصول خود را خلاقانه نمایش دهید

اگر شما در حال بازاریابی یک محصول هستید ، مهم است که راههای خلاقانه ای برای برجسته کردن نحوه استفاده از آن در زندگی روزمره پیدا کنید. نگاهی به روش تولید محتوای  اینستاگرام مارک کوکی Oreo بیندازید. این یک پیج نمونه خارجی هستش که بطور خلاقانه ای  به طور مداوم در نحوه نمایش محصول خود مبتکر هستند.

همه تصاویر از نظر رنگ و طرح منسجم هستند ، در حالی که پیامی ثابت در مورد Oreo (که کوکی مورد علاقه جهان است) به روشهای کاملاً منحصر به فرد ارائه می دهد.

راههای منحصر به فردی که می توانید محصول خود را به نمایش بگذارید چیست؟ نگاهی به مارک های دیگر بیندازید و به کارهایی که انجام می دهند توجه کنید – مطمئناً در آنجا الهام خواهید گرفت.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

یکی دیگر از بخشهای مهم بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که از برقراری ارتباط و تعامل با فالورهایتان  اطمینان حاصل کنید. یکی از راه هایی که می توانید به راحتی در توسعه مربوط به نام تجاری یا کسب و کار خود را موفق باشید  این است که هشتگ مارک خود را جستجو کرده و عکس های برچسب زده شده مرتبط با موضوع پیج خود را مرتباً مشاهده کنید تا مشتریان هدف خوبی بکم کم جذب پیج و برند شما گردند.

Airbnb اغلب عکس های کاربر را نشان می دهد. به این ترتیب با نشان دادن افراد واقعی در این اتاقهای Airbnb ، به این تجربه مشتریان جذابیت و بپیج خودش  اعتبار می بخشد.

Stories Instagram و IGTV را امتحان کنید

روزانه بیش از 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. این پست که 24 ساعت پدیدار می ماند ، اجازه می دهد تصاویر ، فیلم ها ، پخش مستقیم ، نظرسنجی ها و…رو بطور روتین بتونید انجام دهید.

این یک وسیله عالی برای ارسال محتوای غیر مستقیم با حداقل تولید پست ، برای تقویت ارتباط شما با دنبال کنندگان فعلی و جذب افراد جدید است. برای الهام گرفتن به برند مد Everlane نگاه کنید.

بروز بمانید

یک راه خوب برای ماندن در بازار رقابت این است که مارک های مورد علاقه خود و برندهای مرتبط با موضوع پیج خودتان  را دنبال کنید و از روندهای رسانه های اجتماعی  اونها مرتبا باخبر باشید و در ضمن از ترفندها و ابتکارات و خلاقیت ها و … این پیج ها در موفقیت جذب فالور میتونید الگو بگیرید.

پس به روز باشید . همچنین مراقب کارهایی باشید که رقبای شما انجام می دهند ، زیرا می خواهید مطمئن شوید که به شخصیت برند خود وفادار هستید و محتوای شما تازه و متمایز باقی می ماند.

مخاطبان خود را افزایش دهید

حال که حساب تجاری اینستاگرام شما راه اندازی شده است  چگونه می توانید آن را به سطح بعدی برسانید و مخاطبان خود را افزایش دهید؟ با ما همراه باشید تا در این زمینه هم چند نکته براتون بنگاریم!!

با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید

اصلا فلسفه اینستاگرام همه چیزش درباره یک جامعه است – جوهر شبکه های اجتماعی همین مبحث اجتماعی و ارتباطاتش خیلی اونارو مهم کرده.

همیشه با فالورهاتون  فعلی  در  ارتباط باشید و به نظرات ،لایک ها و احیانا انتقادات اونها به برند خود بصورت درست و منطقی و مشتری پسند با نهایت رعایت ادب و احترام پاسخ دهید.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید زیرا قابل جستجو هستند. این بدان معناست که وقتی شخصی روی هشتک مرتبط با موضوع پیج و برند شما کلیک می کند ، تمام محتوای برچسب گذاری شده با آن هشتگ را می بیند – راهی عالی برای کشف افرادی که هنوز شما را نمی شناسند در اینجا برایگان در اینستاگرام در خدمت شماست.

در صورت تمایل ، می توانید هشتگ مارک دار خود را ایجاد کرده و افراد را تشویق کنید تا در پست های خود از آن استفاده کرده و پخش کنند.

مارک ها و تأثیرگذارهای دیگر را دنبال کنید

باجامعه بزرگ انسانهای حاضر در اینستاگرام اصطلاحا درگیر شوید! نه اینکه منظورمان اینست که دعوا و ..انجام بدید !! خیر .منظور از درگیری در اینجا برقراری تعاملات دوستانه متقابل جهت گسترش دایره فالورها و دوستانتان با انسانهای حاضر در شبکه های اجتماعی دردسترستان میباشد.

خودتان را نمایان کنید. افرادی را که در بحث های مربوط به نام تجاری شما فعال هستند دنبال کنید – با جستجوی هشتگ های خاص می توانید آنها را پیدا کنید.

کمپین راه اندازی کنید

شما ممکن است هنوز یک برند کوچک باشید ، اما می توانید با محصولات جدید اینفلوئنسرها ، به اصطلاح میکرو اینفلوئنسرها ، تماس بگیرید و دنبال کنندگان کوچکتر اما هدفمندتری داشته باشید.

تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید

با شروع تبلیغات پولی در اینستاگرام یا کمپین “حمایت مالی” ، دسترسی به محتوای خود را حتی بیشتر کنید.

یک پست قابل خرید را در نظر بگیرید ، بنابراین افراد می توانند محصول شما را فقط با کلیک روی دکمه “خرید” خریداری کنند. یا یک افزودنی تعاملی با یک مسابقه یا نظرسنجی برای جذب مخاطبان جدید از طریق پست ها یا داستانهای معمولی میتونید معجزه کنید .

نتایج خود را بهینه کنید

هر چند مدت یکبار بخودتان و کارها و پیشرفت ها و معایب و محاسن کارهاتون در شبکه های اجتماعی یک نگاه آنالیزوری مدیریتی وار بندازیدو ببینید ، کسب و کار شما چگونه است؟ آیا شاهد افزایش تعداد افراد و مشتریان یا فالورهای هدف هستید؟ آیا محصولات بیشتری می فروشید؟

شما باید مرتباً بررسی کنید تا بتوانید در استراتژی خود تغییراتی ایجاد کنید. اینستاگرام ابزارهای تحلیلی ارائه می دهد تا بتوانید اعداد و معیارهای عملکرد پست ها و استوری های خود را بررسی کنید.

یک راه آسان برای ردیابی و بهینه سازی نتایج یک پست ، استفاده از تست A/B است. دو نسخه از پست ایجاد کنید – با تغییر در عنوان ، تصویر ، هشتگ ها و نظارت بر عملکرد بهتر آنها. و سپس پست بعدی خود را با توجه به آموخته های خود تنظیم کنید.

از استوری های موفقیت اینستاگرام الهام بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از این پلت فرم و برخی از داستانهای موفقیت از مارک های محلی و جهانی که در این پلت فرم تبلیغ می کنند ، سایت Instagram for Business را مرور کنید .

به ارسال ادامه دهید

حتما به کارهاتون و تولید محتوا و …که در بالا مهمترین اونهارو توضیح دادیم ادامه بدید. زمان لازم دارید تا جا بیفتید و فالور جذب پیجتون بشه . دنبال کردن پیج شما در اینستاگرام یک شبه اتفاق نمی افتد.

به برنامه ربزیها و اهدافتون هر روز و هرلحظه  پایبند باشید ، پست بگذارید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. به نظرات آنها پاسخ دهید ، درباره تصاویر آنها نظر دهید و عکسهای مربوط به نام تجاری ، تصویر و علایق خود را لایک کنید.

و شبکه خود را گسترش دهید. از ارائه مارک های دیگر برای ارائه همکاری یا مشارکت نترسید.اینستاگرام دنیای بزرگی است ، اما اگر روابط اجتماعی مناسب را برقرار کنید ، کوچکتر می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید