بروزترین راهنمای هشتگ های اینستاگرام برای سال 2022
داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [نسخه 2022]
هشتگ ها می توانند کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهند، اما اگر به طور مکرر یا بدون استراتژی مشخص در ذهن استفاده شوند، بی معنی و ناکارآمد می شوند.
در حالی که انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام دشوار است، نیازی به حدس زدن ندارید. جدا از این مقاله، ما یک دوره آموزشی نهایی در مورد استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی گردآوری کرده ایم . در این دوره به شما آموزش می دهیم که نه تنها فالوور جذب کنید، بلکه دنبال کننده مناسب را نیز جذب کنید.
هشتگ اینستاگرام چیست؟
هشتگ یک کلمه یا عبارت کوتاه است – معمولاً یک تا سه کلمه – که دارای علامت پوند یا علامت عدد (#) در جلو است. از هشتگ ها در پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توییتر برای دسته بندی پست ها بر اساس موضوع استفاده می شود.
چرا هشتگ ها مهم هستند؟
هشتگ ها اساساً فرآیند مرتب سازی اینستاگرام هستند. با حدود 95 میلیون عکس که هر روز در اینستاگرام پست می شود، برای اینستاگرام دشوار است که محتوای مناسب را به طور مؤثر به افراد مناسب ارائه دهد. هشتگ ها به بازدیدکنندگانی که بیشتر علاقه مند به دیدن پست شما هستند، کمک می کنند.
کریستال گیلسپی، مدیر جامعه رسانه های اجتماعی HubSpot ، اهمیت هشتگ ها را اینگونه توضیح می دهد: «هشتگ ها مانند یک قیف هستند. به عنوان مثال، # بازاریابی بسیار گسترده است و همه نوع پست ها را جذب می کند. ما دریافتیم #دیجیتال مارکتینگ یا #انگیزه بازاریابی به ما دسترسی هدفمندتر و مشخص تری می دهد. مخاطبانی که این هشتگها را جستجو میکنند نیز سعی میکنند جستجوی خود را به آنچه که ما در رابطه با بازاریابی ارائه میدهیم محدود کنند ، بنابراین در واقع به افراد مناسب بیشتری دسترسی پیدا میکنیم.
در اصل، هشتگ ها راه بهتری برای دسته بندی پست های شما هستند. آنها به شما کمک می کنند تا به یک مخاطب هدف برسید، و مهمتر از آن، به مخاطبان هدف شما کمک می کنند تا شما را پیدا کنند. این کاربران بیشتر با پست شما درگیر می شوند زیرا دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن بودند.
چگونه برندها در سال 2022 از هشتگ ها استفاده می کنند [داده ها]
وبلاگ HubSpot بیش از 1000 متخصص بازاریابی را مورد بررسی قرار داد تا بفهمد چگونه هشتگ ها را در استراتژی اینستاگرام خود در سال 2022 وارد می کنند.
- ۸۲ درصد از بازاریابان از هشتگ ها به عنوان بخشی از استراتژی اینستاگرام خود استفاده می کنند.
- ۸۵ درصد از بازاریابان یک استراتژی هشتگ مستند برای اینستاگرام دارند.
- ۸۱ درصد از بازاریابان می گویند استفاده از هشتگ ها تا حدودی یا بسیار برای استراتژی اینستاگرام آنها موثر بوده است.
- ۶۲ درصد از بازاریابان از ۴ تا ۹ هشتگ در پست فید اینستاگرام استفاده میکنند.
- 53 درصد از بازاریابان می گویند اکثر برندهایی که به بازار عرضه می کنند از هشتگ های مارک دار استفاده می کنند.
- ۳۷ درصد از بازاریابان می گویند استفاده از هشتگ های محبوب در هنگام ارسال پست در اینستاگرام بیشترین تاثیر را داشته است.
- ۶۶ درصد از بازاریابان از پیشنهادات هشتگ اینستاگرام برای تعیین اینکه از کدام هشتگ استفاده کنند استفاده می کنند. 58 درصد از بازاریابان به دنبال رقبا یا حساب هایی هستند که محتوای مشابهی را ارسال می کنند تا بفهمند از کدام هشتگ استفاده کنند.
- به گفته بازاریابان، محبوبترین مکانها برای استفاده از هشتگها در اینستاگرام عبارتند از: کپشن پستهای فید (35%)، استوری اینستاگرام (39%)، کپشن ویدیوهای لایو اینستاگرام (38%) و در کپشن و بخش نظرات ویدیوهای حلقه های اینستاگرام (33٪).
- ۴۶ درصد از بازاریابان می گویند موثرترین استراتژی هشتگ قرار دادن تعدادی هشتگ در کپشن و برخی در نظرات یک پست است.
انواع هشتگ اینستاگرام
هشتگ ها تکه های متنی بسیار متنوعی هستند. آنها می توانند یک انجمن بسازند، حساب شما را بیشتر نمایان کنند، یا به سادگی افراد همفکر را به حساب شما جذب کنند.
قبل از انتخاب گروهی از هشتگها برای پستهای خود، به رایجترین هشتگهایی که میتوانید استفاده کنید و دستهبندی آنها نگاهی بیندازید.
بهترین هشتگ های اینستاگرام برای شرکت ها
خواه مدیر رسانه های اجتماعی در یک شرکت، صاحب یک کسب و کار کوچک یا یک مالک انحصاری باشید، می توانید از هشتگ های زیر برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام استفاده کنید.
-
- هشتگ های محصول یا خدمات شرکت ها از هشتگ های محصول برای پست های مربوط به محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. این معمولاً عمومی خواهد بود، مانند #آرایشگاه یا #لباس بافتنی.
- هشتگ های مخصوص صنعت این هشتگ ها برای نشان دادن کار خاصی که انجام می دهید استفاده می شوند و از هشتگ های محصول یا خدمات شما باریک تر هستند. به عنوان مثال می توان به #سالن موی سیاه یا #دستباف ها اشاره کرد.
- هشتگ های مارک دار هشتگ های مارک دار به شما کمک می کنند تا جامعه ای خاص پیرامون برند یا کسب و کار خود بسازید. این می تواند یک شعار باشد. همچنین می تواند نام محصول خاصی باشد که ارائه می کنید یا حتی نام تجاری شما.
- هشتگ های کمپین اگر در حال اجرای یک تبلیغ حمایتی هستید، می توانید از یک هشتگ منحصر به فرد برای پیگیری فعالیت های مربوط به کمپین استفاده کنید.
- هشتگ محتوای تولید شده توسط کاربر این نوع هشتگ به طور خاص برای مشتریان شما ایجاد می شود. اینها با هشتگهای محصول، برند و کمپین متفاوت هستند، زیرا شما، شرکت، نمیتوانید بر آنچه که پست میشود تأثیر بگذارید. سایر افراد می توانند برای دیدن عکس های فیلتر نشده و بدون حمایت از محصول شما به این هشتگ مراجعه کنند.
- هشتگ های انجمن اینستاگرام برای صنعت شما. این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر در بین اینستاگراممرهای دیگر که کارهای شما را انجام می دهند عالی هستند. به عنوان مثال، اگر شما یک بافنده بودید، ممکن است در #knittersofinstagram پست بگذارید.
- هشتگ رویداد یا کنفرانس به عنوان یک شرکت یا صاحب کسب و کار، می توانید از این هشتگ ها برای افزودن به مکالمه مربوط به یک رویداد خاص یا کنفرانس صنعتی استفاده کنید.
- هشتگ جنبش فرهنگی جنبشهای فرهنگی مانند زندگی سیاهپوستان مهم است، LGBTQ+ Pride، و فمینیسم دارای هشتگهایی در اینستاگرام هستند (به ترتیب #BlackLivesMatter، #Pride و #feminism). از این هشتگ ها برای بالا بردن صداها، اشتراک گذاری اطلاعات و شفاف سازی موضع شرکت خود استفاده کنید.
- هشتگ های مکان. اینها برای هدف قرار دادن کاربران در منطقه شما عالی هستند. #Hirsalonnyc یا #atlantabery را در نظر بگیرید.
- هشتگ های عبارت هشتگهای عباراتی مانند #writeeveryday و #bebrave میتوانند در عین الهام بخشیدن به کاربران به کارهایی که انجام میدهید اشاره کنند.
بهعنوان افراد، میتوانید از هشتگهای روزانه، مخفف و تعطیلات نیز برای شرکت در گفتگوهای پرطرفدار استفاده کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام برای افراد
آیا از اینستاگرام برای استفاده شخصی استفاده می کنید؟ به هشتگ هایی که در دسترس شما هستند نگاهی بیندازید.
- هشتگ های شخصی شما از این هشتگ ها به طور خاص در پست های مربوط به خود استفاده می کنید. به #من، #سلفی، #خودم، #تعطیلات و #عشق_زندگی فکر کن.
- هشتگ های روزانه هشتگهای روزانه معمولاً مضمونی دارند، مانند #روز_روز_تمرینی، #پنجشنبه_بازگشت و #انگیزه دوشنبه.
- هشتگ های مخفف به #ootd (لباس روز)، #potd (عکس روز) و #tbt فکر کنید.
- هشتگ های تعطیلات از این هشتگ ها برای تعطیلات خاص مانند #DiaDeLosMuertos یا #IndependenceDay استفاده کنید تا نحوه گذراندن وقت خود را در این روزها به اشتراک بگذارید.
مانند شرکت ها، می توانید از هشتگ عبارت، جنبش فرهنگی، رویداد و مکان نیز استفاده کنید.
بهترین هشتگ های اینستاگرام
- #love (2.1 میلیارد پست)
- #instagood (1.5 میلیارد پست)
- #fashion (1B پست)
- #photooftheday (988 میلیون پست)
- #art (888.6 میلیون پست)
- #عکاسی (864.7 میلیون پست)
- #اینستاگرام 828 میلیون پست)
- #beautiful (792.1 میلیون پست)
- #picoftheday (692.8 میلیون پست)
- #طبیعت (696.4 میلیون پست)
- #شاد (670.9 میلیون پست)
- #cute (659.7 میلیون پست)
- #travel (613 میلیون پست)
- #style (606.3 میلیون پست)
- #followme (592.5 میلیون پست)
- #tbt (588.3 میلیون پست)
- #instadaily (581.2 میلیون پست)
- #repost (557.3 میلیون پست)
- #like4like (538.2 میلیون پست)
- #تابستان (523.2 میلیون پست)
- #زیبایی (492.6 میلیون پست)
- #fitness (485.8 میلیون پست)
- #غذا (475.3 میلیون پست)
- #selfie (464.3 میلیون پست)
- من (463.9 میلیون پست)
- #instalike (462.1 میلیون پست)
- #دختر (444.7 میلیون پست)
- #دوستان (432.7 میلیون پست)
- #fun (430.9 میلیون پست)
- #عکس (438.4 میلیون پست)
- #لبخند (427.4 میلیون پست)
- #family (411.9 میلیون پست)
- #زندگی (409.1 میلیون پست)
- #music (398.6 میلیون پست)
- #ootd (396.2 میلیون پست)
- #آرایش (368.7 میلیون پست)
- #likeforlike (360.1 میلیون پست)
- #likeforlikes (349.9 میلیون پست)
- #model (336.2 میلیون پست)
- #dog (333.1 میلیون پست)
- #design (310.4 میلیون پست)
- #follow4follow (300 میلیون پست)
- # شگفت انگیز (300.5 میلیون پست)
- #سبک زندگی (305.3 میلیون پست)
- #انگیزه (305.5 میلیون پست)
- #غروب (299.5 میلیون پست)
- #igers (294.9 میلیون پست)
- # کاوش (318.1 میلیون پست)
- #دست ساز (299.8 میلیون پست)
- #nofilter (286.8 میلیون پست)
- #ساحل (282.1 میلیون پست)
- #foodporn (279.9 میلیون پست)
- #instamood (269.1 میلیون پست)
- #sun (266.2 میلیون پست)
- #artist (271.1 میلیون پست)
- #dogsofinstagram (297.9 میلیون پست)
- #روزانه (۲۶۰٫۷ میلیون پست)
- #cat (259.1 میلیون پست)
- #طراحی (256.2 میلیون پست)
- #sky (251.1 میلیون پست)
- #followforfollow (246.3 میلیون پست)
- #f4f (245.7 میلیون پست)
- #l4l (242.6 میلیون پست)
- #مو (236.2 میلیون پست)
- #flowers (233.3 میلیون پست)
- #followforfollowback (239.2 میلیون پست)
- #خنده دار (230.9 میلیون پست)
- #gym (227.1 میلیون پست)
- #moda (228 میلیون پست)
- #عکاس (225 میلیون پست)
- #likeforfollow (222.6 میلیون پست)
- #tagsforlikes (217.9 میلیون پست)
- #عروسی (223.3 میلیون پست)
- #bestoftheday (215.4 میلیون پست)
- #baby (217.7 میلیون پست)
- #memes (219.7 میلیون پست)
- #الهام (218.4 میلیون پست)
- #instafood (215.6 میلیون پست)
- #vsco (206 میلیون پست)
- #foodie (209.3 میلیون پست)
- #vscocam (203 میلیون پست)
- #instapic (203 میلیون پست)
- #دختران (201.5 میلیون پست)
- #ورزش (197.9 میلیون پست)
- #pretty (189.7 میلیون پست)
- #خوشمزه (187.2 میلیون پست)
- #home (187.9 میلیون پست)
- #fit (185.1 میلیون پست)
- #party (182.7 میلیون پست)
- #lol (180.5 میلیون پست)
- #سالم (181.6 میلیون پست)
- #عکس طبیعت (186.4 میلیون پست)
- #ناخن (185.5 میلیون پست)
- #تصویر (183.6 میلیون پست)
- #landscape (179.4 میلیون پست)
- #سیاه و سفید (177.1 میلیون پست)
- #catsofinstagram (177.7 میلیون پست)
- #cool (173.9 میلیون پست)
- #توله سگ (176.1 میلیون پست)
- #شب (144.4 میلیون پست)
- #catsofinstagram (177.7 میلیون پست)
- #ناخن (185.5 میلیون پست)
- #خالکوبی (165.3 میلیون پست)
- #شادی (162.6 میلیون پست)
- #instafashion (169.2 میلیون پست)
- #کار (144.1 میلیون پست)
- #معماری (161.8 میلیون پست)
- #ژاپن (153.7 میلیون پست)
- #آخر هفته (148.7 میلیون پست)
هشتگ های در حال ظهور
هشتگهای جدیدی هر روز ایجاد میشوند، و حفظ اطلاعات جدید قبل از اینکه بیش از حد اشباع شود، میتواند محتوای شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. بر اساس تحقیقات ما، در اینجا برخی از هشتگ های جدید اینستاگرام وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید:
- #مشارکت با برند
- #tiktok خالق
- #reelstrends
- #۲۰۲۲روند
- #۲۰۲۲پیشبینی
- #igreelstips
- #روندهای ویروسی
- #genzmarketing
- #۲۰۲۲گل
- #۲۰۲۲اهداف اجتماعی
- #آن دختر
- #ترند صدا
- #نکات نامزدی
- #اینستاگرام نیوز
- #۲۰۲۲تقویم
هشتگ برای بازنشستگی
مهم است که به طور معمول هشتگ هایی را که استفاده می کنید بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز روی برند و موثر هستند. ما این لیست از هشتگهایی را برای بازنشستگی جمعآوری کردیم که بیش از حد از محتوا اشباع شدهاند یا سایهبانشدهاند و میتوانند به دسترسی به محتوای شما آسیب بزنند.
- #بزرگ شدن
- #بیوتی بلاگر
- #dm
- #هومدی
- #آیفونوگرافی
- #باید دنبال کرد
- #قتل
- #میز مطالعه
- #عکس آینه ای
- #اینستاسپورت
- #مستقیم
- #همیشه
- #snapchat
- #جریان کار
- #آغاز
- #مغز
- #tag4like
- #فکر
- #روز ولنتاین
بهترین روش ها برای استفاده از هشتگ در اینستاگرام
استفاده از هشتگ در اینستاگرام فرآیند نسبتاً ساده ای است، اما شما باید به چند قانون پایبند باشید تا بیشترین بهره را از هشتگ گذاری خود ببرید.
ما بهترین شیوه ها را در زیر سؤالات متداول زیر گردآوری کرده ایم.
از چند هشتگ می توانم در اینستاگرام استفاده کنم؟
سی هشتگ حداکثر تعداد شماست که می توانید استفاده کنید.
میانگین یازده است که نیمی از حسابهای اینستاگرام از یک تا سه حساب استفاده میکنند. بسته به اهداف بازاریابی اینستاگرام خود می توانید کم و بیش از آن استفاده کنید . بیشتر لزوماً به معنای بهتر نیست. در واقع، اینستاگرام به کاربران توصیه می کند که در هر پست بیش از سه تا پنج هشتگ قرار ندهند.
آیا باید به هر پست اینستاگرام هشتگ اضافه کنم؟
آره! قطعا باید.
سعی کنید هشتگ هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان باریک یا جا افتاده باشند. هر چه تعداد پستهای هشتگ کمتر باشد ، احتمال اینکه توسط افرادی که آنها را دنبال میکنند بیشتر دیده شوید. به علاوه، اگر موضوع بسیار خاص باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم با پست شما درگیر شوند.
همه پست های من شبیه هم هستند. آیا می توانم بارها و بارها از هشتگ های مشابه استفاده کنم؟
خیر. الگوریتم اینستاگرام ممکن است شما را به دلیل استفاده مداوم از هشتگ های یکسان جریمه کند و پست های شما را پایین بیاورد تا برای آن برچسب ها نمایش داده نشوند.
حتی بیشتر، ممکن است حساب شما را مسدود کنند ، زیرا استفاده از هشتگهای یکسان میتواند اینطور به نظر برسد که در حال اسپم کردن کاربران هستید – یا بدتر از آن – مانند یک ربات اینستاگرام .
سعی کنید هشتگ های خود را بچرخانید تا بسیار مرتبط با آن پست خاص باشند، حتی اگر پست ها مشابه باشند. فرض کنید شما صاحب یک کسب و کار ماکارونی دست ساز هستید. اگر همیشه از هشتگ # اسپاگتی استفاده میکنید اما عکسهای لینگوئینی، ماکارونی و پن را پست میکنید، اینستاگرام ممکن است حساب شما را پرچمگذاری کند و کاربران درگیر نشوند.
آیا می توانم هشتگ ها را در نظر پنهان کنم؟
کاملا. می توانید هشتگ های خود را در یک نظر مخفی کنید. اینستاگرام بین هشتگ کپشن و هشتگ کامنت تمایزی قائل نمی شود.
به سادگی کپشن خود را همانطور که می خواهید بنویسید. پس از آن، به پست منتشر شده بروید و با هشتگ های خود نظر بگذارید. تا زمانی که کاربران به بخش نظرات هدایت شوند، آنها کاملاً پنهان می شوند.
چگونه هشتگ ها را در کپشن پنهان کنم؟
نمی خواهید هشتگ ها را در یک نظر ارسال کنید؟ جای نگرانی نیست
میتوانید هشتگهای زیرنویس را با 1) نوشتن شرحی که بیش از سه خط طول دارد یا 2) اضافه کردن 3 تا 5 شکست خط با علامت نگارشی پنهان کنید.
برای اضافه کردن یک خط شکست، مکاننمای متن را در انتهای عنوان خود قرار دهید و بازگشت را فشار دهید. فراموش نکنید که یک نقطه، یک خط تیره، یک ستاره یا یک مداد اضافه کنید تا مطمئن شوید که خط در آنجا باقی می ماند. (اگر هیچ علامت نگارشی وجود نداشته باشد، اینستاگرام ممکن است آن را به عنوان فضای اضافی تصادفی تلقی کند و پس از انتشار آن خطوط شکسته را حذف کند.)
آیا هشتگی وجود دارد که از استفاده از آن اجتناب کنم؟
آره. اینستاگرام لیستی از هشتگ های ممنوعه را نگه می دارد. با این حال، آنها این لیست را منتشر نمی کنند، و هیچ منبع معتبری وجود ندارد.
برخی شهودی هستند، مانند NSFW و هشتگ های خودآزاری، در حالی که برخی دیگر، مانند #pushups و #mustfollow، چندان بدیهی نیستند. اگر در مورد هشتگ های خود شک دارید، حتماً آنها را با استفاده از عملکرد جستجوی برنامه جستجو کنید.
اگر نمایش داده نشد، ممنوع است. اگر ظاهر شد، به فید هشتگ بروید و پیامی مانند این را بررسی کنید:
اگر هشتگ احتمالی شما چنین پیامی ندارد، همه شما آماده هستید.
اکنون که با برخی از بایدها و نبایدهای اساسی آشنا شدید، بیایید نگاهی به هشتگ های برتر اینستاگرام در سال داشته باشیم.
هشتگ های برتر اینستاگرام
- #عشق
- #اینستاگو
- #روش
- #عکس روز
- #هنر
- #زیبا
- #عکاسی
- #دنبال کردن
- #خوشحال
- #جذاب
- #اینستاگرام
- #طبیعت
- #tbt
- #بیا دنبالم
- #مسافرت رفتن
- #سبک
- #بازنشر کن
- #به صورت روزانه
- #تابستان
- #سلفی
- #تناسب اندام
- #زیبایی
- #غذا
- #تفریح
- #likeforlike
افزودن یکی از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام به پست خود لزوماً به این معنی نیست که تعامل بیشتری خواهید دید. از آنجایی که هشتگهای زیر بسیار محبوب هستند، میلیونها نفر از آنها استفاده میکنند، بنابراین پست شما به احتمال زیاد توسط رقابت پنهان میشود. محدود کردن موضوع هشتگ شما مهم است، اما در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
در اینجا برترین هشتگ های اینستاگرام برای امسال را مشاهده می کنید.
۱٫ #love (۲٫۱ میلیارد پست)
کاربران اینستاگرام گالری عکس های خود را بر اساس احساسات خوب می سازند. به همین دلیل، هشتگ #love همیشه در کنار عکس های دوستان، خانواده، تعطیلات و مناظر زیبا حضور دارد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #love:
#عشق #دوست_داشتنی #دوست_داشتن #خودت را دوست بدار #زندگی عاشقانه #عشقانه #عشق_عشق #lovefood #lovemylife #دوست دارم هر چه داری #دوست دارم
- #instagood (1.5 میلیارد پست)
اتفاقات این هشتگ از اکانت اینستاگرام [email protected] الهام گرفته شده است، که جامعه اینستاگرام را به دنبال عکسها و ویدیوهای عالی میاندازد که آنقدر #instagood هستند که نمیتوان آنها را به اشتراک گذاشت. این هشتگ را به محتوای خود اضافه کنید تا فرصتی برای ارسال مجدد داشته باشید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #instagood:
#instagood #instalife #instalike #instapic #insta #instacool #instafollow #instaphoto #instagramers #instamoment #instagramhub
- #fashion (1B پست)
مردم اغلب به اینستاگرام مراجعه میکنند تا ببینند چه سبکهایی «در» هستند، و به پستهایی از هفته مد تا الهامبخش لباسهای روزمره نگاه میکنند. این بدان معنی است که بخش قابل توجهی از محتوای اینستاگرام حول محور مد می چرخد - در واقع، نزدیک به یک میلیارد پست #مد در اینستاگرام وجود دارد. شما افراد مشهور، برندهای لوکس، لباس، آرایش و سایر تصاویر آرزویی را با برچسب #مد خواهید دید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #مد:
#fashion #fashionblogger #fashionista #fashionable #fashionstyle #fashionblog #fashiongram #fashionaddict #fashionweek #fashiondiries
۴٫ #photooftheday (۹۸۸ میلیون پست)
مدیریت یک حساب تجاری؟ این هشتگ راهی مطمئن برای جذب فالوورهای بیشتر و بازدیدکنندگان تکراری است. اگر قصد دارید محتوای روزانه را با یک موضوع مشترک پست کنید، هشتگ #photooftheday را اضافه کنید تا در معرض دید خود قرار بگیرید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #photooftheday:
#عکسروز #پاد #picoftheday #عکاسی #عکاسی هرروز #عکاسی روز #بهترین_روز
- #art (888.6 میلیون پست)
هنرمندان از همه نوع همیشه به اینستاگرام هجوم آوردهاند، و این هشتگ تصاویر یا فیلمهایی از تمام نقاشیها، مجسمهها و خلاقیتهای عجیب و غریب آنها را در خود جای میدهد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #هنر:
#art #artist #artwork #instaart #arte #streetart #digitalart #artofvisuals #artistsoninstagram #artoftheday #artsy #artistic #arts #artgallery #modernart
۶٫ #زیبا (۷۹۲٫۱ میلیون پست)
اینستاگرام جایی است که میتوانید به بهترین شکل ممکن به آن بروید – چه یک استراحت شگفتانگیز، یک مدل موی جدید یا یک غروب نفسگیر، #عکسهای زیبا بهترین چیزهایی را که این پلتفرم ارائه میدهد را در بر میگیرد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #زیبا:
#زیبا #مقصدهای زیبا #روز زیبا #منظره زیبا #مکان زیبا #آشپزیهای زیبا #مکانهای زیبا #مقصد زیبا #طبیعت زیبا
۷٫ #عکاسی (۸۶۴٫۷ میلیون پست)
اینستاگرام در هسته خود یک رسانه اشتراکگذاری عکس است، بنابراین منطقی است که تصاویر خیرهکننده و هنری در #عکاسی به اشتراک گذاشته شود. اینستاگرام از این نظر منحصر به فرد است که کاربر می تواند پست های #عکاسی را مرور کند و عکس های نشنال جئوگرافیک و حرفه ای را در کنار عکاسان آماتور ببیند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #عکاسی:
#عکاسی #عکاسی سفر #عکاسی طبیعت #عکاسی خیابانی #عکاسی از غذا #عکاسی پرتره #عکاسی منظره #عکاسی عروسی #عکاسی سیاه و سفید
۸٫ #شاد (۶۷۱ میلیون پست)
گاهی اوقات بهترین بخش احساس خوب، تقسیم آن آفتاب با دیگران است. گروه پست های #شاد پر از افراد تابناک و مطالب سبک دل است که ما را به وجد می آورد. عکس یک بچه گربه ناز یا یکی از خودتان را بعد از ارتقاء با #happy تگ کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #happy:
#شاد #روز_خوش #زندگی_شاد #جمعه_شاد #ساعت_خوش #خوشحال #دوشنبه_مبارک #یکشنبه_خوش #وقت_شاد #روزهای شاد #سگ شاد #مکان شاد
۹٫ #ناز (۶۵۹٫۸ میلیون پست)
#Cute محتوای شما را در مجموعه ای از عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام قرار می دهد که “هیبت” را از سراسر Instaverse برمی انگیزد. اگر فکر می کنید توله سگ شما نازترین توله ای است که تا به حال زندگی کرده است، شایسته عکس با این هشتگ محترم است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #cute:
#ناز #سگ ناز #کودک ناز # ناز #حیوانات ناز #گربه ناز #بامزه_کلاب #cutenessoverload #cuteboy #cutedogs #cutecouple #سنگ ناز #بانمکترین
۱۰٫ #اینستاگرام (۸۲۸.۱ میلیون پست)
به این هشتگ بروید و همه چیز از سلفی گرفته تا عکس غذا گرفته تا عکس حیوانات خانگی و عکس های تعطیلات را خواهید یافت. از این هشتگ برای نشان دادن اینکه در اینستاگرام هستید و چیزی دارید که ارزش اشتراک گذاری دارد استفاده کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #اینستاگرام:
#اینستاگرام #اینستاگرامرها #اینستاگرام هاب #اینستاگرامرها #اینستاگرامر #اینستاگرامنت #اینستاگرامسگ #اینستاگرامر #اینستاگرامژاپن #اینستاگرام گربه ها #اینستاگرام فیتنس
۱۱٫ #طبیعت (۶۹۶٫۵ میلیون پست)
طبیعت در اطراف ما وجود دارد. در اینستاگرام هم هست. از این هشتگ برای ارسال هر چیزی که مربوط به طبیعت است از جمله کوه ها، رودخانه ها و حیوانات وحشی استفاده می شود.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #طبیعت:
#طبیعت #طبیعت_عکاسی #طبیعت_دوستان #طبیعت_عاشق #طبیعت_کمال #طبیعتگرام #طبیعت_درخشش #طبیعت_معتاد #طبیعت_تیراندازان #طبیعت_عکس #طبیعت_لاو
۱۲٫ #tbt (588.3 میلیون پست)
#Tbt مخفف Throwback Thursday است و کاربران اینستاگرام را تشویق می کند که عکس قدیمی خود یا رویدادی را که در حال یادآوری آن هستند پست کنند. همه محتوای روزهای خوب قدیم را دوست دارند – این هشتگ شما برای لذت بردن از نوستالژی است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #tbt:
#پنجشنبه برگشت #پنجشنبه_tbtعکس
۱۳٫ #دنبالم کن (۵۹۲٫۵ میلیون پست)
#followme که پسر عموی نزدیک #followforfollow و #likeforlike است، توسط اینستاگراممرهایی که به دنبال افزایش تعداد فالوورهای خود هستند استفاده می شود.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #followme:
#follow #f4f #followme #followforfollow #follow4follow #teamfollowback #followbackteam #followall #followalways #followback #pleasefollow #follows #follower #following
۱۴٫ #سفر (۶۱۳ میلیون پست)
برای آخر هفته دور؟ به فالوورهای خود نشان دهید که کجا هستید، با استفاده از این هشتگ نشان دهید که به جای جدیدی سفر می کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #سفر:
#سفر #سفرگرام #instatravel #travelphotography #سفر #سفر #مسافربلاگر #مسافر #مسافر #travelinggram #traveltheworld #travelblog #travels #traveladdict
۱۵٫ #سبک (۶۰۶٫۴ میلیون پست)
این هشتگ بیش از 500 میلیون پست مرتبط با خود دارد و آن را به یکی از برترین برچسب ها در اینستاگرام تبدیل می کند. برای عکسهای ویرایش شده زیبا از لباسها، تعطیلات، محصولات لوکس و هر چیزی که از نظر زیباییشناسی خیرهکننده باشد، استفاده میشود. #استایل را روی یک لباس زیبا یا محصول جدید تگ کنید، و کاربران اینستاگرام که به دنبال اضافه کردن کمی جذابیت به زندگی خود هستند، شما را پیدا خواهند کرد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #style:
#style #styleinspo #styleblogger #styleinspiration #styleoftheday #stylefashion #stylegoals #stylediary #stylegram #styleguide #styleblog
۱۶٫ #بازنشر (۵۵۷٫۳ میلیون پست)
ارسال مجدد یک عملکرد متداول در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد محتوای دیگر کاربران را با اعتبار به کاربر اصلی به اشتراک بگذارید. از هشتگ #repost استفاده کنید تا به دیگران در اینستاگرام بگویید که از این عکس یا ویدیو الهام گرفته اید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #repost:
#repost #reposter #repostapp #reposting #repostthis #reposted
۱۷، #instadaily (۵۸۱٫۲ میلیون پست)
این هشتگ مشابه #photooftheday است و برای اینستاگرامرهایی که هر روز پست می گذارند بسیار مناسب است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #instadaily:
#عکسروز #پاد #picoftheday #عکاسی #عکاسی هرروز #عکاسی روز #بهترین_روز
۱۸– #تابستان (۵۲۳.۲ میلیون پست)
تابستان بهترین فصل برای لذت بردن از تعطیلات مفرح، نوشیدنی های میوه ای و اوقات فراغت کنار استخر است. این تگ مملو از کاربران اینستاگرامی است که از ساعات طولانی تابستان در ساحل لذت می برند یا لباس های خنک خود را به نمایش می گذارند که آنها را زیر آفتاب داغ #تابستان خنک نگه می دارد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #تابستان:
#تابستان #تابستان #summervibes #summerfun #summernights #summerdays #summerstyle #summerfashion #summerday
۱۹– #selfie (464.3 میلیون پست)
این هشتگ اصلی سلفی است که به جامعه اینستاگرام نشان می دهد که عکس زیر عکس شماست.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #selfie:
#من #selfies #selfietime #selfienation #selfies Sunday #selfiegram #selfielove #selfieaddict #selfieateday #selfiemania
Fit , #fitness (485.9M پست)
با استفاده از هشتگ #fitness برای اشتراکگذاری لحظهها، با عکسها و فیلمهایی از بهترین جلسات تمرینی خود، در یک جامعه پرطرفدار از رزمندگان تمرینی وارد شوید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #fitness:
#تناسب اندام #انگیزه تناسب اندام #مدل تناسب اندام #معتاد تناسب اندام #دختر تناسب اندام #سفر تناسب اندام #زندگی تناسب اندام #سبک زندگی تناسب اندام #اهداف تناسب اندام #fitnessfreak #fitnessfood #fitnessgear #fitness inspiration
۲۱٫ #زیبایی (۴۹۲٫۶ میلیون پست)
هشتگ #beauty عمدتاً توسط وبلاگ نویسان زیبایی – میکاپ آرتیست های حرفه ای و علاقمندان – استفاده می شود، اما شما همچنین برخی از عکس های حیوانات خانگی و عکس های طبیعت را نیز در آنجا خواهید یافت.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #زیبایی:
#beauty #beautyblog #beautycare #beautytips #beautyaddict #beautysalon #beautybloggers #beautyqueen #beautyguru #beautyproducts #beautyofnature #beautygram
۲۲. #غذا (۴۷۵ میلیون پست)
عکسهای غذا نان و کره (بدون جناس) یک حساب اینستاگرام مردمگرا هستند. از هشتگ #غذا برای کپشن عکس خوشمزه اینستاگرام بعدی خود استفاده کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #غذا:
#food #foodporn #instafood #foodie #healthyfood #foodstagram #foodgasm #foodphotography #foodblogger #foodlover #foodpics #foodpic #foodies
- #fun (430.9M پست)
اگر سرگرم کننده نیست، شایسته اینستاگرام نیست. با استفاده از این هشتگ محبوب، به میلیون ها کاربر اینستاگرام بفهمانید که در آخرین عکس یا ویدیوی خود خوشحال شدید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #fun:
#خنده_دار #خنده_دار #لمائو #خنده دار #خنده #خنده #تویگرام #دوستان #حواس پرت #دیوانه #احمقانه #شوخ #اینستا_هپی #جوک #جوک
۲۴٫ #likeforlike (360.1 میلیون پست)
#Likeforlike مشابه هشتگ #followforfollow است. اگر میخواهید تعامل در حساب اینستاگرام خود را افزایش دهید، از این هشتگ استفاده کنید و به کاربران بگویید که اگر عکس یا ویدیوی شما را دوست داشته باشند، آنها را دوست خواهید داشت.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #likeforlike:
#likeforlike #followme #like4like #liker #likes #l4l #likes4like #love #likesforlike #liketeam #likeback #likebackteam #likeall #likealways
هشتگ های بالا ممکن است در سال گذشته به تعریف اینستاگرام کمک کرده باشند، اما هنوز تعداد زیادی از آنها هر سال ترند می شوند. هشتگهای زیر میتوانند به الهام بخشیدن به عکسها و ویدیوهایی کمک کنند که کاربران اینستاگرام همیشه آنها را جذاب میدانند.
هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام
- #زندگی
- #موسیقی
- #شگفت انگيز
- #بدون فیلتر
- #غروب
- #انگیزه
- #اینستامود
- #فودپورن
- #دست ساز
- #dogsofinstagram
- #بهترین لحظه روز
- #اینستافود
- # کاوش
- #میم ها
- #followforfollowback
- #دو گرم
- #instagramthumb
- #قرنطینه
- #زندگی سیاهان مهم است
- #آهنگ جدید
- #چه لباسی
- #کار در حال انجام
- #فضا
- #فن آوری
- #نامزد شده
- #سفر
۱– #life (409.1 میلیون پست)
این یکی برای همه عکسها و ویدیوهایی که جوهر زندگی شما را در بر میگیرد – چه در قرنطینه یا نه.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #زندگی:
#زندگی #سبک_زندگی #سبک_سالم #زندگی_عشق #لوکس_زندگی #زندگی_خوب #لایف استایلوبلاگر #زندگی نقل قول #عشق_زندگی_زندگی #لاکچری #زندگی_ماجراجویی
۲٫ #music (398.6 میلیون پست)
این هشتگ برای کسانی است که موسیقی را دوست دارند و کسانی که آن را خلق می کنند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #music:
#music #musica #musician #musicically #musicvideo #musical #musicians #musicislife #musicproducer #musiclife #musicclover #musicfestival #musicphotography #musicproduction
- # شگفت انگیز (300.5 میلیون پست)
هشتگ #amazing برای هر چیزی که پیدا می کنید استفاده می شود، خوب، شگفت انگیز – مکان ها، هنر، خانه های زیبا، ویدیوهای الهام بخش و غیره.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با # شگفت انگیز:
#زیبا #بامزه #عالی #منظره شگفت انگیز #غذاهای شگفت انگیز #مکانهای شگفت انگیز
۴٫ #nofilter (۲۸۶٫۸ میلیون پست)
اینستاگرام فیلترهای مختلفی را برای کمک به بهبود عکس ها ارائه می دهد، عملاً فرض می شود که هر تصویری در اینستاگرام ویرایش شده است. اما اگر عکسی را ارسال می کنید که به خودی خود زیبا بود، به دنیا اطلاع دهید که این جواهر برای زیبا به نظر رسیدن نیازی به فیلتر ندارد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #nofilter:
#nofilter #nofilterneeded #nofilters #nofilterneeded #nofilternecessary #nofilterneededforthisbeauty
- #غروب (299.5 میلیون پست)
چه کسی غروب خوب را دوست ندارد؟ کاربران پست هایی را به این هشتگ اضافه می کنند تا غروب زیبای نزدیک خود را به نمایش بگذارند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #غروب:
#غروب #غروب #غروب #عاشقان #غروب_آفتاب #غروب عاشق #غروب آفتاب #غروب آفتاب #عکاسی #غروب #غروب #ساحل #غروب #شکارچی #غروب جنون
۶٫ #انگیزه (۳۰۵.۵ میلیون پست)
در توییتر، #MondayMotivation نقل قول ها و پیام های الهام بخش را تشویق می کند تا به مردم کمک کند هفته را با پای راست شروع کنند. در اینستاگرام، هشتگ #motivation برای هر چیزی از عکس کاربر بعد از یک جلسه ورزشی بزرگ گرفته تا صفحه نمایش کامپیوتر درست قبل از شروع به کار آمده است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #انگیزه:
#انگیزه #جملات انگیزشی #انگیزه #انگیزه دوشنبه #جملات انگیزشی #سخنران انگیزشی #دوشنبه انگیزشی #انگیزهها #انگیزه
۷٫ #instamood (۲۶۹٫۱ میلیون پست)
#Instamood همه چیز در مورد حال و هوا یا احساساتی است که یک عکس یا ویدیو ایجاد می کند. مناظر زیبا، یک روز در ساحل، یا یک شب بیرون رفتن با افراد خوب، همگی در زیر هشتگ #instamood برجسته هستند. به گفته جامپر مدیا ، مناظر نقطه شروع محبوبی برای تشخیص اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید هستند ، و کاملاً در این هشتگ قرار می گیرند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #instamood:
#instamood #instagood #instalife #instalike #instapic #insta #instacool #instafollow #instaphoto #instagramers #instamoment #instagramhub
- #foodporn (279.9 میلیون پست)
امیدوارم گرسنه باشی! برچسب #foodporn مملو از پستهای خوشمزه دسر، پیتزا، ویدیوهای دستور پخت و موارد دیگر است. این هشتگ برای بهترین از بهترین ها در مورد خوراکی های لذیذ در اینستاگرام است – اصلی ترین، خوشمزه ترین و وسوسه انگیزترین تصاویر غذا را در اینترنت زیر این هشتگ بیابید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #foodporn:
#food #foodporn #instafood #foodie #healthyfood #foodstagram #foodgasm #foodphotography #foodblogger #foodlover #foodpics #foodpic #foodies
۹٫ #دست ساز (۲۹۹٫۸ میلیون پست)
هشتگ #handmade مانند هشتگ #هنر برای اجناس دست ساز، پوشاک و چیزهای جدید است. افزایش مد آهسته و علاقه فزاینده به محصولات تولید شده پایدار، این هشتگ را به یکی از برترین هشتگ های پرطرفدار امسال تبدیل کرده است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #handmade:
#دستساز #جواهرات دست ساز #handmadewithlove #handmadeisbetter #handmade font #handmade gifts #handmadejewellery #handmadeshoes #handmadesoap #handmade accessories
۱۰٫ #dogsofinstagram (۲۶۷٫۹ میلیون پست)
همه ما می دانیم که اینترنت توله سگ های بامزه را دوست دارد، بنابراین نباید تعجب آور باشد که یک هشتگ برای سگ های دوست داشتنی ما در اینستاگرام ترند شود. همیشه ایده خوبی است که بهترین دوست مرد را در یک پست اینستاگرام قرار دهید – دنبال کنندگان شما آن را دوست خواهند داشت و تقریباً ده ها ایموجی قلب در نظرات خود تضمین شده است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #dogsofinstagram:
#dogsofinstagram #dogs #dog #dogstagram #dogsofinsta #dogsofig #dogssitting #dogslife #doglife #dogsofinstaworld #dogoftheday
۱۱٫ #bestoftheday (۲۱۵٫۴ میلیون پست)
برچسب #bestoftheday نگاهی اجمالی به حجم عظیمی از محتوای متنوعی که هر روز در اینستاگرام پست می شود را ارائه می دهد. در اینجا، برخی از قابل توجه ترین تصاویر را در این پلت فرم پیدا خواهید کرد – تصاویری از نقاط زیبا در سراسر جهان، عکس های برنده جایزه، دستور العمل های خوشمزه، حیوانات شایان ستایش، و موارد دیگر.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #bestoftheday:
#بهترین_روز #اینستروز #گلدان #picoftheday #عکاسی #عکاسی هرروز #عکاسی ازروز
۱۲٫ #instafood (215.6 میلیون پست)
این تگ محبوب با سایر هشتگ های غذایی متفاوت است زیرا با تصاویر غذایی زیبا، خلاقانه و مهمتر از همه شایسته اینستاگرام همراه است. پستهای اینستاگرام از نظر زیباییشناختی جذاب هستند و #instafood نیز تفاوتی ندارد. اگر عکسی از یک غذای رنگارنگ، منحصر به فرد و مجلل ارسال می کنید، از این برچسب استفاده کنید!
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #instafood:
#instafood #food #foodporn #foodie #healthyfood #foodstagram #foodgasm #foodphotography #foodblogger #foodlover #foodpics #foodpic #foodies
۱۳، #کاوش (۳۱۸.۱ میلیون پست)
اینستاگرام همیشه یک بخش کاوش داشته است، اما اخیراً اینستاگرامرها شروع به استفاده از این هشتگ کرده اند تا جایگاه بسیار جذاب اما دست نیافتنی را در این صفحه کسب کنند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با # explore :
#instagrammers #igers #instalove #instamood #instagood #followme #follow #comment #shoutout
۱۴٫ #memes (۲۱۹٫۷ میلیون پست)
کلاسیک اما خوب طنز طنز در طول سالها شکلهای مختلفی به خود گرفته است – کمدی کمدی، استندآپ، جوکهای ناک و غیره. اما هیچ یک از این فرم ها به ارزش اینستاگرامی میم ها نزدیک نیست. از این هشتگ برای به اشتراک گذاری یک میم منحصر به فرد یا ارسال مجدد یکی از حساب های دیگر استفاده کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #memes:
#memes #meme #dankmemes #funnymemes #memesdaily #edgymemes #ofensivememes #fortnitememes #dailymemes #spicymemes #memestagram #btsmemes #memes😂 #memepage #memelord
۱۵٫ #followforfollowback (۲۳۹٫۲ میلیون پست)
علاقه مند به ایجاد یک لیست سریع از فالوورها در اینستاگرام هستید؟ #Followforfollowback به همه کسانی که این هشتگ را مرور می کنند می گوید که کاربرانی که شما را دنبال می کنند را دنبال خواهید کرد. این هشتگ همیشه پرطرفدار است.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #followforfollowback:
#followforfollowback #follow #f4f #followme #followforfollow #follow4follow #teamfollowback #followbackteam #followall #followalways #followback
۱۶٫ #tweegram (۹۴ میلیون پست)
اشتراکگذاری چند پلتفرمی زیادی در سایتهای رسانههای اجتماعی وجود دارد، و در #tweegram، تصاویر گرفتهشده از توییتر، پینترست و موارد دیگر را خواهید یافت. #Tweegram بیشتر برای نقل قول ها، اسکرین شات ها از توییت ها و میم ها شناخته می شود.
برترین هشتگ های اینستاگرام مرتبط با #tweegram:
#توییتگرام #توئیت #توئیتر #توئیترپست #توئیترهفته #توئیترمارکتینگ #twittermemes #twitterpost #twittermeme #توئیتر نقل قولها #توئیترچرا
۱۷، #instagramhub (65.2 میلیون پست)
این هشتگ مختص یک نوع پست نیست – #instagramhub مکانی است برای کاربران فعال اینستاگرام تا حضور خود را در این پلتفرم نشان دهند و به مخاطبان بیشتری دست یابند. با قرار دادن این هشتگ محبوب، اینفلوئنسرها در اینستاگرام می توانند تا حد امکان با کاربران بیشتری ارتباط برقرار کنند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #instagramhub:
#instagramhub #igers #instagram #instadaily #instamood #instagood #instalife #instalike #instapic #insta #instacool #instafollow #instaphoto #instagramers #instamoment
۱۸– #قرنطینه (۳۰.۱ میلیون پست)
#قرنطینه هشتگ اساسی COVID-19 است و هیچ موضوع زیبایی یا موضوعی تعریف شده ای ندارد. در عوض، همه چیزهایی را که در طول قرنطینه میبینیم، تجربه میکنیم و انجام میدهیم – یا انجام نمیدهیم – در بر میگیرد. میتوانید عکسهای حیوانات خانگی، فیلمهای آشپزی، میمها، و از همه شوکهکنندهتر، عکسهایی از افراد در تعطیلات پیدا کنید.
شایان ذکر است که هیچ هشتگ #COVID وجود ندارد زیرا اینستاگرام می خواهد از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #قرنطینه:
#قرنطینه #قرنطینه زندگی #قرنطینه و سرما
۱۹– #BlackLivesMatter (27.7 میلیون پست)
جنبش Black Lives Matter در سال 2020 ایالات متحده را فرا گرفت و از زمان قتل تریون مارتین در سال 2012 در خط مقدم تخیل فرهنگی قرار داشت. از این هشتگ برای افزودن ارزش به جنبش یا ارتقای صداهایی که با صدای شما متفاوت است استفاده کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #blacklivesmatter:
#blm #تاریخ سیاه ماه #کسب و کار سیاه پوست #دختر سیاه جادو #بلک اوتوسدی #عالی سیاه
موضع HubSpot در مورد Black Lives Matter را اینجا بخوانید .
۲۰٫ #newmusic (31.5 میلیون پست)
هشتگ #newmusic یکی از تگهایی است که مردم از آن برای به اشتراک گذاشتن موسیقی اصلی خود استفاده میکنند یا به دیگران اطلاع میدهند که امروز به چه کسی پارازیت دارند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #newmusic:
#موسیقی #هیپوپ #رپ #هنرمند #اسپاتیفای #تهیه کننده #رپر #soundcloud #نوازنده #بیت
۲۱٫ #whatiwore (۲۱٫۹ میلیون پست)
چه راهی بهتر از اینکه #whatiwore را برای نشان دادن OOTD خود نشان دهید. این هشتگ معمولاً توسط افرادی که به آخرین روندهای مد علاقه مند هستند استفاده می شود و اغلب جایی را که آن را برای حمایت مالی یا برای شانس شناسایی برند برچسب گذاری می کنند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #whatiwore:
#ootd #outfitoftheday #fashion #instastyle #style #instafashion #fashionblogger #fashionista #styleinspo
- #پیشرفت کاری (21.1 میلیون پست)
هشتگ #workinprogress به کاربران نگاهی اجمالی به برخی از جالبترین پروژههای به اشتراک گذاشته شده در برنامه میدهد. از هنر، معماری یا حتی تناسب اندام، این تگ به افراد کمک می کند تا در مورد رسیدن به اهداف خود و مراحلی که در مسیر هستند پست کنند.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #workinprogress:
#ویپ #طراحی #کار هنری #نقاشی #دستساز #تمرین #طراحی #تناسب اندام #هنرمندان درستاگرام #انگیزه
- #فضا (20.3 میلیون پست)
چیزی بسیار جالب و زیبا در مورد فضای بیرونی وجود دارد و صحبت کردن در مورد آن در رسانه های اجتماعی نیز هرگز قدیمی نمی شود. ارسال در هشتگ #فضا شما را به پیدا کردن عکسهای شگفتانگیز از ستارههای دور و نزدیک سوق میدهد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #فضا:
#پروازهای فضایی #عمیق فضا #سفینه فضایی #فضادوستان #لباس فضایی #کاوش فضایی #سفینه فضایی #تلسکوپ #فضایکس #اسپیس
۲۴٫ #تکنولوژی (۲۱٫۷ میلیون پست)
با وجود نوآوریهای تکنولوژیکی که هر روز در سراسر صنایع اتفاق میافتد، هشتگ #تکنولوژی جایی است که جدیدترین توسعه یا ابزار را پیدا میکنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #فناوری:
#تکنولوژی #نوآوری #مهندسی #فناوریخبر #علم #طراحی #گجت #الکترونیک #گوشی هوشمند #برنامه نویسی
۲۵٫ #درگیر شده (۱۶٫۹ میلیون پست)
عشق در هوا است – یا در این مورد در حال پیشرفت است. هشتگ #نامزدی برای همه الهامات پیشنهادی شما، ایده های عروسی و حتی محتوای بیشتر برای همه عاشقان وجود دارد.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #engaged:
#عروسی #عروس #عروس #عشق #الهام عروسی #نامزدی #برنامه ریزی عروسی #عکاسی عروسی #روز عروسی #لباس عروسی
۲۶٫ #travelbug (۱۰٫۸ میلیون پست)
اینفلوئنسرها در سراسر جهان میتوانند از هشتگ #travelbug برای مستندسازی جالبترین ولوگها و عکسهای مقصد خود استفاده کنند. چه در جادهها و چه در حال پرواز به خارج از کشور از این هشتگ استفاده کنید.
هشتگ های برتر اینستاگرام مرتبط با #travelbug:
#مسافرت #گرد و هوس #سفرگرام #عکاسی سفر #traveltheworld #مسافروبلاگر #سفر_سفر #instatravel #سفر
هشتگ های B2B برتر
اگر یک اکانت اینستاگرام را برای شرکتی مدیریت می کنید که محصولات و خدمات را به سایر مشاغل می فروشد، این هشتگ ها را در استراتژی پست خود قرار دهید.
- #کسب و کار
- #کارآفرین
- #موفقیت
- #فروشگاه آنلاین
- #کسب و کار کوچک
- #بازار یابی
- #نام تجاری
- #دیجیتال
- #بازاریابی دیجیتال
- #نوآوری
- #تجارت الکترونیک
- #بازاریابی آنلاین
- #خرده فروشی
- #بازاریابی محتوا
- #استراتژی بازاریابی
- #نرم افزار
- #فروش داخلی
- #b2bmarketing
- #b2bevents
- #b2bmarketplace
- #b2bleadgeneration
- #b2bsales
- #b2bbusiness
- #b2bleads
- #b2bemailmarketing
- #نکات بازاریابی
- #استراتژی بازاریابی
- #استارتاپ ها
- #مدیریت
- #کارنامه کاری
- #اینستاگرام برای کسب و کار
- #استراتژی های اینستاگرام
هشتگ های B2C برتر
آیا شرکت شما مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشد؟ اگر چنین است، بهترین هشتگ برای استفاده ممکن است بسته به مخاطب هدف شما متفاوت باشد. در اینجا فهرستی از هشتگهای B2C وجود دارد که میتوانند برای مناطق مختلف مفید باشند.
- #b2c
- #b2cmarketing
- #b2csales
- #خرید آنلاین
- #کسب و کار کوچک
- #برخط
- #آموزش
- #کسب و کار
- #بازار یابی
- #بازاریابی دیجیتال
- #رسانه های اجتماعی
- #استارت آپ
- #بازاریابی دیجیتال
- #حراجی
- #بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
- #تبلیغات
- #شبکه سازی
- #تجارت الکترونیک
- #کسب و کار آنلاین
- #بازاریابی آنلاین
- #smallbiz
- #استارتاپلیف
- #شرکت
- #بازاریابی محتوا
- #نکات رسانه های اجتماعی
- #instahacks
- #ugc
- #داستان رنگ آمیزی
نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام برای کسب و کار
- هشتگ های خود را مرتب نگه دارید.
- عدد جادویی خود را مشخص کنید.
- هشتگ های خود را محدود کنید.
- درباره آنچه دیگران هشتگ می کنند تحقیق کنید.
- هشتگ های مرتبط را تست کنید.
- هشتگ خود را دنبال کنید.
- هشتگ کمپین برند ایجاد کنید.
۱– هشتگ های خود را مرتب نگه دارید.
برای ایجاد یک سیستم هشتگ کارآمد، می توانید از اکسل یا یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید. اگر برگه اکسل را انتخاب می کنید، باید به صورت دستی از هشتگ هایی که استفاده می کنید، تعداد دفعات آن و کدام یک با محبوب ترین پست های شما مرتبط هستند، پیگیری کنید. با گذشت زمان، روابط بین هشتگ های خاص و محبوب ترین پست های خود را مشاهده خواهید کرد و این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام هشتگ برای برند شما بهترین کارایی را دارد.
اگر تیم رسانههای اجتماعی پیشرفتهتری دارید، ممکن است بخواهید ابزاری مانند Iconosquare را در نظر بگیرید که به طور خودکار هشتگهای برتر را ذخیره میکند و گزارشهایی را ارائه میکند که هشتگها به بیشترین افراد دسترسی پیدا میکنند.
برای کسبوکارهای کوچکتر با بودجههای محدود، کریستال گیلسپی میگوید که «برگ اکسل بهترین راه برای شروع است. هنگامی که پیشرفته تر شدید، استفاده از ابزاری برای ردیابی داده ها را به شدت توصیه می کنم. زمانی که سه بار در روز پست میگذارید و در هر پست از حدود 20 8تگ استفاده میکنید، یک سیستم دستی میتواند بسیار زیاد باشد.
۲– عدد جادویی خود را مشخص کنید.
اکثر برندهای برتر در هر پست از هفت یا کمتر 8تگ استفاده می کنند، بنابراین به راحتی می توان فرض کرد که این عدد جادویی برای همه است… درست است؟ کریستال توضیح میدهد که همیشه اینطور نیست: او به من گفت که HubSpot با 8تگهایی که در دهه 20 پایینتر بودند، موفقتر بوده است.
نکته این است که تا زمانی که آن را آزمایش نکنید، نمی توانید بدانید که چند 8تگ برای شما بهترین کار را دارند. برای HubSpot، تیم چندین ماه طول کشید تا عددی را پیدا کند که بهترین عملکرد را داشته باشد، و در طول دوره آزمایشی ما، ما از 7 تا 30 متغیر بودیم. همین انعطاف را برای آزمون و خطا به خود بدهید.
۳– 8تگ های خود را محدود کنید.
دو دلیل عمده وجود دارد که 8تگهای خاصتر و با حجم کمتر برای برند شما بهتر هستند: اول اینکه میتوانید در یک استخر کوچکتر رقابت کنید. به عنوان مثال، HubSpot معمولاً از 8تگ #بازاریابی استفاده نمی کند زیرا بسیار گسترده است. اگر #بازاریابی را جستجو کنید، تصاویری از رستوران ها، نقل قول های الهام بخش، عکس های قبل و بعد از مدل مو، و میم ها را خواهید یافت.
تصادفی بودن #بازاریابی مرا به دومین دلیلی که 8تگ های خاص ایده خوبی هستند سوق می دهد: به عنوان یک کاربر، در صورت جستجوی چیزی خاص و زمانی که کسب و کار شما برای درخواست جستجوی خاص من مطرح می شود، به احتمال زیاد آنچه را که نیاز دارم را پیدا می کنم. ، به احتمال زیاد از چیزی که پیدا کردم خوشحال خواهم شد.
کریستال توضیح می دهد: “نگه داشتن 8تگ نزدیک به علایق برند شما واقعا کمک می کند. ما سعی میکنیم از 8تگهایی استفاده کنیم که برای یک موضوع خاص طراحی شدهاند و سپس آن را محدودتر کنیم – به عنوان مثال، اگر پست بازاریابی ما بیشتر در مورد SEO باشد، از #SEOTips استفاده میکنیم.
به این موضوع فکر کنید: #سگ ها محبوب ترند، اما جمعیت شناسی گسترده ای دارند. اگر تولههای #goldenretriever را جستجو کنم و پست شما را پیدا کنم، به احتمال زیاد با آن درگیر خواهم شد زیرا دقیقاً همان چیزی است که میخواستم.
۴– درباره آنچه که دیگران 8تگ می کنند تحقیق کنید.
یک راه آسان برای ایجاد ایده های 8تگ این است که فهرستی از فالوورها یا رقبای خود تهیه کنید و در مورد آنچه که آنها روی عکس های خود 8تگ می کنند تحقیق کنید. همچنین میتواند بهویژه مفید باشد که چه چیزی اینفلوئنسرها در صنعت شما 8تگ میکنند – طبق تعریف، اینفلوئنسرها افرادی هستند که تعداد زیادی دنبال کننده رسانههای اجتماعی دارند، بنابراین باید کاری را درست انجام دهند.
5- 8تگ های مرتبط را تست کنید.
هنگامی که یک 8تگ را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ می کنید، اینستاگرام 8تگ های مرتبط را در منوی اسکرول به پایین به شما نشان می دهد. اینستاگرام همچنین پس از کلیک بر روی یک 8تگ، 8تگ های مرتبط را در صفحه بعدی ارائه می دهد. این یک راه ساده برای ایجاد یک لیست طولانی تر از 8تگ ها برای امتحان کردن است.
۶– 8تگ خود را دنبال کنید.
راه دیگر برای استفاده از 8تگ های اینستاگرام برای اهداف بازاریابی خود این است که 8تگ خود را دنبال کنید. کریستال توضیح میدهد: «در اینستاگرام، من در واقع 8تگ #hubspot را دنبال میکنم تا بتوانم هر کسی را که در مورد ما صحبت میکند پیدا کنم و با آنها ارتباط برقرار کنم. تا زمانی که حساب کاربری شما خصوصی نباشد، افراد می توانند شما را از طریق 8تگ پیدا کنند.
دنبال کردن 8تگ خود یک راه موثر برای تعامل با سایر افرادی است که در مورد برند شما صحبت می کنند و روابط بهتری با آنها ایجاد می کنند.
۷– 8تگ کمپین برند ایجاد کنید.
این مشکل ترین مورد در لیست است، اما اگر با موفقیت انجام شود، می تواند زمان زیادی را به همراه داشته باشد. برخی از کسب و کارها با ایجاد 8تگ کمپین خود موفق به جذب فالوور شده اند. یک 8تگ کمپین باید خنده دار، هوشمندانه یا حداقل به یاد ماندنی باشد تا کار کند.
8تگ های کمپین مخصوصاً برای تبلیغ یک محصول جدید یا رویداد آینده یا حتی الهام بخشیدن به افراد مفید هستند. به عنوان مثال، ردبول دنبال کنندگان را تشویق کرد که تصاویر ردبول را با 8تگ #putacanonit ارسال کنند (منظورم را در مورد باهوشی ببینید؟). Lululemon، به جای اجرای یک کمپین تبلیغاتی سنتی تر، مفهوم مثبتی را برای برند خود ایجاد کرد و از دنبال کنندگان خواست تا تصاویر واقعی و فعال خود را با 8تگ #sweatlife پست کنند.
اکنون که اهمیت استفاده از 8تگ های اینستاگرام برای کسب و کار شما را توضیح دادیم، ممکن است از خود بپرسید که چگونه 8تگ های اینستاگرام را در برنامه جستجو کنید، یا چگونه از عملکرد جستجو برای یافتن ایده های مرتبط استفاده کنید. اگر از فرآیند فنی جستجوی 8تگ مطمئن نیستید، به این صورت است:
نحوه جستجوی 8تگ در اینستاگرام
برای جستجوی 8تگ در اینستاگرام، روی ذره بین در پایین صفحه ضربه بزنید و سپس روی نوار جستجو در بالا ضربه بزنید. با انتخاب گزینه “تگ ها” می توانید 8تگ ها و 8تگ های مرتبط را بر اساس محبوبیت هر یک جستجو کنید.
۱– اینستاگرام را باز کنید و روی نماد جستجو ضربه بزنید.
اینستاگرام از شما می خواهد که از 8تگ ها استفاده کنید و یافتن 8تگ های مناسب برای پست خود را بسیار آسان کرده است. برای شروع، برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و روی ذره بین در پایین صفحه ضربه بزنید.
۲– روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید.
صفحه جستجو در اینستاگرام شما ممکن است ابتدا شما را به یک صفحه اخبار فید (صفحه کاوش ) با محتوای پیشنهادی بر اساس موضوعاتی که در رسانه های اجتماعی به آنها علاقه نشان داده اید ارسال کند. برای تغییر به جستجوی 8تگ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، روی نوار جستجو در بالای این صفحه ضربه بزنید.
۳– روی «برچسبها» ضربه بزنید.
هنگامی که روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید، اینستاگرام چهار گزینه را در اختیار شما قرار می دهد تا جستجوی خود را فیلتر کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، اینستاگرام به 8تگها به سادگی «تگ» اشاره میکند. روی این گزینه «برچسبها» ضربه بزنید، سپس روی نوار جستجوی بالای آن ضربه بزنید و شروع به جستجوی موضوعاتی کنید که میخواهید یک 8تگ پرطرفدار پیدا کنید.
لازم نیست علامت پوند (#) را در جستجوی خود بگنجانید – نتایج شما با یا بدون آن یکسان خواهد بود – اما پس از انتخاب یک 8تگ باید از این علامت پوند در عنوان عکس خود استفاده کنید.
۴– 8تگ ها را بر اساس تعداد پست ها و محتوای فعلی مرور کنید.
وایلا! بر اساس جستجوی خود باید چندین گزینه برای 8تگ ها مشاهده کنید. در هر 8تگ مرتبطی که اینستاگرام برای شما پیشنهاد میکند، مرور کنید – ممکن است متوجه شوید که 8تگی با پستهای کمی کمتر شامل عکسها یا ویدیوهایی است که بیشتر با محتوایی که پست میکنید مطابقت دارند.
پس از یافتن بهترین 8تگ ها برای حساب کاربری خود، مطمئن باشید که یک استراتژی 8تگ برنده ایجاد می کنید.