اینستاگراماینستاگرام مارکتینگتولید محتوای اینستاگرامکسب درآمد آنلاین

حساب اینستاگرام چیست ؟تفاوت بین 3 نوع حساب اینستاگرامی چیست؟

مقدمه:

وقتی صحبت از نوع حساب اینستاگرام یا همان اکانت یا پروفایل اینستاگرامی به میان می‌آید، در حالی که ویژگی‌های اساسی در مورد پست کردن یکسان باقی می‌ماند، مطمئناً در مورد ابزارها و ویژگی‌های اضافی متفاوت هستند.
سه نوع حساب اینستاگرام وجود دارد: شخصی، سازنده و تجاری. 
در حالی که نام ها کاملاً توضیحی هستند، همه آنها چیزهای مختلفی را ارائه می دهند.
درست کردن نوع حساب شما در تعیین استراتژی اینستاگرام شما کلیدی است و با آنچه که از حساب خود برای آن استفاده می کنید هماهنگ می شود.
برای کمک به شما در انتخاب مطابقت کامل نمایه خود، ما هر نوع نمایه را تقسیم کرده ایم، مزایا و معایب هر کدام را توضیح داده ایم و روشن می کنیم که چه کسی به کدام نوع نیاز دارد. 
ما همچنین یک راهنمای سریع در مورد نحوه جابجایی بین سه نوع حساب ارائه کرده ایم.

شخصی

به استراتژی اینستاگرام علاقه ندارید؟ به احتمال زیاد حساب شخصی برای شماست.
این نوع حساب اینستاگرام (حساب شخصی اینستاگرام )دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست – برای استفاده شخصی است. این گزینه بدون سر و صدا برای افرادی است که از اینستاگرام در ابتدایی ترین سطح استفاده می کنند تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند و هر آنچه را که دوست دارند به اشتراک بگذارند.

مزیت ها:

  • این حساب اینستاگرام را می توان روی خصوصی یا عمومی تنظیم کرد
  • دارای تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز شما مانند ارسال در Feed، Stories و IGTV
  • می توانید آن را به چندین صفحه فیس بوک یا اصلاً هیچ صفحه فیس بوک پیوند دهید
  • اگر روی عمومی تنظیم شود، می‌تواند درخواست تأیید کند

نکات منفی:

  • بدون بینش یا تجزیه و تحلیل
  • نمی توان کسب درآمد کرد
  • بدون جزئیات تماس
  • ویژگی های محدود
چه کسی به این نوع حساب نیاز دارد؟
برای کسانی که روی محتوای انتخاب شده تمرکز نمی کنند، علاقه ای به کسب درآمد از پست های خود ندارند و محصول یا خدماتی را نمی فروشند.
این نوع حساب جایی است که ریشه های سالم اینستاگرام شروع شد و واقعاً برای کسانی است که فقط می خواهند سرگرم شوند و با افراد روی پلت فرم ارتباط برقرار کنند.

ایجاد کننده

جدیدترین نمایه در بلوک، اینستاگرام اخیراً حساب خالق یا ایجادکننده یا کریتور اینستاگرام را منتشر کرده است.
نمایه‌های سازنده برای اینفلوئنسرها، چهره‌های عمومی یا برجسته و همه انواع تولیدکنندگان محتوا بهترین هستند.
این نوع حساب اینستاگرام یک پله از نمایه شخصی بالاتر و پایین تر از یک حساب تجاری است.
در اقدامی هوشمندانه اینستاگرام، آنها این نوع حساب را برای جداسازی بیشتر کاربران عادی، اینفلوئنسرها و مشاغل معرفی کردند.
این نه تنها ایجاد و مدیریت محتوای برند و مشارکت های تأثیرگذار-برند را آسان تر می کند، بلکه شفافیت بازاریابی اینستاگرام را نیز افزایش می دهد.

مزیت ها:

  • همان ویژگی های اولیه ارسال در Feed، Stories، IGTV به عنوان نمایه شخصی
  • اطلاعات بینش و تجزیه و تحلیل خاص سازنده را در مورد حساب و عملکرد شما، مربوط به محتوا، فعالیت و مخاطبان به شما می دهد.
  • نمایش مشخصات انعطاف پذیر، می توانید حساب خود را شبیه به یک نمایه شخصی نشان دهید و یا نمایش برچسب دسته و/یا جزئیات تماس را انتخاب کنید.
  • می تواند با یک صفحه فیس بوک برای تبلیغات ارتباط برقرار کند
  • به شما این امکان را می دهد که دسته خالق یا ایجادکننده خود را انتخاب کنید
  •  امکان مدیریت و ایجاد تبلیغات را می دهد
  • می تواند درخواست تأیید کند
  • در صورت تایید یا داشتن بیش از 10000 دنبال کننده، می توانید به استوری های اینستاگرام خود پیوند اضافه کنید
  • می تواند پاسخ های سریع و فیلترهای پیام مستقیم را برای مدیریت بهتر پیام های مستقیم خود و ارتباط با طرفداران خود تنظیم کند
  • در دسک تاپ به Creator Studio دسترسی پیدا کنید
  • می تواند به ابزارهای محتوای مارک دار دسترسی داشته باشد

نکات منفی:

  • نمی توان روی خصوصی تنظیم کرد
  • فقط می توان به یک صفحه فیس بوک پیوند داد
چه کسی به این نوع حساب اینستاگرام  نیاز دارد؟
همانطور که گفته شد، اگر یک تأثیرگذار، چهره عمومی یا برجسته، یا یک تولید کننده محتوا هستید، این نوع حساب برای شما مناسب است. اگر در تلاش برای رشد حساب خود و افزایش حضور اینستاگرام خود هستید، عالی است.
اگر می‌خواهید از محتوای خود کسب درآمد کنید یا با مارک‌ها کار کنید، به این نوع حساب نیاز دارید.
بینش‌ها راهی ایده‌آل به شما می‌دهد تا بهتر بفهمید چه محتوایی روی حساب شما کار می‌کند و چه چیزی در بین دنبال‌کنندگان شما طنین‌انداز می‌شود.

کسب و کار

حساب‌های تجاری بیشترین ارتباط را با حساب‌های سازنده دارند و وقتی صحبت از ویژگی‌هایی می‌شود که به مدیریت برند، تبدیل‌ها و بازاریابی کمک می‌کنند، بهترین محصول هستند.
داشتن یک نمایه تجاری باعث می شود که برند شما حرفه ای، قابل اعتماد و تایید شده به نظر برسد. همچنین به عنوان یک نقطه تماس دیگر برای کسب و کار شما و مکانی دیگر که مشتریان شما می توانند با شما تماس بگیرند و ببینند عمل می کند.
حساب تجاری به شما کمک می کند تا حضور خود را در اینستاگرام رشد دهید و به نوبه خود برند و تجارت خود را رشد دهید.

مزیت ها:

  • همان ویژگی های اولیه ارسال در Feed، Stories، IGTV به عنوان نمایه شخصی
  • دسترسی به بینش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های خاص کسب‌وکار درباره حساب و عملکرد شما، مربوط به محتوا، فعالیت و مخاطبان
  • امکان اجرای تبلیغات
  • نمایش اطلاعات کسب و کار و تماس
  • به شما امکان می دهد یک دسته بندی برای کسب و کار خود انتخاب کنید
  • دسترسی به خرید اینستاگرام، که به شما امکان می دهد محصولات را در پست های خود برچسب گذاری کنید
  • می تواند پاسخ های سریع و فیلترهای پیام مستقیم را برای مدیریت بهتر پیام های مستقیم خود و ارتباط با مشتریان خود تنظیم کند
  • دسترسی به چت تصویری در پیام های مستقیم
  • توانایی مدیریت محتوای برند و پرداخت های تبلیغاتی
  • می تواند درخواست تأیید کند
  • در صورت تایید یا داشتن بیش از 10000 دنبال کننده، می توانید به استوری های اینستاگرام خود پیوند اضافه کنید
  • در دسک تاپ به Creator Studio دسترسی پیدا کنید
  • می تواند به ابزارهای محتوای مارک دار دسترسی داشته باشد

نکات منفی:

  • نمی توان روی خصوصی تنظیم کرد
  • باید به یک صفحه فیس بوک پیوند داده شود
  • فقط می توان به یک صفحه فیس بوک پیوند داد
چه کسی به این نوع حساب نیاز دارد؟
اگر برندی دارید که محصولات و/یا خدمات ارائه می‌دهد و می‌خواهید از اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار استراتژیک استفاده کنید، این نوع حسابی است که به آن نیاز دارید.
علاوه بر این، اگر می‌خواهید تبلیغات یا پست‌های تبلیغاتی را از طریق اینستاگرام اجرا کنید، باید یک حساب تجاری ایجاد کنید. همچنین هنگام کار با اینفلوئنسرها یا سازندگان ابزار مفیدی است.
بینش‌ها راهی ایده‌آل را به شما می‌دهند تا بهتر بفهمید چه محتوایی روی حساب شما کار می‌کند و چه چیزی با مشتریان شما طنین‌انداز می‌کند و به شما در ساختن برندتان کمک می‌کند.
خوشبختانه برای همه آن ترس از تعهد، شما به راحتی می توانید بین این سه مورد جابجا شوید، به این معنی که می توانید تا زمانی که حسابی را که مناسب شماست پیدا کنید، بازی کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر حساب‌ها را به شخصی برگردانید، محتوای تبلیغاتی خود را از دست خواهید داد و دیگر به اطلاعات آماری خود دسترسی نخواهید داشت.

نحوه تغییر نوع حساب

  1. به تنظیمات بروید، با کلیک کردن روی سه خط افقی در بالای صفحه نمایه خود، این را پیدا خواهید کرد
  2. حساب اینستاگرام را انتخاب کنید
  3. اگر نمایه شخصی دارید، به شما این امکان داده می‌شود که به یک حساب اینستاگرام  حرفه‌ای بروید و سپس گزینه‌ای بین ایجادکننده و کسب‌وکار به شما داده می‌شود. اگر یک حساب سازنده یا کسب و کار دارید، به شما این امکان داده می شود که به حساب شخصی یا سازنده/تجاری تغییر دهید.

خلاصه مبحث در یک  نگاه:

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

حساب اینستاگرام8
حساب اینستاگرام8
حساب اینستاگرام7
حساب اینستاگرام7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید