اینستاگراماینستاگرام مارکتینگمارکتینگ
موضوعات داغ

بررسی تخصصی مفاهیم و روشهای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

پلتفرم مورد علاقه همه، اینستاگرام، به دلیل تأثیر بصری عظیمی که دارد، کاربران خود را با نوآوری های مداوم درگیر نگه می دارد و اسباب بازی های جدید و روش های سرگرم کننده را مورد توجه مردم قرار می دهد.

ما می دانیم که دنیای دیجیتال امروزی بخش بزرگی از داستان هاست که راهی عالی برای تسهیل گفتگو با مشتریان است.

اما همیشه روی دیگر سکه وجود دارد، که در این مورد، ممکن است پیامدهای نوسانات نرخ تعامل اینستاگرام باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در این مطالعه، همراه با تیم Sked Social ، یک ابزار مدیریت و زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی، تلاش کرده‌ایم تا با تجزیه و تحلیل چگونگی استفاده از استوری‌ها بر نحوه تعامل مردم با پست‌های معمولی در فید، کشف کنیم نرخ تعامل اینستاگرام از سال 2019 شروع شده است.

بیایید شروع کنیم! ?

مطالعه تعامل در اینستاگرام

خلاصه

سرفصل مطالب نوشته

ب. بینش های کلیدی

  1. تعامل اینستاگرام از سال 2019 به مقادیر اولیه خود کاهش می‌یابد
    . 2. پست های کاروسلی اینستاگرام نرخ تعامل بالاتری را برای حساب‌های کوچک به ارمغان می‌آورند
    . 3. کپشن‌ها تا 10 کلمه باعث افزایش تعامل در اینستاگرام برای مشاغل می‌شوند.
    4. پستکاروسل در نمایش مشخصات عمومی به نرخ برداشت بالاتر منجر
    5.کاروسل افزایش تعداد متوسط امثال در هر پست در نمایش مشخصات عمومی
    6. فیلم ها را افزایش می دهد متوسط تعداد نظرات برای حساب های بزرگتر نمایش مشخصات عمومی
    7. تصاویر بازگشت پس انداز بیشتر در اینستاگرم برای پروفیل های بزرگتر نمایش مشخصات عمومی
    8. کاروسل های اینستاگرام بالاترین نرخ دسترسی را تضمین می کنند

ج. روش شناسی
باید دید چگونه نرخ تعامل اینستاگرام در طول زمان تکامل یافته است : مقایسه بین سال‌های 2019-2020:

ما سعی می‌کنیم برای تجزیه و تحلیل تلاش‌ها و نتایج در مقایسه با گرایش بازار، نشان دهیم که یک بازاریاب دیجیتال هنگام مشاهده داده‌ها چه انتظاراتی باید داشته باشد.

  • میانگین مشارکت در هر نمایش چقدر است: ما به سطح تعامل در هر نمایش نگاه می‌کنیم، برای مواردی که یک پست چندین بار در فید یک کاربر نمایش داده می‌شود، با این معیار به ویژه برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات مفید است.
  • چه نوع پست‌هایی لایک بیشتری می‌گیرند: ما نشان می‌دهیم که چه نوع محتوایی لایک‌های بیشتری برای برند شما به دست می‌آورد.
  • مردم معمولاً در مورد چه چیزی نظر می دهند: ما متوجه می شویم که چه نوع پست هایی باعث می شود افراد تمایل به شروع گفتگو با برندها در اینستاگرام داشته باشند.
  • چه نوع محتوایی بیشتر توسط کاربران ذخیره می شود: ما ترجیحات افراد برای ذخیره محتوا در اینستاگرام را آشکار می کنیم.
  • میانگین دسترسی برای هر نوع محتواچقدر است: بر اساس نوع پست‌هایی که استفاده می‌کنند، متوجه می‌شویم که چگونه یک نام تجاری احتمال بیشتری برای دسترسی به افراد دارد.
  • میانگین دسترسی به هر پست بر اساس اندازه نمایه: ما نشان می‌دهیم که چگونه اندازه نمایه می‌تواند بر میانگین دسترسی پیام‌های برند شما تأثیر بگذارد.
  • تأثیر طول زیرنویس بر تعامل: ما تجزیه و تحلیل کردیم که داشتن یک کپی کوتاه یا طولانی‌تر تا چه اندازه بر تمایل کاربر برای تعامل با پست‌ها تأثیر می‌گذارد و انتخاب بهینه کدام است.

ب. بینش های کلیدی در مورد نرخ تعامل اینستاگرام

  • نرخ تعامل اینستاگرام در سال 2019 ثابت بوده است و به دنبال آن در نیمه اول سال 2020 افزایش قابل توجهی داشت و پس از آن به نرخ اولیه حدود 2.02 درصد کاهش یافت.
  • تعامل بیشتر اینستاگرام عمدتاً توسطکاروسل ها ایجاد می شود، به خصوص برای حساب های کوچک (زیر 5K)، اما وقتی صحبت از اکانت های متوسط ​​می شود، بهتر است ویدیو را انتخاب کنید.
  • کپشن های کوتاه‌تر، حداکثر تا 10 کلمه، همراه با پست های کاروسل عکس، پست‌هایی را تشکیل می‌دهند که کاربران ترجیح می‌دهند با آن‌ها تعامل داشته باشند. اما شایان ذکر است، کپشن هایی با بیش از 30 کلمه بهتر با ویدیوها جفت می‌شوند.
  • میانگین نرخ ایمپرشن برای سال 2020 در مقایسه با سال 2019 مقادیر بیشتری داشت که در اطراف پست های کاروسل عکسی یافت می شود، که ممکن است .، که ممکن است به ما بگوید اینستاگرام این نوع محتوا را در فیدهای افراد بیشتر تحت فشار قرار می دهد.
  • چرخ فلک ها بیش از هر نوع رسانه دیگری لایک می گیرند.
  • مردم برای اظهار نظر در مورد پست های ویدیویی در تمام اندازه های نمایه بازتر هستند.

پست‌های عالی که از طریق آنها می‌توانید با فالوورهای خود گفتگو کنید، هم ویدیو و هم چرخ فلک هستند، افراد برای نظر دادن به یکی از آنها باز هستند، اما اندازه حساب عامل مهمی برای تعیین اولویت آنهاست.

  • برای حساب‌های بزرگ‌تر (بیش از 100 هزار دنبال‌کننده)، مردم تمایل دارند برای ارسال تصاویر روی ذخیره ضربه بزنند.
  • مقادیر متوسط ​​نرخ دسترسی برای چرخ فلک ها، به ویژه در مورد پروفایل هایی با کمتر از 5K، اما همچنین برای افرادی که بین 50 تا 100 هزار دنبال کننده دارند، بالاتر است.
  1. نرخ تعامل اینستاگرام از سال 2019 صرفاً ثابت است، علیرغم افزایش امیدی که بین فوریه تا ژوئیه 2020 رخ داد.

در ابتدای سال 2019، روندها نشان داد که نرخ تعامل اینستاگرام از روند صعودی شروع به کاهش می کند و داده ها درست بودن آن را ثابت کردند.

با شروع از یک موقعیت متوسط ​​2٪ برای پست های چرخ فلک، نرخ تعامل اینستاگرام در جولای 2020 به لطف ویدیوها به حداکثر 3.0٪ رسید و در نهایت باکاروسل ها تغییر جهت داد و به 1.6٪ کاهش یافت.

البته، ما در مورد مقادیر پیک صحبت می کنیم که ممکن است بسته به نوع محتوا متفاوت باشد.

برای داشتن یک تصویر واضح، میانگین نرخ تعامل اینستاگرام در هر پست (توسط فالوورها) در همه انواع پست ها 2.02٪ است.

چیزی که جالب بود و بلافاصله توجه ما را به خود جلب کرد این بود که تا فوریه 2020، چرخ فلک ها پست هایی بودند که نرخ تعامل بیشتری در اینستاگرام داشتند، اما از ماه مارس به سرعت با ویدیوها جایگزین شدند، اما از نوامبر 2020 دوباره نقش تغییر کردند.

با حرکت به سمت جلو، امیدی در حدود فوریه 2020 به وجود آمد، زمانی که به نظر می رسید همه چیز ممکن است از داده هایی که تاکنون می دانستیم پیشی بگیرد.

برخلاف خط مسطح بزرگ، رشد قابل توجهی در تعامل اینستاگرام با آنچه در آن زمان به نظر می رسید، وجود داشت.

اما آنقدر طول نکشید تا اینکه نرخ تعامل اینستاگرام به سطح شناور ثابت بازگشت.

  1. پست های کاروسل اینستاگرام نرخ تعامل بالاتری را برای حساب های کوچک به ارمغان می آورد

یکی از سوالاتی که بر لبان هر برندی وجود دارد این است که چه نوع محتوایی را باید برای افزایش تعامل انستاگرام پست کنند .

و حقیقتاً، هیچ رسید یک طرفه و واحدی برای انتخاب نوع مناسب محتوا وجود ندارد. متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در هنگام ایجاد یک استراتژی در نظر گرفته شوند .

در اینجا، اجازه دهید به شما نشان دهیم که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

آیا تا به حال فکر کرده اید، برای مثال، اندازه پروفایل چگونه بر میزان تعامل اینستاگرام شما تأثیر می گذارد؟

 نکات مهم بیشترین بازدهی در پست گذاری که خیلی مهم است.

  • طبق داده‌های اینستاگرام، برای پروفایل‌های تا 5K، پست های کاروسل عکس (پست های اسلایدی)نوعی پست است که بالاترین نرخ تعامل را به ارمغان می‌آورد – 4.90٪، پس از آن ویدئو، با میانگین نرخ تعامل اینستاگرام در هر پست 4.04٪.
  • با این حال یک پیچ و تاب وجود دارد که همه چیز را بسیار جالب تر می کند. برای پروفایل های بزرگتر، بین 10 تا 100 هزار ویدیو، نوع پستی است که نرخ تعامل اینستاگرام را تا 2.90 درصد افزایش می دهد.
  • و به نظر می رسد همه چیز یک بار دیگر برعکس می شود، در مورد پروفایل های بزرگتر از 100K، که در آن پست های اسلایدی  در اینستاگرام دوباره برنده می شوند، با میانگین نرخ تعامل در هر پست 1.40%.

به نظر می رسد نبردی بالا و پایین بین پست های اسلایدی  و ویدیو وجود دارد، به همین دلیل است که هر بازاریاب باید هنگام ایجاد استراتژی اینستاگرام بسیار مراقب باشد.

  1. کپشن تا 10 کلمه باعث افزایش تعامل در اینستاگرام برای مشاغل می شود

خب این یکی سخته ما بحث های زیادی در مورد تأثیر طول کپشن بر نرخ تعامل اینستاگرام شنیده ایم .

مانند هر مناظره خوب، بحث‌هایی وجود دارد که چرا طول عنوان باید طولانی‌تر باشد، مانند ایجاد یک داستان خوب برای مشتریان، ارتباط عمیق‌تر در سطح احساسی با برند، و برخی دیگر که چرا نباید اینطور باشد.

برای این روی دیگر سکه، بازاریابان می‌گویند با استفاده از زیرنویس‌های طولانی‌تر، توجه خواننده شما قبل از دریافت کامل پیام از بین می‌رود.

البته، هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد، زیرا هر برند ترکیبی از متغیرهای منحصر به فرد خود را دارد.

با این حال، اعداد چیزی جز حقیقت را نشان نمی دهند، چیزی که ما به دنبال آن هستیم.

بر اساس داده‌های ما، زیرنویس‌های تا 10 کلمه آنهایی هستند که بیشترین تعامل را به همراه می‌آورند، به خصوص وقتی با چرخ فلک ترکیب شوند.

هنگام استفاده از بیش از 10 کلمه، نرخ تعامل اینستاگرام کمی کاهش می یابد، در مورد پست های اسلایدی با حدود 0.50٪.

اما نکته جالب اینجاست: همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند، زیرنویس‌های بیش از 30 کلمه بهتر است با یک ویدیو جفت شوند .

  1. پست های کاروسل منجر به نرخ بازدید بالاتر در اینستاگرام شد

زندگی به عنوان یک بازاریاب آسان نیست، ما آن را به خوبی می دانیم. شما باید پیوسته خود را با تغییرات وفق دهید و مهمتر از آن هرگز امید خود را در تلاش از دست ندهید.

چیزهایی مانند حفظ علاقه، توجه و وفاداری مخاطب کار آسانی نیست، اما تا زمانی که تمام تلاش خود را برای بهبود تلاش خود انجام دهید، در نهایت نور را در انتهای تونل خواهید دید.

نگران نباشید، این یک سخنرانی انگیزشی نیست، حتی اگر گاهی اوقات به یک سخنرانی نیاز باشد، زیرا جایی که ما در حال حرکت هستیم، قانون 7 در بازاریابی است .

به عبارت ساده، کلمه ای وجود دارد که مصرف کنندگان شما به آن نیاز دارند، به طور متوسط ​​در ۷ تعامل با برند شما قبل از تصمیم گیری برای خرید.

که ما را به معیار ما، یعنی نرخ مشارکت در هر بازدید، هدایت می‌کند. یا، به عبارت دیگر، تعامل در هر نمایش.

ما می‌دانیم که مردم معمولاً با یک پست دو بار درگیر نمی‌شوند، اما همچنان بخشی از اطلاعات است که می‌توانید از آن اطلاعات مفیدی بگیرید.

به طور کلی، به نظر می‌رسد مقادیر بالاتری برای نرخ تعامل در هر نمایش در سال 2020 وجود داشته است، به‌ویژه برای پست‌هایکاروسل. این می تواند یکی از استراتژی های اینستاگرام را آشکار کند و این نوع محتوا را به سمت فیدهای کاربر هدایت کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید چه پست‌هایی را در اینستاگرام تقویت کنید، از پست های اسلایدی استفاده کنید.

به عنوان مثال، حساب‌های زیر 5 هزار دنبال‌کننده دارای نرخ تعامل قابل‌توجهی به ازای هر نمایش 8.01٪ برای پست‌های اسلایدی دیده شده است.

  1. پست های کاروسل  میانگین تعداد لایک به ازای هر پست در اینستاگرام را افزایش می دهند

حالا به قسمت لایک ها می پردازیم.

برای به دست آوردن بینشی روشن و مفید در مورد اینکه منظره دیجیتال از این طرف زمین چگونه به نظر می رسد، یک معیار قدرتمند را انتخاب کردیم: میانه.

ما قبلاً شاهد نبرد بین ویدیوها و چرخ فلک ها برای جلب توجه مخاطب بوده ایم، اما وقتی صحبت از لایک می شود، به نظر می رسدکاروسل ها در این دور پیروز شده اند.

با این حال، نگران نباشید، ویدیو همچنان مزایای خود را دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

همانطور که می بینیم، از کوچکترین تا بالاترین، میانگین تعداد لایک ها در هر پست، صرف نظر از اندازه حساب، به بیشترین مقدار برای چرخ فلک ها می رسد.

با کمال تعجب، تصاویر پس از آن قرار می گیرند که رتبه دوم را به خود اختصاص دادند و این سلسله مراتب بدون توجه به اندازه پروفایل یکسان باقی می ماند.

برای حساب‌های کسب‌وکار کوچک ، این تعداد بسیار کم است، مقادیر واقعاً قابل‌توجهی که حساب‌هایی با بیش از 100 هزار دنبال کننده دارند. اگر به آن فکر کنید تا حدی منطقی است. آنها بودجه بیشتری برای سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام و افزایش تعاملات کاربران در اینستاگرام دارند.

  1. ویدئوها میانگین تعداد کامنت ها را برای اکانت های بزرگتر اینستاگرام افزایش می دهند

حالا که دیدیم با لایک‌ها چطور پیش می‌رود، نوبت به مرحله بعدی رسیده است. چون به‌عنوان یک برند، به جز لایک‌ها، چیزهای دیگری نیز وجود دارد که به آن‌ها علاقه دارید.

تحت تاثیر قرار دادن مخاطب به اندازه ای که پست شما را لایک کند خوب است، اما دادن نظر آنها حتی بهتر است.

از آنجایی که این امر مستلزم ارتباط قوی‌تر بین برند و کاربران، و سطح مشخصی از وفاداری از طرف آن‌ها است، میانگین تعداد نظرات ارزش بسیار کمتری نسبت به لایک‌ها نشان می‌دهد.

در اینجا یک نکته جالب در مورد میانگین تعداد نظرات در هر نوع پست وجود دارد: هنگامی که با اندازه حساب جفت می شود امواج زیادی دارد. این فقط می تواند به این معنی باشد که شما باید محتوای خود را بر اساس آنچه می خواهید به دست آورید برنامه ریزی کنید.

بیایید کمی آن را تجزیه کنیم.

  • داده‌های ما نشان می‌دهد که حساب‌های بین 5 تا 10 هزار دنبال‌کننده شانس بیشتری برای دریافت نظر از جامعه خود هنگام ارسال یک پست کاروسل دارند.
  • برای حساب‌های متوسط، بین 10 تا 50 هزار، به نظر می‌رسد بین کاروسل‌ها و ویدیوها برای تمایل کاربر برای اظهار نظر فاصله وجود دارد.
  • وقتی صحبت از حساب‌های بین 50 تا 100 هزار می‌شود، ویدیو شروع به یک مزیت جزئی می‌کند.
  • در نهایت، اجازه دهید وقتی در مورد اکانت های اینستاگرام صحبت می کنیم، به شما بگوییم که اندازه اهمیت دارد. زیرا مارک هایی که بیش از 100 هزار دنبال کننده دارند و به ویدیوها بسیار متکی هستند، میانگین تعداد نظرات 4 برابر بیشتر از کامنت های کوچکتر دارند.

به یاد داشته باشید، زمانی که می خواهید با طرفداران خود یک رابطه قوی، طولانی مدت و دو طرفه سودمند ایجاد کنید، گفتگوها کلید اصلی است.

و اکنون مهمات کافی در مورد نحوه فعال کردن آنها دارید. ?

  1. تصاویر ذخیره بیشتری را برای پروفایل های بزرگتر اینستاگرام بازمی گرداند

اگر تاکنون به این نوع بینش توجه زیادی نکرده اید، به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی ، باید این کار را شروع کنید.

این نیز یکی از راه‌های مصرف‌کننده شما است که به شما می‌گوید چه می‌خواهد و چه انتظاری دارد.

اگر فکر می‌کردید سایر بینش‌هایی که داده‌های ما فاش کرده‌اند جالب هستند، خوشحالیم، اما صبر کنید تا این اکتشافات را ببینید.

اینستاگرام در ابتدا با تصاویر شروع شد، که در ابتدا وضعیت خود را به عنوان یک پلتفرم بصری گرا می‌دادند، اینستاگرام مدت‌ها در طول سال‌ها تکامل یافته است.

بار دیگر، به نظر می رسد حساب های کوچک، زیر 5K، با چرخ فلک ها بهتر کنار می آیند.

تا 500 هزار دنبال کننده، بین ویدیو و چرخ فلک رابطه وجود دارد. اما بعد از اینکه وضعیت شروع به چرخش کرد، تصمیم بگیرید.

وقتی در مورد نمایه‌های بین 50 تا 100 هزار صحبت می‌کنیم، کاروسل ها همان چیزی است که قلب افراد را به دست می‌آورد و باعث می‌شود آنها دکمه ذخیره را بیشتر فشار دهند و این بار تصاویر را دنبال کنند.

تشویق، لطفا! اگر به نمایه‌های بزرگ نگاه کنیم، تصاویر Cuz کاملاً بازمی‌گردند.

این بار پروفایل های بزرگ بیش از 100K الگو را می شکند و تصاویر را در اولویت بندی محتوای ذخیره شده قرار می دهند، اگرچه فیلم ها و چرخ فلک ها چندان دور نیستند و موقعیت های نزدیک به یکدیگر دارند.

اکنون، پس از تمام این داده‌ها، شرط می‌بندیم که در حال تعجب هستید که در نهایت باید چه نوع محتوایی را پست کنید. ما قبلاً آن را گفته‌ایم، و دوباره می‌گوییم – همه چیز به اهداف تجاری شما و آنچه می‌خواهید مشتریانتان انجام دهند برمی‌گردد.

هنگامی که این امر ایجاد شد، یافتن استراتژی مناسب برای رساندن پیام های خود به مخاطبان گام بزرگ بعدی است.

اگر به کمک نیاز دارید، می‌توانید چند نمونه از کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی را که چشم‌انداز دیجیتال را تکان داده‌اند و نکاتی برای شروع کار خود بررسی کنید.

  1. با استفاده ازکاروسل، برندها شانس بیشتری برای دریافت نرخ دسترسی بالاتر دارند

برای اینکه هنگام ایجاد استراتژی اینستاگرام خود تصویر کاملی داشته باشید (یعنی کل داده ها)، ما چند معیار و اعداد بیشتر به شما ارائه می دهیم که ممکن است مفید باشند.

امروزه، بسیاری از مشتریان در حال تعامل با مارک های از طریق داستان، از آنجایی که آنها تعاملی تر هستند، نه به ذکر است احساس انجام دهند نه تنگ این لحظه، توسط دسترس بودن فقط برای 24 ساعت، ساخت پست در خوراک به از دست دادن درخواست تجدید نظر خود ، در نتیجه باعث کاهش نامزدی می شود.

خوب، این توضیح کاملاً خوبی است که چرا نرخ دسترسی داستان از پست‌های موجود در فید بیشتر است. اما بیایید به اعداد بپردازیم، درست است؟

مطالعه ما نشان می‌دهد که میانگین نرخ دسترسی در اینستاگرام، چرخ فلک‌ها در همه اندازه‌های پروفایل مقام اول را کسب می‌کنند.

اگرچه هدف هر حساب کاربری رشد است، به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی، باید بدانید که یک حساب کوچک بودن مزایایی نیز دارد.

همانطور که انتظار می رفت، پروفایل های زیر 5K بالاترین میزان دسترسی را دارند و چرخ فلک ها دو برابر پتانسیل ویدیو برای آنها دارند.

اما این بار، اکانت های بین 50 تا 100 هزار مورد توجه ما هستند، با ارزش بسیار بالایی برای چرخ فلک ها.

اگرچه تفاوت قابل توجهی بین این دو نوع پست وجود دارد، اما تصاویر آنهایی هستند که نمایه های بزرگتر می توانند روی آنها به عنوان گزینه دوم حساب کنند.

افکار نهایی

در طول این مطالعه، ما دیدیم که هر نوع پست دارای مزایا و مزایای احتمالی برای کسب و کار شما است. فقط جفت کردن اهداف مناسب با اقدامات مورد نظر شما را به جایی که می خواهید می رساند.

اما به یاد داشته باشید، استراتژی رسانه های اجتماعی شما باید همیشه بر اساس تجربیات گذشته شما ساخته شود.

اگرچه نرخ تعامل اینستاگرام به روش‌های مرموزی کار می‌کند، اما این مجموعه داده‌ها باید هنگام شروع برنامه‌ریزی، یک جهت استراتژیک به شما بدهد.

ROI شما تاکنون چه می گوید؟

ج. روش شناسی

برای داشتن یک نتیجه گیری روشن و پایدار در مورد این موضوع، ما 102،700،573 پست اینستاگرام را از مجموع 62،895 پروفایل تجاری، به شرح زیر تجزیه و تحلیل کردیم:

  • پروفایل های زیر 5K فالوور: 25643
  • پروفایل بین 5K-10K دنبال کننده: 7291
  • پروفایل بین 10 تا 50 هزار دنبال کننده: 15881
  • پروفایل بین 50 تا 100 هزار دنبال کننده: 5947
  • پروفایل هایی با بیش از 100 هزار دنبال کننده: 12421

Engagement: مجموع لایک ها و نظراتی است که یک حساب کاربری دریافت می کند.

میانگین نرخ تعامل در هر پست (توسط فالوورها): سطح تعاملات یک حساب کاربری را از طریق محتوای منتشر شده، تقسیم بر تعداد فالوورها و ضرب در 100 برای بدست آوردن درصد می سنجد.

زمانی که داده‌های خود را با عملکرد رقیب خود مقایسه می‌کنید، بهترین استفاده از آن است.

Impressions: به تعداد کل بازدیدهایی که یک قطعه از محتوا داشته است اشاره دارد.

نرخ تعامل به ازای هر بازدید: نشان می‌دهد که چه تعداد از افراد پست‌های شما را از کسانی که به طور مکرر تماشا کرده‌اند، لایک کرده‌اند یا روی آن نظر گذاشته‌اند.

با تقسیم مشارکت شما بر برداشت های شما و سپس ضرب در 100 محاسبه می شود.

این یک معیار مفید برای تبلیغات است که با آن می توانید ببینید چند بار در فید هدف شما نمایش داده شده است.

میانگین تعداد لایک‌ها، نظرات یا ذخیره‌ها: مقادیر میانی برای لایک‌ها، نظرات و ذخیره‌ها.

دسترسی: نشان می‌دهد که محتوای شما در فید به چند نفر تحویل داده شده است، و تنها مقادیر منحصر به فرد را بر خلاف نمایش‌ها محاسبه می‌کند.

میانگین نرخ دسترسی به ازای هر پست: نشان می‌دهد که چه تعداد از افراد با پست‌های شما (عکس، ویدیو، و چرخ فلک) از افرادی که پست‌های شما را دیده‌اند، به غیر از فالوورهای شما تعامل داشته‌اند. این با تقسیم درگیری یک پست به میزان دسترسی محاسبه می شود، همه در 100 ضرب می شود.

دیدن ویروسی بودن بالقوه یک پست مفید است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید