canvaproبرندینگتولید محتواتولید محتوای اینستاگرام

5کاربرد کانوا حرفه ای در برندسازی وبرندینگ

این روزها، بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه هوشمند برای همه مشاغل است، اعم از آجری و ملات و مجازی. همه آنلاین هستند، بنابراین پایگاه مشتریانی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید بسیار بزرگ است. Canva یک ابزار محبوب برای ساخت گرافیک کسب و کار شما است، زیرا استفاده از آن رایگان و آسان است! مطمئناً یک حرکت هوشمندانه برای آشنایی با Canva و استفاده از آن برای کمک به تقویت بازی بازاریابی خود در رسانه های اجتماعی با تصاویر توقف اسکرول است. 

ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی شما می تواند مانند یک دردسر به نظر برسد، اگر واقعاً این کار شما نیست یا فقط وقت اضافی ندارید. شروع کار با یک دکمه آسان، مانند الگوهای از پیش ساخته شده، راه حلی است که به نظر شما شبیه است. اجازه ندهید این ترس شما را از استفاده از فرصت بازاریابی آنلاین کسب و کارتان باز دارد.

Canva به ۵ روش به کسب و کار شما کمک می کند:

1. تصاویر منحصر به فرد، مارک

وقتی محتوایی تولید می کنید که مردم دوستش داشته باشند و به اشتراک بگذارند، طراحی آن تصاویر بر اساس برند شخصی یا تجاری خود یک حرکت تجاری خوب است. 

با Canva، می‌توانید به سادگی آرم، متن مربوط به دسته‌ها یا اطلاعات وب‌سایت خود و موارد دیگر را بکشید و رها کنید. این امر شخصی سازی تصاویر شما را آسان می کند. 

2. کاورهای فیس بوک

هنگامی که مشتری از صفحه یا گروه فیس بوک شما بازدید می کند، یکی از اولین چیزهایی که توجه او را جلب می کند تصویر جلد شما خواهد بود. این اغلب جایی است که اولین برداشت آنها از کسب و کار شما از آنجا حاصل می شود و به آنها بینش فوری در مورد برند شما و آنچه کسب و کار شما می تواند به آنها ارائه دهد می دهد. 

همچنین، می‌توانید پوشش خود را در صورت نیاز به منظور برجسته کردن اطلاعات خاص تغییر دهید. این به مخاطبان شما می گوید که شما متصل و درگیر هستید و به شما فرصتی می دهد تا عناصر مختلف برند خود را ترکیب کنید.

3.پست و استوری اینستاگرام

میلیون ها میلیون نفر هر روز به استوری های اینستاگرام نگاه می کنند. این باعث می شود که یکی از بزرگترین مخاطبانی باشد که تا به حال برای آن محتوا تولید می کنید. اینها مشتریان بالقوه شما هستند، پس به آنها محتوای عالی برای تعامل بدهید!

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، قالب‌های رایگان Canva را بررسی کنید یا روی بسته‌ای سرمایه‌گذاری کنید که تصاویر منسجمی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا عناصر برندسازی شخصی خود را در آن بکشید و رها کنید. وقت خود را در تحلیل فلج تلف نکنید تا بفهمید از کجا شروع کنید!

4. پینترست

پینترست پلتفرم دیگری است که در آن شما این فرصت را دارید که محتوایی را در جهان قرار دهید که کاربران بتوانند با آن درگیر شوند و به محصول یا خدمات شما هدایت شوند. مردم حتی می‌توانند محتوایی را که شما در وب‌سایت یا وبلاگ خود دارید پین کنند، که آن را در اختیار کاربران Pinterest قرار می‌دهد تا پیدا کنند. 

تمام اندازه ها و اشکال گرافیکی موجود است که می توانید در Pinterest از آنها استفاده کنید. و دوباره، ایجاد و سفارشی کردن آنها با نام تجاری شما یک نکته مهم در Canva است.

5. گواهینامه ها

توصیفات یک محتوای ضروری برای ایجاد برای مخاطبان شما هستند زیرا به مردم کمک می کنند تا با برند شما اعتماد کنند. این تکنیک تصحیح اجتماعی به دنبال کنندگان شما این امکان را می دهد که شانسی برای محصول یا خدمات شما داشته باشند، زیرا می توانند ببینند مشتریان دیگر در مورد آن چه می گویند. 

می توانید از Canva استفاده کنید تا مطمئن شوید که توصیفات شما در حال توقف اسکرول هستند. رنگ‌های برند، فونت و استفاده از قاب‌ها و سایر عناصر به نظرات شما کمک می‌کند تا در بین مردم برجسته شوند، چه در وب‌سایت خود یا در رسانه‌های اجتماعی از آن‌ها استفاده کنید.

اکنون می‌دانید که چرا باید از Canva استفاده کنید، اما ممکن است هنوز به این فکر کنید که واقعاً از کجا با آن یا حتی ایجاد نام تجاری شخصی خود شروع کنید. یا، مانند بسیاری از صاحبان مشاغل دیگر، شما در حال انجام همه کارها هستید و زمانی برای ایجاد محتوای کاملاً جدید از پایه ندارید.

 استودیوی قالب Canva با ارائه قالب های زیبا و چشم نواز برای شروع به شما کمک می کند تا بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید. الگوها حدس و گمان را از کجا شروع می کنند و به اندازه کافی مقرون به صرفه هستند تا کارآفرینان اولیه بتوانند از آنها استفاده کنند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید