canvaproتولید محتوا

5کار خلاقانه که میتوان با کانوا انجام داد

 مقدمه:

فراخوان از همه طراحان آماتور! اگر هنوز یک Canva-holic نیستید، دنبال این پست خواهید بود! اگر تازه وارد Canva هستید ، این رویای طراحی صرفه جویی در زمان یک مدیر حساب است. این یک تجارت مخفی نیست و آژانس ها به طور یکسان با مدیریت همه نیازهای طراحی خود به شیوه ای ساده و به موقع دست و پنجه نرم می کنند. در یک دنیای عالی، همه ما تیمی از طراحان را در اختیار داریم که زمان آزاد نامحدودی برای کار روی پروژه‌هایمان دارند. اما اغلب، کل تیم ممکن است 1-2 طراح را با لیستی بی پایان از پروژه ها به اشتراک بگذارد.

آیا شگفت انگیز نیست اگر بتوانید طرح های ساده خود را بدون سرمایه گذاری در نرم افزارهای طراحی گران قیمت بسازید (بدون ذکر آموزش هایی که برای استفاده از آن نیاز است)؟

 کانوا  را وارد کنید. کانوا برای پروژه‌های طراحی ساده راه‌اندازی یک‌جای شماست – بسیار ساده است که حتی یک مدیر حساب هم می‌تواند از آن استفاده کند. مسلماً، وقتی برای اولین بار استفاده از Canva را شروع کردم، از مجموعه بی پایان محتوایی که می توانید در این ابزار ایجاد کنید کاملاً قدردانی نکردم. بدون شک این منبع عالی برای تصاویر رسانه های اجتماعی است، اما با کمی اصلاح، بسیاری از طرح های آنها می توانند کاربردهای متعددی داشته باشند!

1. دستور کار جلسات سفارشی  

 

در بخش «اسناد» کانوا ، تعدادی الگوی تجاری مناسب را خواهید یافت. در حالی که هیچ قالبی وجود ندارد که به طور خاص به برنامه های جلسات اختصاص داده شده باشد، با چند ترفند کوچک، الگوهای “سربرگ” مطمئناً در هر جلسه ای تحت تأثیر قرار می گیرند!

هنگامی که الگوی خود را انتخاب کردید و تمام ویرایش های خود را انجام دادید، می خواهید تصویر را به صورت PNG با کیفیت بالا دانلود کنید. تصویر را در دسکتاپ خود ذخیره کنید و سپس می توانید آن را مانند هر تصویر دیگری به Word Doc اضافه کنید. از آنجا، باید اندازه تصویر را تغییر دهید و در مرکز صفحه قرار دهید. همچنین ممکن است لازم باشد حاشیه‌های موجود در گزینه‌های “Layout” در Microsoft Word را دوباره تنظیم کنید. در کمتر از 20 دقیقه، می توانید یک دستور کار حرفه ای برای هر نوع جلسه طراحی کنید!

2. نقل قول های وبلاگ را مسدود کنید 

 

اگر کاربر معمولی Canva هستید، احتمالاً با توانایی ایجاد تصاویر هدر وبلاگ آشنا هستید. یک گزینه کمی متفاوت برای پست های شما ایجاد نقل قول های تصویری سفارشی برای تاکید بر یک عبارت یا خط در متن شما است. این یک روش نسبتاً رایج وبلاگ نویسی است، اما با استفاده از Canva می توانید به سادگی و بدون کمک طراح خود یک نقل قول ایجاد کنید. برای این پروژه (و برای هر محصول دیگری که در Canva ایجاد می‌کنید)، مطمئن شوید که دستورالعمل‌های برند را با رنگ‌هایی که برای قیمت‌ها و طرح‌های خود انتخاب می‌کنید مطابقت می‌دهید. برای این کار، من ابزاری مانند ColorPick Eyedropper Chrome Extension را توصیه می کنم .

باز هم، هیچ الگوی خاصی برای این نوع تصویر در کانوا  وجود ندارد. برای این کار، می‌خواهید از گزینه “Custom Dimensions” در گوشه بالا سمت راست استفاده کنید. اندازه نقل قول به ابعاد وبلاگ شما و همچنین مقدار متنی که می خواهید نمایش دهید بستگی دارد.

3. بروشورها 

حتی به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال، گاهی اوقات از ما خواسته می شود تا بروشورهای چاپی مناسبی برای مشتریان خود ایجاد کنیم. به همان اندازه که اعتراف همه بازاریابان ورودی آزار دهنده است، گاهی اوقات بازاریابی مستقیم دقیقاً تاکتیکی است که باید از آن استفاده کنید. شاید مشتری شما به یک کنفرانس می رود و می خواهد یک جزوه داشته باشد تا به مشتریان احتمالی که در غرفه توقف می کنند بدهد. یا شاید کسب و کار شما به سمت یک نمایشگاه شغلی می رود و به بروشوری نیاز دارد تا افراد را به صفحه مشاغل شما هدایت کند.

به هر دلیلی، بروشورها دیگر مجبور نیستند (در برخی موارد) هزاران دلار را از بودجه شما خارج کنند! Canva ترکیبی از طرح های پولی و سفارشی دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک جزوه ساده استفاده کنید. توجه به این نکته مهم است که کانوا احتمالاً جایگزین یک طراح نخواهد شد، اگر نیازهای پیچیده بروشور دارید، اما اگر بودجه شما محدود است، راه حلی مقرون به صرفه و سریع است.  همچنین می تواند برای کپی رایترهایی که روی کپی بروشور کار می کنند بسیار مفید باشد. اگر متوجه شدید که نویسنده شما برای تجسم طرح‌بندی بروشور تلاش می‌کند، می‌تواند از الگوهای Canva به عنوان راهی برای دیدن اینکه نسخه‌ی آن‌ها در قالب بروشور سه‌گانه معمولی به نظر می‌رسد، استفاده کند.

4. عکس کلاژ

 

کلاژ عکس فقط برای پروفایل های اجتماعی شخصی شما نیست! تعدادی برنامه کاربردی وجود دارد که کلاژ عکس برای آنها منطقی است. بسیاری از کسب و کارها میزبان یا شرکت می کنند و از مهمانان و همکاران خود عکس می گیرند. هر رویداد مهمی که در آن شرکت می کنید باید شامل یک برنامه تبلیغاتی بازاریابی باشد که شامل موارد زیر است:

  • ایمیل‌های رویداد تبلیغاتی – در صورت امکان بر اساس شخص تقسیم‌بندی می‌شوند

  • صفحه فرود

  • صفحه متشکرم

  • رسانه های اجتماعی

  • ایمیل پیگیری

  • خلاصه وبلاگ

به جای استفاده از تصاویر در یک آلبوم فیس بوک، یک کولاژ عکس ایجاد کنید. کلاژهای عکس نیز افزودنی های عالی به وبلاگ ها، ارائه ها و ارتباطات بعدی برای شرکت کنندگان هستند.

5. ارائه

 

ایجاد یک ارائه در کانوا  نمی تواند ساده تر باشد. باز هم، آنها دارای قالب های رایگان و پولی با کاربری آسان در بخش “اسناد” هستند. قبل از انتخاب یک الگو، باید تعیین کنید که پاورپوینت شما برای چه اندازه ای تنظیم شده است (استاندارد 4:3 یا عریض 16:9). همیشه می توانید با انتخاب تب طراحی و کلیک بر روی “Slide Size” ابعاد پاورپوینت خود را تنظیم کنید.

اندازه ارائه استاندارد دارای بیشترین انتخاب الگوها با طرح بندی منطبق است. برای مشاهده طرح های منطبق بر روی گوشه ارائه کلیک کنید و تعداد قالب ها را در زیر اسلاید اول مشاهده خواهید کرد. کلید حرفه ای جلوه دادن ارائه شما، ثبات است. مطمئن شوید که رنگ‌ها، آرم‌ها و فونت‌های یکسانی را در تمام اسلایدهای ارائه خود حفظ کنید.

پاداش: آیکون های رسانه های اجتماعی

 

کانوا  تعدادی نماد اجتماعی در بخش “Icons” دارد. در Canva شما نمی توانید تصاویر کوچکتر از 40 x 40 ایجاد کنید. با این حال، همیشه می توانید از ابزارهایی مانند Pixlr Express برای تغییر اندازه تصاویر به اندازه مورد نیاز خود استفاده کنید.

 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید