اینستاگراماینستاگرام مارکتینگتولید محتواتولید محتوای اینستاگرامدیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعیطراحی پست و استوری اینستاگرامکسب درآمد آنلاینکسب و کار

نحوه هشتگ گذاری و استفاده از هشتگ اینستاگرام برای افزایش فالوور

 

شما دائماً در شبکه های اجتماعی خود پست می گذارید و محتوای شما بسیار خوب است. شما روی تبلیغات سرمایه گذاری می کنید تا فالوورهای خود را افزایش دهید، اما علیرغم تلاش های شما طرفداران شما با سرعت حلزون رشد می کنند. آیا این وضعیت آشنا به نظر می رسد؟ چرا به دست آوردن فالوور در اکانت اینستاگرام برای شما سخت است؟

ممکن است استراتژی‌های مؤثری وجود داشته باشد که شما آن‌ها را امتحان نکرده باشید، مانند راهبردی که در ادامه به آن می‌پردازم: فالوورهای خود را با استراتژی‌های هشتگ افزایش دهید . و نکته ای را که باید در نظر داشته باشید، اگر برنامه جواب نداد، سعی کنید برنامه را تغییر دهید اما هدف را تغییر دهید.

الگوریتم اینستاگرام پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و به‌طور فزاینده‌ای دشوارتر می‌شود که محتوای شما برجسته شود، بنابراین یک استراتژی هشتگ گذاری می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

چگونه با استفاده از هشتگ گذاری در اینستاگرام فالوور داشته باشیم؟

اگر فکر می کنید که این نوع استراتژی منحصر به اینستاگرام است، در اشتباهید! استفاده از هشتگ گذاری برای همه شبکه های اجتماعی تقریباً اجباری شده است. بنابراین، اگر می خواهید شبکه های شما زنده شوند، بسیار مهم است که شرکت یا برند شما از این نوع استراتژی استفاده کند.

هشتگ وهشتگ گذاری  چیست؟

هشتگ ها برچسب هایی هستند که برای گروه بندی محتوا برای یک موضوع خاص استفاده می شوند. این مانند یک نقطه همگرایی برای همه افرادی است که به یک رویداد خاص علاقه دارند.

آنها به اطلاعات اجازه می دهند تا در رابطه با یک موضوع گروه بندی، سازماندهی و طبقه بندی شوند.

#هشتگ گذاری

آنها برچسب هایی هستند که اجازه می دهند اطلاعات یک موضوع خاص به ترتیب زمانی نمایش داده شود. تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده با استفاده از این برچسب به صورت عمومی ظاهر می شود. آنها بخش مهمی از بازاریابی در اینستاگرام هستند

 

این برچسب‌ها محتوایی را گروه‌بندی می‌کنند که به صورت عمومی ارائه و در جدول زمانی سازماندهی شود، و محل نگهداری آنها و تبادل اطلاعات یا محتوا بین کاربران مختلف را تسهیل می‌کند. بنابراین یک هشتگ وهشتگ گذاری خوب در اینستاگرام یا سایر رسانه های اجتماعی چگونه به نظر می رسد؟

  • آسان به خاطر سپردن
  • باید منطقی باشد
  • مختصر و ساده
  • جذاب برای کاربران
  • استفاده آسان در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

به این ترتیب، کاربری که برند شما را نمی شناسد، با دیدن هشتگ مناسب می تواند موقعیت شما را به طور تصادفی پیدا کند. به نظر خوب می رسد، اینطور نیست؟ ما به استراتژی های موثر هشتگ گذاری اینستاگرام ادامه خواهیم داد.

هشتگ های خود را ایجاد کنید 

در لیست نکات من برای افزایش فالوور از طریق هشتگ، نکته کلیدی این است که برچسب های خود را توسعه دهید. به لطف این، شما خود را متمایز خواهید کرد و همچنین…

  • ایجاد توقع در بین کاربران 
  • موقعیت خود را در یک شبکه اجتماعی خاص بهبود بخشید
  • دید خود را افزایش دهید

اما مهمترین چیز این است که آن هشتگ را به یک موضوع پرطرفدار تبدیل کنید. چیزی که می توانید با برگزاری یک مسابقه یا رویداد خاص به دست آورید. با این روش فالوورها و مشتریان خود را افزایش دهید!

هشتگ های اینستاگرام

از محبوب ترین هشتگ ها استفاده کنید

آیا می خواهید محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام را بدون هیچ تلاشی پیدا کنید؟ نگران نباش تابع جستجوی هشتگ متریکول راه حلی برای مشکلات شماست.

چگونه؟ اگر عضو Premium Metricool هستید، برای یافتن هشتگ مناسب برای محتوای اینستاگرام خود به این تابع دسترسی دارید.

به سادگی نوشتن یک کلمه کلیدی مرتبط با پستی که قصد انتشار آن را دارید، و Metricool مهمترین هشتگ مربوط به آن موضوع و تعداد پست های منتشر شده با آن را به شما نشان می دهد.

آسان درست است؟ عضو Premium شوید و بهترین هشتگ ها را برای محتوای خود در اینستاگرام بیابید.

آیا می توانید تصور کنید که بتوانید خود را در مورد موضوعی قرار دهید که بسیاری از مردم در حال حاضر در مورد آن صحبت می کنند؟ آیا روندهای لحظه ای را در شبکه های اجتماعی روزانه دنبال می کنید؟ اگر نه، ممکن است لازم باشد شروع کنید، زیرا استفاده از هشتگ های پرطرفدار به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی فالوورهای خود را افزایش دهید.

برای کشف این روندها، فقط باید به توییتر بروید، به لیستی که به عنوان موضوعات پرطرفدار نشان داده می شود مراجعه کنید و برچسب های فعلی را با محتوای ما در اینستاگرام تطبیق دهید . اما بهتر از همه، شما همچنین می توانید یک جستجوی دقیق تر روند انجام دهید و آن را بر اساس موقعیت جغرافیایی فیلتر کنید. به این ترتیب هیچ هشتگ پرطرفداری را در منطقه خود از دست نخواهید داد!

بحث و جدل می تواند بهترین متحد شما برای برجسته شدن باشد

چند نفر در رسانه های اجتماعی از همین ترفندها برای افزایش طرفداران یا فالوورهای خود استفاده نمی کنند؟ به احتمال زیاد اکثریت قریب به اتفاق با در نظر گرفتن این موضوع، شما باید سعی کنید متمایز شوید، و منظور من از این نیست که بتوانید به همه افراد دسترسی داشته باشید ، اما حداقل به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

 

اگر محتوای شما باعث ایجاد بحث یا واکنش احساسی کاربر نشود، پیام شما ممکن است رشد نکند، به مرور زمان ناپدید می شود و همه چیز بیهوده خواهد بود. فکر نمی کنی؟ بنابراین گام بعدی شما باید این باشد که تمام «ایده‌های جذاب » را که در ذهنتان می‌گذرد، در یک سند بنویسید و آنها را منتشر کنید. البته تا زمانی که با حساب های رسانه های اجتماعی شما و با طنز ارتباط داشته باشند.

 

چرا از ترندها برای ایجاد هشتگ های خود یا تطبیق آنها با برند خود استفاده نمی کنید؟ و منظورم از این فقط استفاده از موضوعات پرطرفدار نیست، بلکه استفاده از کمپین ها یا مضامین برندهای دیگر که همزمان در حال پخش شدن هستند.

یک مثال واضح، عرضه اخیر اسباب‌بازی کوچک «فیجت اسپینر» است که برندها توانسته‌اند از آن در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنند.

 

مثال عالی دیگر پدیده پوکمون گو بود . کدام برندها برای ایجاد پیام در شبکه‌های اجتماعی مختلف از این روند استفاده نکردند؟

 

هدف اصلی از همه اینها چیست؟ برای اینکه با استفاده از نوسان یک موضوع فعلی، به محتوای خود بیشتر دیده شوید.

اکنون فقط کافی است آن را در شبکه های اجتماعی خود عملی کنید و درها را به روی دنبال کنندگان جدید و مشتریان بالقوه باز کنید. هشتگ در اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری ضروری است. آیا فکر می کنید من هیچ استراتژی را با استفاده از هشتگ کنار گذاشته ام؟ اگر چنین است، از شما دعوت می کنم که در نظرات به من بگویید.

هشتگ های خود را تجزیه و تحلیل کنید

با بازخوردها می‌توانید تمام هشتگ‌هایی را که در حساب اینستاگرام خود استفاده کرده‌اید آنالیز کنید. در بخش تکامل، جدولی مانند تصویر زیر با هشتگ‌هایی که استفاده کرده‌اید و معیارهای زیر خواهید داشت:

  • خواهید دید که در چه تصاویری از این هشتگ ها استفاده کرده اید
  • میانگین برداشت همه پست هایی که در آنها هشتگ را به اشتراک گذاشته اید
  • تعداد کل پست هایی که در آنها از هشتگ استفاده کرده اید
  • میانگین لایک های دریافت شده توسط پست های دارای هشتگ
  • میانگین تعداد نظرات دریافت شده توسط پست های منتشر شده با هشتگ تجزیه و تحلیل شده است.
هشتگ های اینستاگرام

می توانید جدول را بر اساس معیاری که می خواهید سازماندهی کنید و کشف کنید که کدام هشتگ ها موفق تر بوده اند و هر یک از هشتگ های شما چگونه کار می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید