ادمین پیج اینستاگراماینستاگراماینستاگرام مارکتینگ

8 روش برای استفاده از پست های اسلایدی اینستاگرام در بازاریابی شما

آیا می خواهید تعامل بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ احساس می کنید یک تصویر کل داستان را بیان نمی کند اما مطمئن نیستید که چگونه از چرخ فلک ها به درستی استفاده کنید؟

در این مقاله، هشت راه منحصر به فرد برای استفاده از پست های چرخ و فلک برای افزایش تلاش های بازاریابی اینستاگرام خود را کشف خواهید کرد. همچنین خواهید دید که چرا و چگونه یک تصویر را از یک مجموعه حذف کنید.

پست های چرخ فلک اینستاگرام چیست؟

پست چرخ فلک مفهومی بسیار ساده است. به جای ارسال فقط یک عکس در فید خود، می توانید حداکثر 10 عکس و ویدیو را در یک پست منتشر کنید. کاربران برای مشاهده هر تصویر در مجموعه فقط انگشت خود را تند بکشند.

تا اینجا خیلی سرراست اما مانند همه بهترین ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی، سادگی پست‌های چرخ فلک است که آن‌ها را بسیار مفید می‌کند. می توانید از چرخ فلک ها به روش های مختلف استفاده کنید، از کاتالوگ محصولات گرفته تا انتشارات مطبوعاتی گرفته تا عکس های پانوراما.

با این حال، تا همین اواخر، پست های چرخ و فلک یک نقص کشنده داشت. هنگامی که یک پست چرخ فلک ایجاد کردید، همه تصاویر درون آن به عنوان یک گروه در نظر گرفته می شوند. اگر می خواستید پست را ویرایش کنید، باید کل پست را ویرایش کنید. و اگر می خواستید یک عکس را حذف کنید… بله، باید کل چرخ فلک را حذف می کردید.

اما در نوامبر 2021، این تغییر کرد. اینستاگرام قابلیتی را منتشر کرده است که به شما امکان می دهد تصاویر را در یک پست چرخ فلک ویرایش و حذف کنید.

قرار است زندگی مدیران رسانه های اجتماعی را بسیار آسان تر کند.

اما قبل از اینکه به چگونگی و چرایی حذف تصاویر چرخ و فلک بپردازیم، اجازه دهید با الهام گرفتن از پست های چرخ و فلک برای فید اینستاگرام شما شروع کنیم.

8 روش برای استفاده از پست های چرخ فلک اینستاگرام

پست های چرخ فلک مفید هستند زیرا به شما امکان می دهند داستانی را تعریف کنید. به جای ارائه یک عکس یا ویدیو به صورت مجزا، می توانید زمینه اضافه کنید، وارد جزئیات شوید یا دنباله ای از تصاویر را ایجاد کنید تا دنبال کنندگان خود را درگیر کنید.

در اینجا هشت ایده مورد علاقه من برای پست های چرخ فلک وجود دارد.

شماره 1: قبل و بعد را نشان دهید

پست های قبل و بعد از کلاسیک های اینترنت هستند. همه ما شیک پوشی را دوست داریم – خواه تغییر دکوراسیون آپارتمان باشد، لباس تازه، یا عکس های پیشرفت از یک پروژه صنایع دستی.

از یک پست چرخ فلک برای نشان دادن تصاویر قبل و بعد از خود استفاده کنید. از آنجایی که می توانید حداکثر 10 تصویر را در یک چرخ فلک داشته باشید، می توانید از فضای اضافی برای نشان دادن جزئیات بیشتر تغییر استفاده کنید.

نکته حرفه ای : به خاطر داشته باشید که لازم نیست با عکس “قبل” شروع کنید. به همان اندازه محبوب است که یک عکس زیبای «پس از» ارسال کنید، و سپس از کاربران بخواهید که برای دیدن شروع های تلخ، انگشت خود را بکشند.

شماره 2: طیف وسیعی از محصولات را مقایسه کنید

پست‌های چرخ فلک روشی عالی برای نشان دادن طیف وسیعی از محصولات، بسته‌ای از اقلام پیشنهادی، یا حتی به سادگی همان محصول در رنگ‌های مختلف و با سفارشی‌سازی‌های مختلف است.

 

مطمئن شوید که برچسب های خرید را برای هر پست فعال کرده اید. (این مقاله را بخوانید تا نحوه ثبت نام در خرید اینستاگرام را بیاموزید .) این فرمت همچنین برای تبلیغات اینستاگرام با هدف کاربران جدید به خوبی کار می کند.

شما همچنین می توانید از پست های چرخ و فلک مانند این برای تشویق بیشتر تعامل استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از دنبال کنندگان بخواهید:

  • تفاوت بین محصولات را تشخیص دهید
  • به مورد علاقه آنها رای دهید.
  • تصاویر را در چرخ فلک رتبه بندی کنید.

شماره 3: بیانیه ای را منتشر کنید

کپشن های اینستاگرام می توانند بیش از 2000 کاراکتر داشته باشند، اما اگر چیز مهمی برای گفتن دارید، شاید راحت تر باشد که افکار خود را در تصویر اصلی قرار دهید. دلیلی وجود دارد که جدایی افراد مشهور همیشه با یک مطلب یا پست فید یک بیانیه مکتوب مشخص می شود، نه اینکه همه جزئیات را در نظرات قرار دهند.

پست های چرخ فلک برای بیانیه های مطبوعاتی یا بیانیه ها عالی هستند زیرا می توانید متن را به نکات کوتاه تقسیم کنید. آن را به عنوان یک ارائه پاورپوینت در نظر بگیرید: یک ایده در هر اسلاید.

این همچنین یک قالب عالی برای اطلاعات مهم است زیرا در یک نگاه قابل مشاهده است. اگرچه داستان ها و حلقه ها می توانند برای توضیح افکار شما مفید باشند، دنبال کنندگان باید تلاش بیشتری برای تماشا و پردازش کل بیانیه انجام دهند. پست چرخ فلک را به عنوان یک خلاصه مفید در نظر بگیرید که برای مراجعات بعدی در نمایه شما باقی خواهد ماند.

شماره 4: فهرستی را به اشتراک بگذارید

بله، می توانید لیستی را در اینستاگرام ارسال کنید. آموزش‌های سریع، گزارش‌های روند، حتی فال‌های مارک‌دار همگی می‌توانند روی پلتفرم عملکرد خوبی داشته باشند، و من مطمئن هستم که شما می‌توانید ایده‌های بیشتری ارائه دهید.

این نوع پست چرخ فلک روشی کارآمد برای بسته بندی مجدد محتوا است. (بخوانید: می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و تلاش کمک کند!) می توانید پست های وبلاگ، ویدیوها یا راهنمای خرید را برای مخاطبان اینستاگرام خود خلاصه کنید.

شماره 5: جزئیات محصول را برجسته کنید

به آخرین باری که آنلاین خرید کرده اید فکر کنید. وقتی روی لیست یک محصول کلیک می‌کنید، فقط یک تصویر نشان نمی‌دهد. احتمالاً چندین عکس وجود دارد که زوایای مختلف، نمای نزدیک و شاید حتی ویدیویی از محصول در حال عمل را نشان می‌دهد.

خریداران اینستاگرام برای خریدهای خود تعداد و کیفیت تصاویر یکسانی را می خواهند. می توانید از پست های چرخ فلک اینستاگرام برای برجسته کردن جزئیات خاص یک محصول و نشان دادن آن از دیدگاه های مختلف استفاده کنید.

همچنین می‌توانید روی یک محصول خاص در یک محدوده بزرگنمایی کنید، و نشان دهید که چه چیزی آن را خاص می‌کند و فروش بیشتری را تشویق می‌کند.

شماره 6: یک پانوراما ایجاد کنید

پست های چرخ و فلک علاوه بر اشتراک گذاری اطلاعات دقیق تر، امکانات خلاقانه ای نیز دارند.

مورد علاقه شخصی من زمانی است که برندها از ویژگی پیمایش برای ایجاد یک تصویر پانوراما استفاده می کنند که در کل چرخ فلک کشیده می شود. این یک راه سرگرم کننده برای برانگیختن کنجکاوی فالوورها و تشویق تعامل فعال با پست است.

3 روز آموزش در سطح جهانی – سفر صفر

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری ببرید، اما نمی توانید پرواز در سراسر کشور (یا جهان) را برای آموزش توجیه کنید؟

با بلیط درخواستی به دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، حرفه خود را با آموزش در سطح جهانی از کارشناسانی که به آنها احترام می‌گذارید – در میز قهوه‌خوری یا در دفترتان رشد می‌دهید. از ساعت‌ها محتوای عملی که می‌توانید در هر زمان و هر مکان تماشا کنید، لذت ببرید. این کار بیهوده ای است … و حتی می توانید آن را در جمی های خود انجام دهید، اگر این کار شماست.

شروع کنید

اگر پانوراما برای اشتراک‌گذاری ندارید، می‌توانید با استفاده از عکس‌هایی با طرح‌بندی مشابه، همان نوع افکت را ایجاد کنید. در این مثال، سه عکس استفاده شده در واقع مجزا هستند. اما محصول به گونه ای قرار گرفته است که به نظر می رسد یک خط پیوسته در میان تصاویر وجود دارد:

شماره 7: یک پیشنهاد معرفی کنید

همچنین می توانید از پست های چرخ و فلک برای “پنهان کردن” اطلاعات استفاده کنید. قرار دادن یک پیشنهاد یا کد تخفیف در اسلاید نهایی، کاربران را تشویق می‌کند تا با پست‌های شما تعامل داشته باشند و به کاربرانی که بیشترین مشارکت را دارند پاداش می‌دهد.

این یکی دیگر از استراتژی هایی است که برای تبلیغات چرخ و فلک اینستاگرام به خوبی کار می کند . به طور خودکار کاربران را فیلتر می کند، بنابراین فقط علاقه مندان این پیشنهاد را پیدا می کنند. فقط مطمئن شوید که از تصاویر و متن های جلب توجه استفاده کرده اید تا کاربران بدانند ارزش کشیدن انگشت را دارد.

شماره 8: هنرمندان برجسته، همکاران یا مشتریان

در اینجا یک ایده دیگر برای پست های چرخ فلک وجود دارد: به هنرمندان، همکاران، مارک ها یا حتی مشتریان مورد علاقه خود فضا بدهید.

برای تجسم این موضوع، می توانید یک پست چرخ فلک هفتگی با عکس های مورد علاقه خود از مشتریان خوشحال ایجاد کنید یا لیستی از مارک های پیشنهادی برای خرید هدایای تعطیلات را تهیه کنید.

همچنین اگر می‌خواهید با برندهای دیگر ارتباط برقرار کنید، بدون اینکه زیاد از سبک و لحن عمومی پست‌های خود منحرف شوید، این گزینه خوبی است. به اشتراک گذاری تعداد زیادی پست از حساب های دیگر ممکن است ظاهر نمایه شما را مختل کند، اما یک پست چرخ فلک نمی تواند آسیبی به همراه داشته باشد.

چگونه یک تصویر را از پست چرخ فلک در اینستاگرام حذف کنیم؟

وقت آن است که در مورد زمانی که چرخ فلک ها اشتباه می کنند صحبت کنیم. شاید شما مطلب اشتباهی را در زمان نامناسبی پست کرده‌اید یا زمانی که یک تصویر از قبل منتشر شده است، مشکلی را متوجه شده باشید.

اکنون، در نهایت، می توانید بدون از دست دادن کل پست، آن عکس را از چرخ فلک خود حذف کنید. در اینجا چگونه است.

با رفتن به پست چرخ فلک در فید خود شروع کنید. برای دسترسی به لیست گزینه ها روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید.

حالا از خودت جلو نگیر در پنجره پاپ آپ روی Edit – not Delete – ضربه بزنید.

اینستاگرام یک صفحه ویرایش برای پست باز می کند. برای ویرایش عکس‌های خاص، کافی است به شکلی تند بکشید که گویی پست چرخ فلک را به طور معمول مشاهده می‌کنید.

بعد، به سمت چپ بالای خود عکس نگاه کنید. نماد سطل زباله کوچکی را می بینید که روی عکس گذاشته شده است. روی آن ضربه بزنید!

اینستاگرام بررسی می‌کند تا تأیید کند که واقعاً منظور شماست و سپس به شما اطلاع می‌دهد که تصویر حذف شده است.

اگر ناگهان از تصمیم خود پشیمان شدید، هنوز دیر نشده است. می توانید عکس ها و ویدیوهایی را که اخیراً از چرخ فلک حذف شده اند بازیابی کنید.

برای این کار به پروفایل خود بروید و به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. روی دسته حساب ضربه بزنید.

در پایین لیست گزینه ها، Recently Deleted را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده تمام پست هایی که در 30 روز گذشته حذف شده اند، روی این گزینه ضربه بزنید.

برای بازیابی یک عکس یا ویدیو، کافی است روی آن ضربه بزنید و سپس Restore را انتخاب کنید.

با این حال، یک هشدار مهم برای بازیابی تصویر چرخ فلک حذف شده وجود دارد. وقتی این را آزمایش کردم، فقط می‌توانستم پست‌هایی را که در دستگاهم حذف شده بودند بازیابی کنم. اگر شخص دیگری به حساب اینستاگرام دسترسی داشته باشد و تصویری را حذف کند، ممکن است نتوانید آن را بازیابی کنید.

3 دلیل برای حذف تصویر از پست چرخ فلک

در مرحله بعد، بیایید در مورد اینکه چرا ممکن است نیاز به حذف یک تصویر از یک پست چرخ فلک داشته باشید صحبت کنیم. چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟

در اینجا سه ​​موقعیت وجود دارد که ممکن است نیاز به ویرایش یک چرخ فلک بعد از این واقعیت داشته باشید.

یک لیست محصول را حذف کنید

محصولات همیشه آفلاین هستند. شاید این محصول فصل گذشته باشد که عملکرد خوبی نداشته است، دیگر با آن تامین کننده کار نمی کنید، یا فقط موجودی شما تمام شده است. به هر دلیلی، به نظر بد است که محصولاتی در نمایه خود داشته باشید که کاربران واقعاً نتوانند آنها را بخرند. حذف تصویر در حال حاضر می تواند شما را از بسیاری از سوالات مشتری نجات دهد.

اگر محصولی از فروشگاه شما ناپدید شد، ممکن است بخواهید آن را از یک پست چرخ فلک خارج کنید. به سادگی آن را از ترکیب حذف کنید. و اگر محصول برگشت کند، همیشه می توانید تصویر را به چرخ فلک بازگردانید.

یک پیشنهاد منقضی شده را لغو کنید

یادتان هست که گفتم چرخ و فلک ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات با فالوورهایتان هستند؟ خوب بله، آنها هستند… اما از آنجایی که پست های چرخ فلک در نمایه شما باقی می مانند، این خطر وجود دارد که کاربران انتظار داشته باشند پیشنهادات قدیمی و کدهای تخفیف مورد احترام قرار گیرند. حذف پیشنهادات زمانی که دیگر معتبر نیستند بسیار ساده تر است.

این امر به ویژه در صورتی مهم است که شما فروش فلش ، هدایای اینستاگرام یا پیشنهادات با زمان محدود را اجرا می کنید. به محض اتمام فروش، کد تخفیف باید از پروفایل اینستاگرام شما محو شود.

پنهان کردن یک رویداد انحصاری

یکی از راه‌های ایجاد جامعه اینستاگرام، اشتراک‌گذاری موارد انحصاری است: رویدادهای اجرا، انتشار محصولات و فروش‌هایی که یا محدود به دنبال‌کنندگان شما هستند یا جایی که فالوورهای شما به زودی به آن دسترسی دارند.

اما دقیقاً مانند فروش با زمان محدود، شما باید از همه چیز محافظت کنید. ممکن است یک رویداد یکباره یا انحصاری در نمایه شما تبلیغ شود، اما لزوماً نمی‌خواهید که آن پست باقی بماند.

عکس هایی که مردم را وادار می کند آرزو کنند که آنجا بودند؟ مطمئن. اما یک پست با جزئیات نحوه ثبت نام؟ این فقط می تواند بعدا باعث سردرگمی شود. بنابراین وقت آن است که چرخ فلک را ویرایش کنید و اطلاعاتی را که دیگر مرتبط نیستند حذف کنید.

نتیجه

پست های چرخ فلک یکی از پرکاربردترین قالب های موجود در اینستاگرام است. و با ویژگی جدید حذف تصویر، کنترل بیشتری بر پست های خود نسبت به قبل دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید