اینستاگراماینستاگرام مارکتینگتولید محتواتولید محتوای اینستاگرامکانوا حرفه ای فارسی

10 ایده تولید محتوا در اینستاگرام

ایده های مهم تولید محتوا جهت پست و استوری اینستاگرام

مقدمه :

ما 10 ایده تولید محتوا در اینستاگرام وتولید محتوای جذاب و کارآمد و افزایش درآمد از اینستاگرام رادر این مقاله ، مورد بحث قرار می دهیم .
تولید محتوا در اینستاگرام اخیراً به یکی از پردرآمدترین مشاغل آنلاین تبدیل شده است. به طوری که مدیران اینستاگرام ماهانه حدود 10 تا 30 میلیون درآمد دارند!
. و بازاریابی محتوا در رشد و توسعه مشاغل اینترنتی به ویژه اینستاگرام بسیار مهم است.

با ایده های ما همراه باشید و امتحان کنید:

  1. تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام

به طور قطع در همه مشاغل ، محتوای آموزشی مورد نیاز است تا به س questionsالات مخاطبان شما در مورد تجارت شما پاسخ دهد. 
به عنوان مثال ، اگر تجارت شما مربوط به فروش باتری ماشین است ، می توانید محتواهایی در مورد انواع آن تولید کرده و در پست های خود قرار دهید.
با اینکارمخاطبان خود را با باتری های مختلف آشنا میکنید و در این زمینه ، اطلاعاتی را به مخاطبان منتقل میکنید.
 مطالب مرتبط را منتشر کنید. این کار را می توان به راحتی در زمینه های دیگر فعالیت نیز انجام داد.
  1. معرفی محصولات و خدمات

شما همیشه باید محصولات و خدمات خود را در قسمتی از محتوا در اینستاگرام معرفی کنید و بخشی از مطالب خود را به معرفی خدماتی که ارائه می دهید یا محصولاتی که برای فروش دارید اختصاص دهید.
میزان محتوا که مخصوص معرفی محصولات و خدمات است بسته به کسب و کار متفاوت خواهد بود ، بدیهی است که در یک فروشگاه آنلاین میزان این نوع محتوا باید کمی بیشتر باشد.
این بخش از 10 ایده تولید محتوا در اینستاگرام یکی از مهمترین بخش هاست که باید در آن از مهارت و کیفیت خاصی نیز بهره ببرید تا موفقیت شما تضمین گردد.
  1. نمایش کسب و کار در پشت صحنه در اینستاگرام

رونمایی پشت پرده کسب و کار در اینستاگرام مطمئناً به معنای نمایش فروش ، هزینه ها و مواردی از این قبیل نیست.
البته نمی توان همه چیز را به کاربران نشان داد زیرا در کسب و کارها اطلاعات زیادی باید محرمانه نگه داشته شوند.
  بنابراین منظور ما نشان دادن قسمت های پشت صحنه در اینستاگرام در پشت صحنه است که می تواند با حس اعتماد و اطمینان به کاربران نشان داده شود.
افزایش مشتری به محصولات و خدمات ارائه شده باعث افزایش فروش شما و رونق بیشتر بازارتان خواهد شد.
اساساً هدف اصلی از نمایش کسب و کار در پشت صحنه برای کاربران ، افزایش سطح اعتماد و اطمینان مخاطب است.
 به عنوان مثال ، می توانید از نحوه بسته بندی محصول خود عکس یا فیلم بگیرید و آن را با کاربران به اشتراک بگذارید.
به روش دیگه همچین میتونید  تصاویری از کارکنان خود در حال انجام کارهای مذکور نشان دهید. 
اگر در کنفرانسی درباره مشاغل خود شرکت کرده اید ، از آن عکس بگیرید و آن را در صفحه خود منتشر کنید .
یا در صورت امکان ، محتوایی را در پشت صحنه اقدامات کارکنان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید.
در پشت صحنه کسب و کار ، اگر با دقت پست بسازید راه خوبی برای جلب اعتماد و اطمینان مخاطبان است.
اینکار می تواند تاثیر بسزایی در فروشتان داشته باشد ، و استفاده از این روش برای رشد و پیشرفت توسعه هر شغلی چیزی لازم است.
  1. نمایش بازخورد مشتری

در زمینه هر شغلی که فعالیت می کنید ، مشتریانی هستند که نظرات خود را در مورد تجارت شما برای شما ارسال کرده اند.
 این نظرات را می توان مستقیماً یا در نظرات اینستاگرام یا در قسمت نظرات سایت ارسال کرد.
می توانید از این نظرات به عنوان منبع خوبی برای تولید محتوا در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.
می توانید بازخورد مثبتی را که مشتریان برای شما به عنوان داستان به مخاطبان خود ارسال کرده اند ارائه دهید ، با این کار تولید محتوا را آغاز کرده اید. 
این امر باعث افزایش اعتماد کاربران به شما می شود. از این ایده نیز به تعدا مناسب پست جهت یکی از بهترین ایده ها از بین 10 ایده تولید محتوا در اینستاگرام ارسال نمایید.
برای به دست آوردن نتیجه دلخواه ، باید محتوای هدفمندتر و موثرتری تولید کنید و این کار را فقط برای حل مشکل انجام ندهید.
از مطالب دیگر ایده بگیرید و آنها را در اینستاگرام تولید کنید
یکی دیگر از روشهای جالب تولید محتوا در اینستاگرام ، ایده گرفتن از سایر مطالب است.
به عنوان مثال ، اگر محتوایی برای سایت خود منتشر کرده اید که باعث بازخورد خوب مخاطبان شده است ، می توانید آن محتوا را به محتوای اینستاگرام تبدیل کرده و در صفحه خود منتشر کنید.
  1. اطلاع رسانی محتوای سایت

برخلاف روال معمول که ما همیشه محتوای تولید شده در سایت یا سایر شبکه های رسانه ای اینستاگرام را برای استفاده کاربران اینستاگرام به اشتراک می گذاریم.
ولی بطریق دیگری این بار می توانیم کاربران فعال را به سایر رسانه ها هدایت کنیم. 
برای این منظور ، می توانیم مطالبی را در سایت به اشتراک بگذاریم که به نظر شما برای کاربران اینستاگرام در اینستاگرام جذاب خواهد بود. 
به عنوان مثال ، با ارسال استوری در اینستاگرام ، کاربران را از مقاله جدیدی که در سایت نوشته اید مطلع کنید. با این کار شما هم محتوایی را منتشر کرده اید و هم سایت خود را به سایر کاربران معرفی کرده اید.
  1. محتوای مناسب در اینستاگرام

شما باید با چنین محتواهایی آشنا باشید ، محتوایی که توسط صاحبان مشاغل مختلف در مناسبت های مختلف منتشر می شود.
 این مناسبت ها می تواند شامل رویدادهای شادی مانند سال نو و انواع پیروزی های ورزشی و همچنین رویدادها و مناسبت های غم انگیز و غم انگیز باشد.
برای انجام این کار ، باید سعی کنید مطالب مناسب را در موارد عمومی و مشهور منتشر کنید و از این طریق پیام تبریک یا تسلیت خود را برای کاربران خود ارسال کنید.
نمایش کسب و کار پر جنب و جوش یکی از مزایای این نوع محتوا است و با این کار ، فعالیت و پویایی صفحه اینستاگرام خود را در نظر مخاطبان تقویت می کنید. 
شغلی که همیشه با رویدادهای جامعه شما مطابقت دارد و منزوی نیست. به
  1. نقل قول های مربوط به مخاطب

اگر مخاطبان خود را بشناسید ، نمایش محتواهای انگیزشی و متقاعد کننده یک نیروی محرکه برای تجارت شما است. 
و شما همیشه برای حرکت به سوخت انگیزشی نیاز دارید و نقل قول های مرتبط و واقع بینانه یکی از راه های بدست آوردن این سوخت است.
اگر صفحه شما یک صفحه ورزشی است ، می توانید از کلمات و سخنان بزرگان این حوزه استفاده کنید. ا
گر فعالیت صفحه شما در زمینه فروش گل است ، از آوردن نقل قول های مرتبط و آرامش بخش دریغ نکنید.
اگر صفحه خدمات حقوقی دارید ، از نقل قول ها در زمینه فلسفه و حقوق استفاده کنید.
در هر زمینه ای که فعال هستید ، مطمئناً می توانید نقل قول های مرتبط را پیدا کرده و منتشر کنید.
  1. انتشار محتوای تعاملی در اینستاگرام

امروزه با توجه به اینکه تعامل با مخاطبان در اینستاگرام بسیار مهم است ، بنابراین باید این قسمت را جدی تر بگیرید. 
و سعی کنید پستها و داستانهای خود را با انتشار پستها و داستانهایی که توانایی ایجاد تعامل بیشتر با مخاطب را دارند در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.
حالا ممکن است بپرسید اصلا تعامل به چه معناست؟ تعامل را می توان همه فعالیتهایی که کاربر در پست و داستان شما انجام می دهد .
از این محتوا میتوان بعنوان نمونه دوست داشتن ، اظهار نظر در زیر پست ، ذخیره پست و … در نظر گرفت.
بنابراین هنگام انتشار پست های خود باید این نکته را در نظر داشته باشید و حتما قسمتی از پست های خود را منتشر کنید تا بتوانید مخاطبان خود را به این طریق به تعامل ترغیب کنید.
  1. پرسش و پاسخ را در فیلم جمع آوری کنید

این روش یکی از روشهای جالب تولید محتوا در اینستاگرام است به گونه ای که با جمع آوری سوالات و پرسش های مخاطبان در مورد تجارت خود و سپس پاسخگویی به آنها در چند دقیقه ویدیویی ، می توانید به سوالات مخاطبان خود پاسخ دهید و همچنین انجام دهید چیزی جالب و متنوع
برای این کار می توانید از تجربیات قبلی خود استفاده کنید و همچنین از نظرات دریافتی استفاده کنید.
یک پیشنهاد دیگر، از مخاطبان خود بخواهید که با انتشار یک داستان درباره کسب و کار شما س questionsال کنند.
  1. پست های تک مسابقه

پست های مسابقه تکی پست هایی هستند که مخاطبان را به شرکت در یک مسابقه کوچک دعوت می کنند. 
ماهیت مسابقه یک نفره شما بستگی به نوع کسب و کار و هدف شما دارد. گاهی اوقات با استفاده از این مسابقات ، مخاطبان را به طور خلاقانه ترغیب می کنند .
ومخاطبان دوستان خود را به صفحه مورد نظر دعوت میکنند و گاهی از این روش استفاده می کنند. تماشاگران تشویق می شوند که شرکت کند.

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید