اینستاگراماینستاگرام مارکتینگبرندینگ

انتخاب بهترین ربات اینستاگرام در سال 2022

مقدمه :

یکی از روندهایی که چند سالی است در اینستاگرام بشدت  پرطرفدار شده، استفاده از ربات اینستاگرام است. کاری که ربات اینستاگرام انجام می‌دهد این است که به حساب کاربری شما متصل می‌شود و با انجام یک سری فعالیت‌های مشخص و معین کاری می‌کند که حساب شما به کاربران بیشتری نشان داده شود و نتیجتا حسابتان بیشتر توسط افراد دیگر دیده شود.

هر چه حساب شما بیشتربه کاربران نمایش داده شود مسلما کاربران آشنایی بیشتری با برند و کسب و کار شما پیدا می‌کنند و در نهایت شاهد یک کسب و کار قدرتمند در اینستاگرام خواهید بود.

رشد معمولی اینستاگرام بدون ربات نیازمند یک سری ضوابط میباشد که شاید خیلی از افراد این ضوابط رو ندارند.مثلا تعامل روزانه وداشتن تقویم محتوایی واستراتژی محتوایی وصبر -صبر -صبر که از همه مهمتر است.

به همین خاطر برخی از کاربران و صاحبان کسب و کارها در اینستاگرام از روش‌هایی مانند ربات اینستاگرام یا سایر ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام که راه‌های میان‌بُر محسوب می‌شود، استفاده می‌کنند.

 

ربات اینستاگرام چیست وچگونه کار میکند؟

ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب یا ویندوز یا بصورت اپلیکیشن اندرویدی و ios است که توسط کاربر که مدیر ربات بحساب میآید میتواند تنظیمات بخصوصی را دریافت کند و طبق برنامه ای که کاربر به آن میدهد یک سری فعالیت ها در جهت پیشرفت و رشد پیج ما انجام میدهد.

مثلا با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید فعالیت هایی که وقت انجام شان را ندارید (مثل تعامل با کاربران) خیلی ساده انجام دهید.

کار با ربات اینستاگرام خیلی ساده است. برای شروع کافی است درون ربات با اکانت اینستاگرام خود وارد شوید . یک سری از فعالیت ها را که قصد دارید انجام دهید را با منوی تنظیمات  برنامه ریزی کنید و سپس به صورت کاملا اتوماتیک (بدون دخالت شما) ربات برای شما انجام می دهد.

ربات های اینستاگرامی توسط برنامه نویسان مجرب معمولا نوشته وساخته میشوند  و اکثرا از طریق API های اینستاگرام( که به صورت عمومی در اختیار همه قرار دارد)  طراحی شده اند وبا حساب شما دائما در ارتباط بوده  و چیزی که شما می بینید فقط یک پنل کاربری چیزی شبیه به تصویر زیر است که می توانید کارهای خود را به صورت اتوماتیک از طریق آن برنامه ریزی کنید.

انواع ربات اینستاگرام

از لحاظ های مختلف ربات های اینستاگرام موجود و معمول در بازار و سطح وب بصورت زیر دسته بندی میگردند:

ربات های تحت وب :

اکثر ربات های معروف و قدیمی برای اینستاگرام از این نوع هستند همانند :

1-ربات اینستاگرامی اینبو

2-ربات اینستاگرام های فالور 

3-اسکریپت های ربات اینستاگرام گرام ایزی تحت وب

4-ربات اینستاگرام روبوکلیک

5-ربات اینستاگرام رادیب

6-اینستا ربات

7-اینستاساز

8-ایران سوشال

9-های فالوور

10-ربات پک

11-فالوجت

12-اینستامکس

13-اینروبو

ربات های اینستاگرام تحت ویندوز

این نوع ربات ها بصورت یک برنامه بر روی ویندوز در کامپیوتر ها و لب تاپ ها نصب میشوند و فعالیت خودرا تا زمان روشن بودن سیستم انجام میدهدند.از اینگونه ربات  میتوان به ربات قدیمی نینجاگرام وهمچنین ربات خیلی عالیه “ربات اینستاگرام کاربر مجازی” اشاره نمود. 

البته لازم بذکر است که معمولا برخی ربات ها مبتنی بر چند نوع سیستم مدیریت محتوا توانایی کار دارند ، بعنوان مثال  همین ربات کاربر مجازی هم بصورت برنامه ویندوزی میتواند فعالیت کند و همچنین قابل نصب و پیکربندی بر روی سرور مجازی نیز میباشد که آنرا تبدیل به رباتی تحت وب مینماید.

نکات مهم در انتخاب یک ربات اینستاگرامی

هنگام انتخاب واستفاده از ربات هایی که نام بردیم شما باید یک سری نکات رو مد نظر قرار بدید و با توجه به این نکات نسبت به انتخاب ربات مناسب اقدام نمایید:

1.امنیت ربات خدمات دهنده 

اگر به رباتی اعتماد ندارید یا  بنظر ربات و وبسایت شاخص و آشنایی نیست در زمینه ربات های معروف روز ، جدا از کار کردن با اون خودداری کنید حتی اگر مجانی خدماتی بشما ارائه دهد .

اینستاگرام در سال 2022 روشهای شناسایی ربات های اینستاگرامی از کاربران معمولی رو خیلی هوشمند نموده و تعداد معدودی ربات هستند هم اکنون که با اطمینان بالای 90درصد بشه به اونها اطمینان کرد تا دچار اعمال جریمه یا دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام نشید.

2.آیتم قیمت ماهانه یا هفتگی استفاده از ربات

تعرفه رباتهای معروفی که نام بردیم جهت استفاده در حساب  اینستاگرام معمولا بصورت ماهانه مشخص شده اند و قیمیتی در حدود 500000ریال یا همان پنجاه هزار تومان را دارند.

سعی کنید دنبال ربات اینستاگرام ارزان یا رایگان نباشید. هیچ وقت کیفیت کار و پشتیبانی را فدای قیمت نکنید! همین حالا ربات های جدید روی کار آمده اند که کیفیت خوبی ندارند و با ارزان کردن تعرفه هایشان قصد دارند مشتری جذب کنند!

3-جامع بودن خدمات ربات 

شما باید ابتدا استراتژی که میخواهید ربات اینستاگرامی را بکار ببرید مشخص نمایید وبعد متناسب با اون استراتژی رباتی که همه امکانات مورد نیاز استراتژی شما را داراست انتخاب نمایید.

بعنوان مثال اگر میخواهید از ربات برای یافتن مشتری وکاربر بیشتر وفالور زیادتر بهره ببرید باید رباتی که انتخاب میکنید حتما سیستم فالو و آنفالو خودکار و یا دنبال کردن هشتگ ها و حسابهای خاص و …رو دارا باشد.

اگر یک فروشگاه اینستاگرامی بزرگ دارید و میخواهید مثلا یک ربات پاسخگوی دایرکت ها داشته باشید ، کلا قضیه فرق میکند و باید مثلا ربات تحت وب “ریپلای دات ای ار” رو استفاده نمایید.

4-رابط کاربری راحت و آسان وداشتن اسناد آموزش روش کار بار ربات

واضح و مشخصه که هر چی داشبورد مدیریتی ربات جمع و جورتر و شکیل تر باشه وکارایی بهتری داشته باشه ، در انتخاب ربات اولویت خواهد بود . 

ربات های مرسوم بازار همگی یک تیپ داشبورد دارند که البته ربات کاربر مچازی کلا داشبوردش با سایر ربات ها متفاوته.

از نکات مهم دیگه ای که ربات باید داشته باشه آموزش های متنی و ویدئویی لازم جهت آموزش نحوه کار با ربات بطور دقیق به کاربر ارائه بدهد .گاهی یک خطای کوچک ویا استفاده از یک گزینه نادرست در ربات های اینستاگرامی ممکنه به مسدودیت دائمی اکانتتتون منجر بشه .

پس خیلی خیلی دقت فرمایید و قبل استفاده از هر ربات اینستاگرامی ،دستورالعمل سازنده اش رو وتنظیماتش رو دقیق مطالعه فرمایید و سپس اقدام به کر نمایید.

بهترین ربات های اینستاگرامی در سال 2022

با جست و جوی کلمه “ربات اینستاگرام” سایت های زیادی را در نتایج می بینید اما آیا واقعا همه آن ها خوب هستند؟ آیا رتبه داشتن در گوگل باید تنها معیار انتخاب مان باشد؟ در این قسمت قصد دارم با توجه به تجربه شخصی خودم در استفاده از ربات های اینستاگرام و تجربه مشتریان و کاربران سایت که از آن ها در رابطه با ربات های مختلف جویا شدم را با شما به اشتراک بگذارم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

1-ربات اینستاگرام کاربر مجازی

این ربات بهترین ربات حال حاضره هستش بدلیل اینکه  برای ساخت این ربات  از دقیق‌ترین و به روزترین تکنولوژی برنامه‌نویسی استفاده شده  که کمک میکند ربات‌ رفتاری کاملاً انسانی را بروز دهند.

در برخی بخش‌ها (به هنگام حرکت دادن ماوس) حتی شبیه‌سازی لرزش دست انسان نیز در همانندسازی رفتار انسانی لحاظ گردیده است.
تکنولوژی پیشرفته برنامه‌نویسی بکار رفته در ربات‌سازی وبرنامه ریزی این بات ، سبب شده طی سال‌ها هیچ یک از ربات های این سازنده به عنوان یک ربات، توسط پلتفرم‌های بزرگی نظیر اینستاگرام یا گوگل، شناسایی نشوند، و همیشه فعال و کارآمد باقی بمانند.

دلیل دیگر اینکه این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام است. همچنین دارای امکاناتی برای افزایش شانس ورود به اکسپلور و رفع مشکلات و باگ‌های پیج شما نیز می‌باشد. ربات های این پکیج دارای تضمین بلاک نـشدن بوده و مورد تایید مشاورین اینستاگرام هستند.

این محصول، پنلی و شارژی نـیست!

بلکه یک نرم افزار دائمی است و جذب فالوور با آن هزینه‌ای ندارد!ربات افزایش فالوور اینستاگرام ما، در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) نصب می‌شود و هر فعالیت تعاملی (فالو، آنفالو، لایک، کامنت و …) که به وسیله آن انجام دهید هزینه‌ای ندارد.

شما فقط یکبار در هنگام خرید ربات هزینه آن را پرداخت مینمایید.

اینستاگرام در آپدیت پاییز 2018 یک بند به بندهای توافقنامه خود اضافه کرده است که مستقیماً درباره تشخیص انسان از ربات صحبت می کند.
متن آن بند از توافقنامه به شرح زیر است:

We receive different kinds of information from your device, like how you tap and scroll, which can help distinguish humans from bots and detect fraud…

که می گوید: ما از دستگاه شما اطلاعاتی نظیر tap زدن با انگشت یا scroll کردن را دریافت می کنیم تا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار بگیرد!
الگوریتم پشت پرده این بند توافقنامه به راحتی قابل تشخیص است اینستاگرام با جمع آوری و آنالیز اطلاعات مرتبط با نحوه حرکت دادن ماوس (یا دست) و نحوه کلیک کردن یا اسکرول کردن؛ رفتار انسانی را از رفتار رباتیک تفکیک می کند!بنابراین در حال حاضر اگر رباتی بخواهد فعالیتی انجام دهد باید حتما بتواند حرکات ماوس (یا دست) را شبیه سازی نماید تا به عنوان ربات شناسایی نشود…وسازندگان این ربات تحت ویندوز(ویا تحت وب-اجرا بر روی سرور مجازی) در حقیقت دقیقا رفتار و حرکات دست یک کاربر واقعی اینستاگرام را با حرکات موس در سیستم ویندوز شبیه سازی نموده اند.

در هر روز چه تعداد فعالیت (فالو و لایک و کامنت) با این ربات میتوان انجام داد تا از مسدودی حسابتان ویا اکشن بلاک در امان بمانید؟ مهم
به طور کلی یک اکانت معمولی (که حداقل 6 ماه از زمان ایجادش گذشته است) میتواند
حدوداً 50 فالو در ساعت (و حدود 400 فالو در روز)
حدوداً 20 کامنت در ساعت (و حدود 150 کامنت در روز)
حدوداً 100 لایک در ساعت (و حدود 800 لایک در روز)
انجام دهد.
چرا میگوییم حدوداً زیرا اینستاگرام یک سیستم امتیازدهی و اعتباردهی به اکانت‌ها دارد که به قدمت اکانت و نسبت تعامل دیگران با آن اکانت وابسته است؛ یعنی هر چه اکانت قدیمی‌تر بوده و افراد بیشتری با آن تعامل داشته باشند اینستاگرام، امتیاز مثبت بیشتری به آن اکانت داده و در نتیجه تعداد فعالیت‌هایی که میتوان با آن اکانت میتوان انجام داد نیز بیشتر خواهد بود.هشدارطبق سیستم امتیازدهی اینستاگرام (که در بالا گفتیم) باید نسبت به اکانت‌های تازه ساخته شده (کمتر از 6 ماه) حساسیت بیشتری به خرج دهید (زیرا امتیاز و اعتبار آنها نزد اینستاگرام بسیار پایین است) و باید تعداد فعالیت آنها را به تعداد بسیار کمتری نسبت به تعداد مطرح شده در بالا محدود کنید.
ویژگی های عالی ومتمایز این ربات از سایر ربات های موجود در بازار بدین شرح میباشد:
امکان استفاده برای چندین اکانت

ربات محدود به یک اکانت نیست و هیچ محدودیتی در زمینه تعداد اکانت ندارد؛ البته امکان استفاده همزمان از اکانت ها وجود ندارد و کار با چندین اکانت در یک روز بازدهی ربات را کاهش میدهد.

مزیت: کاهش هزینه‌ها

اگر چندین اکانت اینستاگرام داشته باشید لازم نیست برای هر یک از آنها یک ربات جداگانه تهیه کنید و در همان یک رباتی که دارید در زمان دلخواه، میتوانید اکانت اینستاگرام معرفی شده به ربات را تغییر دهید.

شبیه‌سازی عملکرد انسانی و استفاده از ماوس سیستم

ربات‌های موجود در این پکیج را به گونه‌ای طراحی گردیده که رفتار انسانی را به صورت دقیق شبیه‌سازی کند. به این منظور، ربات‌های این پکیج، از ماوس و کیبورد سیستم شما برای انجام امور استفاده می‌کنند.

مزیت: شناسایی نشدن به عنوان ربات

 عیب: مشغول شدن سیستم به هنگام فعالیت ربات

شما نمیتوانید در حین کار ربات، هیچ کاری با سیستم‌تان انجام دهید؛ اما همین عیب، در حقیقت روشی است که اینستاگرام نتواند ربات را از کاربر انسانی تشخیص داده و مانع از فعالیت آن شود.

امکان فالو انبوه

ربات میتواند فالوورها، فالویینگ‌ها، لایک‌کنندگان و کامنت‌گذاران پیج هدف و نیز پیشنهادات خود اینستاگرام را برایتان فالو کند.

مزیت: جذب فالوور

فالو کردن افراد، آنها را ترغیب میکند تا سری به پیج شما بزنند، پست‌هایتان را بررسی کنند و حتی ممکن است به شما فالوبک بدهند که در نهایت منجر به افزایش تعامل و جذب مخاطب بیشتر برای پیجتان میگردد.

امکان آنفالو و آنریکوئست

ربات موجود در این پکیج میتواند در 2 حالت (با بررسی تاریخ فالو و بدون بررسی تاریخ) آیدی‌های فالو شده (یا حتی درخواست داده شده) را از فالویینگ‌های پیجتان حذف کند.

مزیت: عملکرد بهتر پیج

اگر با فالو کردن افراد مختلف به منظور جذب مخاطب، تعداد فالویینگ‌هایتان بسیار بیشتر از تعداد فالوورهایتان شود به اعتبار پیجتان ضربه میزند؛ لذا آنفالو کردن این افراد، به نفع پیج شما خواهد بود.

لایک و کامنت هشتگ

ربات میتواند وارد هشتگ‌های موردنظر شما شود و پست‌هایی که در ذیل آن هشتگ منتشر شده‌اند را لایک کند و یا برایشان کامنت بگذارد.

مزیت: دیده شدن هدفمند

اگر هشتگ به درستی و مرتبط با کارتان انتخاب شود، لایک و کامنت پست‌های هشتگ، توجه افرادی را به پیج شما جلب می‌کند که در حوزه کاری شما فعال هستند و باعث جذب مخاطب هدفمند برایتان میشود

امکان استخراج آیدی

ربات میتواند وارد هشتگ‌های موردنظر شما شود و پست‌هایی که در ذیل آن هشتگ منتشر شده‌اند را لایک کند و یا برایشان کامنت بگذارد.

مزیت: دیده شدن هدفمند

اگر هشتگ به درستی و مرتبط با کارتان انتخاب شود، لایک و کامنت پست‌های هشتگ، توجه افرادی را به پیج شما جلب می‌کند که در حوزه کاری شما فعال هستند و باعث جذب مخاطب هدفمند برایتان میشود.

امکان ارائه اطلاعات الگوریتم پردازش تصویر اینستاگرام

ربات میتواند اطلاعاتی که اینستاگرام بصورت مخفیانه (با الگوریتم پردازش تصویر خودش) از یک عکس استخراج میکند را در اختیار شما قرار دهد.

مزیت: افزایش احتمال ورود به اکسپلور

اگر عناصر تشخیص داده شده در تصاویر پست‌های شما، همان مواردی باشند که شما از انتشار پست در نظر داشتید یعنی اینستاگرام میتواند به درستی پست شما را درک کرده و آن را در اکسپلور نشان دهد.

ربات پردازش تصویر میتواند شانس ورود شما به اکسپلور را افزایش دهد!

همانطور که معین فرجی در ویدئو کاربرد این ربات ذکر کرده است اگر اینستاگرام بتواند المان های داخل پست شما را تشخیص دهد احتمال اینکه پست شما را در اکسپلور پست های مشابه قرار دهد بسیار بالا میرود بنابراین شما با کمک این ربات می‌توانید تشخیص اینستاگرام را (قبل از پست واقعی یک عکس در پیج اصلی خود) بیازمایید یعنی همان عکسی که میخواهید در پیج اصلی خود انتشار دهید را در یک پیج فرعی بگذارید و سپس با کمک این ربات ببینید که اینستاگرام درباره پست شما چه نظری میدهد اگر نظر اینستاگرام همان چیزی بود که مطلوب کارتان است آن عکس را در پیج اصلی خود پست کنید و اگر مطلوب نبود عکس دیگری بگیرید و این فرایند را تکرار کنید.
این ربات یکی از ربات مجموعه ربات های افزایش فالوو اینستاگرام است که میتواند شانس ورود به اکسپلور را افزایش دهد، توصیه میکنیم از دیگر ربات های اینستاگرامی ما نیز دیدن فرمایید. لینک مجموعه ربات های افزایش فالوو اینستاگرام 

سایر ربات هایی که قبلا هم گفتیم وتحت وب هستند همگی در کارایی ها تقریبا شبیه هم هستند و بیشتر روی جذب فالور هدفمند از طریق فالو آنفالو و یا کامنت مارکتینگ عمل میکنند .

2-ربات اینستاگرام های فالور 

3-اسکریپت های ربات اینستاگرام گرام ایزی تحت وب

4-ربات اینستاگرام روبوکلیک

5-ربات اینستاگرام رادیب

6-اینستا ربات

7-اینستاساز

8-ایران سوشال

9-های فالوور

10-ربات پک

11-فالوجت

12-اینستامکس

13-اینروبو

موفق و موید باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید