Social Marketingاینستاگراماینستاگرام مارکتینگبرندینگ

استراتژی واینرچوک جهت افزایش ارگانیک فالورهای اینستاگرام

راه حلی تضمینی و موفق جهت افزایش فالورهای ارگانیک هر پیج اینستاگرامی

چگونه می توان اینستاگرام خود را افزایش داد: یک برنامه استراتژیک

آیا می خواهید به سرعت مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید؟ آیا به دنبال استراتژی ای هستید که نوع مناسب ارتباطات را جذب کند؟
در این مقاله ، نحوه ترکیب استراتژی رشد اینستاگرام با دنباله ای از تبلیغات که می تواند فالورهای هدف ارگانیک را به مشتری تبدیل کند ،برایتان شرح خواهیم داد.

این استراتژی رشد اینستاگرام چگونه کار می کند

اینستاگرام ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد که روزانه میلیونها عکس و فیلم به اشتراک می گذارند. این سر و صدای زیادی برای بازاریابان اینستاگرام ایجاد می کند تا پیام خود را در مقابل مشتریان بالقوه دریافت کنند.
تمرکز بر روی تاکتیک های پیشرفته رشد اینستاگرام که بارها و بارها می شنوید به شما کمک نمی کند خودتان را از هم جدا کنید. به جای ایجاد دارایی های مهم برای کسب و کار خود ، فقط به سر و صدای پلت فرم اضافه خواهید کرد.
رویکرد بهتر استراتژی 1.80 دلار اینستاگرام برای افزایش مخاطب سفارشی است. استراتژی رشد 1.80 دلاری گری واینرچوک  برای توسعه کسب و کار یا نام تجاری  شما همه چیز در مورد ایجاد ارتباطات خرد است که به تدریج در یک جامعه فعال و فعال در این پلت فرم جمع می شود.
اگرچه استراتژی 1.80 دلار نامیده می شود ، اما  اجرای آن  کاملاً رایگان است . تنها هزینه منابع وقت و توجه شماست. یک بار در روز ، شما:
  • با جستجوی 10 هشتگ مربوطه شروع کنید.
  • برای هر هشتگ ، 9 پست برتر را پیدا کنید.
  • یک نظر معنی دار بگذارید (دو سنت شما (0.02 دلار)).
استراتژی رشد 1.80 دلاری اینستاگرام به این معادله خلاصه می شود: 10 هشتگ ضرب در 9 پست که در آن 0.02 دلار = 1.80 دلار خود را در تلاش برای ایجاد جامعه می گذارید.
هر چند بدست آوردن نتایج رشد 2x ، 5x یا 10x با این استراتژی یک شبه اتفاق نمی افتد. این امر مستلزم این است که شما ثابت قدم بمانید و ایجاد اجتماع را به یک اقدام منظم برای نام تجاری خود تبدیل کنید.
همانطور که گری می گوید ، “تعداد فالوورهای اینستاگرام شما هیچ معنایی ندارد ، اگر نتوانید جامعه ای از افراد همفکر و مراقب خود ایجاد کنید.” آن دسته از افرادی هستند که سپس مشتری می شوند ، بشارت دهنده برند هستند و به طور قابل توجهی اهداف برند شما را پیش می برند. پیدا کردن این جیب افراد به سادگی تبدیل شدن به بخشی از مکالمه است.
ما از این استراتژی در The Ad Strategist برای دو برابر کردن تعداد فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کردیم. مهمتر از همه ، با اجرای استراتژی رشد 1.80 دلاری اینستاگرام ، مخاطبان سفارشی تعامل ما در اینستاگرام تقریباً 3 برابر بیشتر از تعداد دنبال کنندگان ما افزایش یافت.
چرا این مهم است؟ اندازه مخاطبان سفارشی گرم شما نشان دهنده تعداد کاربرانی است که با کسب و کار شما تعامل معناداری داشته اند. این شامل همه کسانی است که مطالب شما را دوست داشته ، نظر داده ، ارسال کرده و ذخیره کرده اند. DM’ed شما ؛ یا روی پیوند موجود در بیوگرافی خود کلیک کنید. البته فقط به این دلیل که فردی با شما ارتباط برقرار می کند به این معنی نیست که شما را در اینستاگرام دنبال می کند. و اگر آنها شما را دنبال نمی کنند ، بعید است که در آینده مطالب و پست های ارگانیک شما را ببینند.
این بدان معنا نیست که آن کاربران برای همیشه از بین رفته اند. شما می توانید یک دنباله تبلیغاتی پویا در اینستاگرام ایجاد کنید   که مخاطبان سفارشی تعامل شما در اینستاگرام را هدف قرار داده و افراد غیر دنبال کننده را به دنبال کننده و سپس مشتری تبدیل می کند.

شماره 1: مخاطبان سفارشی تعامل اینستاگرام خود را ایجاد کنید

برای ایجاد یک مخاطب سفارشی برای مشارکت در Instagram ، به داشبورد مخاطبین در Ads Manager بروید.
سپس روی ایجاد مخاطب کلیک کنید و Custom Audience را انتخاب کنید.
در پنجره ایجاد یک مخاطب سفارشی ، حساب Instagram را به عنوان مخاطب اصلی خود انتخاب کنید.
در مرحله بعد ، پروفایل صحیح اینستاگرام را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که همه افرادی که در 365 روز گذشته با این حساب حرفه ای مشارکت داشته اند انتخاب شده اند.
نامی را برای این مخاطب انتخاب کنید که در آینده به راحتی برای شما قابل تشخیص باشد و سپس روی ایجاد مخاطب کلیک کنید. به یاد داشته باشید که 24 ساعت طول می کشد تا تعداد مخاطبین فعلی شما در اینستاگرام مشخص شود.
حالا اندازه کنونی این مخاطب را بنویسید تا نقطه شروع شما مشخص شود. توصیه می کنم رشد این مخاطبان سفارشی را به صورت هفتگی پیگیری کنید و بقیه استراتژی 1.80 دلاری را برای ارزیابی رشد قابل اندازه گیری خود پیاده سازی کنید.

یک صفحه گسترده برای ردیابی رشد اینستاگرام تنظیم کنید

برای همکاران صفحه گسترده: ردیابی این داده ها در یک دفترچه یادداشت می تواند مانند بیرون کشیدن چشم شما باشد ، بنابراین در اینجا نحوه ایجاد یک صفحه گسترده برای ردیابی نتایج شما آمده است.

صفحه گسترده خود را برای ردیابی کل مخاطبان سفارشی تعامل اینستاگرام با یک ستون جداگانه برای هر هفته تنظیم کنید.

سپس از فرمول = sum (D5-C5)/C5 برای محاسبه نرخ رشد هفتگی خود استفاده کنید.

اکنون محاسبه نرخ رشد هفتگی را در تمام هفته ها گسترش دهید.

نتیجه ، نرخ رشد مخاطبان سفارشی مجدد شما با استفاده از استراتژی رشد 1.80 دلار اینستاگرام در طول زمان است. هنگامی که این اطلاعات را برای مدت چند هفته در اختیار دارید ، می توانید ارزیابی کنید که چه چیزی برای شما مفید است و چه کار نمی کند و سپس بقیه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بر این اساس تنظیم کنید.

شماره 2: تحقیق کنید و هشتگ های مربوط به اینستاگرام را وارد کنید
اکنون که تعامل مجدد خود را دنبال می کنید ، گام بعدی این است که  هشتگ های مربوط به اینستاگرام را برای تجارت خود پیدا کنید .
اینستاگرام را باز کرده و به برگه Explore بروید. و با جستجوی هشتگ مربوطه مانند #facebookads شروع کنید.
شما به احتمال زیاد گروه اصلی هشتگ هایی را دارید که قبلاً در پست های خود استفاده می کنید. از آنجا که بهترین کار این است که روزانه جستجو کرده و درگیر آن شوید ، توصیه می کنم یک صفحه گسترده تنظیم کنید تا همه هشتگ های مربوطه را که استفاده می کنید ردیابی کنید زیرا لیست به سرعت رشد می کند.
در اینجا شگفت انگیزترین بخش اجرای این استراتژی وجود دارد: درک واقعی از کیفیت یک هشتگ. به عنوان یک استراتژیست تبلیغاتی فیس بوک ، من تصور می کنم که #facebookads هشتگ ایده آل برای پست ها خواهد بود. با این حال ، با بازرسی دقیق تر ، نوع محتوایی که با این هشتگ خاص برچسب گذاری می شوند عبارتند از:
  • بسیار تبلیغاتی (اغلب برای طرح های ثروتمند-سریع)
  • ارتباطی با استراتژی دیجیتال ندارد
  • کاملا گمراه کننده
  • اغلب بسیار اسپم است
این من را به این نتیجه می رساند که ما از #facebookads در تلاش های خود برای اینستاگرام در آینده استفاده نخواهیم کرد.
همانطور که در مورد هشتگ ها تحقیق می کنید و استراتژی رشد روزانه 1.80 دلاری خود را انجام می دهید ، با کیفیت ترین هشتگ هایی را که پیدا می کنید یادداشت کنید. سپس از آنهایی که در زیرنویسهای نوشتاری محتوای ارگانیک خود استفاده می کنید استفاده کنید تا بیشترین فرصت را برای مشاهده بیشتر در برگه کاوش مشتریان ایده آل خود داشته باشید.
شماره 3: شناسایی و مشارکت با 9 پست مربوط به اینستاگرام
بعد از اینکه هشتگ های اینستاگرام خود را پیدا کردید ، وقت آن است که محتوایی را که پیدا کرده اید فیلتر کنید تا تعیین کنید آیا 0.02 دلار خود را برای شما مناسب و ارزشمند است یا خیر. همه پست ها به طور مساوی ایجاد نمی شوند – به ویژه در دنیایی که پر از ربات های اسپم و خودکار است.
چند ثانیه وقت بگذارید تا هر پست اینستاگرامی را که بر می خورید تجزیه و تحلیل کنید. توصیه می کنم روی پست کامل کلیک کنید تا:
  • کپشن را بخوانید.
  • سرعت تعامل را اندازه گیری کنید (لایک و نظر در مقابل کل دنبال کنندگان).
  • روی تصویر نمایه حساب کلیک کنید تا بیوگرافی و بقیه مشخصات آنها را بررسی کنید.
به یاد داشته باشید ، این استراتژی در هر سطح  عمودی کار می کند  : B2B ، B2C ، SMB ، و غیره. این فرایند از بین بردن سر و صدا برای یافتن سنگهایی است که اکثر رقبای شما زمان کافی را برای انجام آن اختصاص نمی دهند.
در اینجا مواردی است که هنگام تجزیه و تحلیل حساب ها باید به آن توجه کنید.

تلاش برای نوشتن یک عنوان آموزنده چقدر است؟

بسیاری از حسابهای با کیفیت پایین تمایل دارند که در شرح توضیحات تماس گرفته و تا آنجا که ممکن است هشتگ ها را در زیرنویس قرار دهند-به این امید که به آنها در برگه کاوش کمک کند.
زیرنویس های خوب نوشته  شده با تفکر معنادار کار آسانی نیست. کاربران اینستاگرام که وقت و تلاش خود را برای نوشتن زیرنویس های داستان محور خود صرف می کنند ، تمایل دارند اعضای خارج از پروفایل خود نیز فعال باشند. آنها روی موفقیت خود در اینستاگرام سرمایه گذاری کرده اند و تعامل 0.02 دلاری شما به آنها کمک می کند تا به الگوریتم سیگنال دهند که محتوای آنها نیز مرتبط است.

نرخ نامزدی چقدر است؟

در تجربه الگوریتمی من ، تعامل پادشاه است. اگر یک حساب دارای 200،000 دنبال کننده باشد اما به ندرت به 500 لایک و نظر در یک پست (0.2٪ مشارکت) برسد ، این در مورد کیفیت جامعه آنها چه می گوید؟
از طرف دیگر ، هرگز به دلیل داشتن تعداد کم دنبال کننده ، حسابی را تخفیف ندهید. اگر آنها 200 دنبال کننده داشته باشند و همچنان 30 لایک و نظر در هر پست داشته باشند (نرخ مشارکت 15!!) ، نشان می دهد که آنها یک جامعه کوچک اما قدرتمند ایجاد می کنند. دور شوید

آیا این نمایه چیزی است که شما به طور طبیعی با آن مشارکت می کنید؟

بله ، شما این استراتژی را برای تلاش های خود برای رشد رسانه های اجتماعی به کار می گیرید. با این حال ، مهم است که مطمئن شوید نظراتی که می گذارید پتانسیل ایجاد ارزش استراتژیک و بلند مدت برای نام تجاری شما و جامعه احتمالی آینده شما را دارد. در غیر این صورت ، مانند هر چیزی ، وقت خود را تلف کرده و در علف های هرز گم می شوید.

آناتومی یک پست عالی در اینستاگرام

اکثر مردم می خواهند از این مرحله (و زمان لازم برای ارزیابی صحیح کیفیت حساب اینستاگرام که در آن 0.02 دلار خود را ارزیابی می کنند) صرف نظر کنند و مستقیماً به نتیجه نهایی برسند – رشد درآمد. صرف وقت برای ایجاد روابط با نمایه ها و افراد مناسب می تواند به رشد شما کمک کند.

به عنوان مثال ، بیایید دو پست اینستاگرام را با استفاده از هشتگ #customaudiences تحلیل کنیم.

در سمت چپ:

  • میزان مشارکت پست پایین تر از آن در سمت راست است (تعداد کل لایک ها به کنار).
  • زیرنویس با هشتگ پر شده است تا بتواند محتوا را در مقابل نوشتن محتوای باکیفیت برای جذب مخاطب رتبه بندی کند.
  • حساب فاقد بیوگرافی یا سایر اطلاعات واجد شرایط است.

در سمت راست:

  • مطالب مرتبط و آموزشی است.
  • زیرنویس به خوبی نوشته شده و آموزنده است.
  • بیوگرافی به وضوح بیان می کند که آنها چه کار می کنند و به شما امکان می دهد که آیا آنها در جامعه شما تعلق دارند یا خیر.
اکنون به موارد سرگرم کننده بروید! این یکی ساده است: در رسانه های اجتماعی اجتماعی باشید. در این مرحله از تلاش شما ، تنها چیزی که باقی می ماند این است که 0.02 دلار خود را روی این قطعات تازه کشف شده بگذارید.
بیایید در مورد ترک 0.02 دلار خود برای لحظه ای صحبت کنیم. بین ایجاد یک نظر معنادار که نشان می دهد می خواهید بخشی از مکالمه بزرگتر باشید در مقایسه با ترک سه قلب ایموجی و سپس تند تند تفاوت وجود دارد.
اگر تنها کاری که انجام می دهید ترک ایموجی است ،   از استراتژی 1.80 دلار استفاده نکنید . وقت خود را در جاهای دیگر صرف اقدامات/وظایفی کنید که سوزن را در بازاریابی شما جابجا می کند.
در اینجا برخی از بهترین شیوه ها برای انسان بودن در رسانه های اجتماعی آورده شده است : 
  • به اشتراک گذاشتن تجارب خود را . آیا چیزی در زندگی شما (یا پشت پرده کسب و کار شما) وجود دارد که به عنوان اصلی مربوط باشد؟ به اشتراک بگذارید!
  • سوالات باز بپرسید . هدف در اینجا این است که افراد را به نمایه اینستاگرام شما بازگردانده و مشارکت کنند. اگر فقط در مورد خود و تجربیات خود صحبت کنید ، احتمال ایجاد گفتگوی معنادار با طرف مقابل را کاهش می دهد.
  • همه چیز را بلد نباشید . بگذارید دیگران دیدگاه و جهان بینی خود را به اشتراک بگذارند. ما به عنوان انسان دوست داریم اغلب درباره خودمان به اشتراک بگذاریم. به یاد داشته باشید که این تمرین مربوط به شما نیست. این درباره افراد باورنکردنی است که در بازاریابی خود به آنها خدمت می کنید.

شماره 4: با دنباله ای از تبلیغات اینستاگرام از تلاش های خود درآمد کسب کنید

پس از گذراندن این مراحل ، شما شروع به ایجاد دو دارایی بازاریابی قدرتمند کرده اید:
  • جامعه ای اسیر از مشتریان فعلی و آینده که درآمد واقعی را ایجاد می کنند
  • یک مخاطب سفارشی در دسترس برای هدف گیری مجدد با تبلیغات پولی
اولین مورد از این دو دارایی ، یک جامعه اسیر ، بارها و بارها به تلاش های ارگانیک شما در اینستاگرام دامن می زند. دفعه بعد که یک پست منتشر می کنید ، این دنبال کنندگان تشنه مطالب جدید شما خواهند بود. از آنجا که شما در حال حاضر با این کاربران در حال گفتگو هستید ، آنها بیشتر از افراد غریبه آماده مشارکت و پاسخگویی هستند.
دارایی دوم یک مخاطب سفارشی است که با  ایجاد یک کمپین تبلیغاتی 5 دلار در روز در اینستاگرام ، مجدداً مورد هدف قرار می گیرد .
وقتی دنباله ای از تبلیغات اینستاگرام 5 دلار در روز را با استراتژی رشد 1.80 دلار اینستاگرام جفت می کنید ، هر تصویری که ارسال می کنید ، DM ارسال می کنید و قلبی که به آن ضربه می زنید به طور خودکار و بدون زحمت افراد را به سمت مشتری شما سوق می دهد. داشتن یک دنباله تبلیغاتی ارزان قیمت در اینستاگرام که همیشه در پس زمینه اجرا می شود ، راهی ساده برای تبدیل فالوورها به مشتریان متعصب (بخوانید: پرداخت کننده!) است.
این ویدیو را تماشا کنید تا کل مراحل عمل را ببینید:

نتیجه

هر روز زمانی را برای اجرای این استراتژی اختصاص دهید. برای من تنها 15 دقیقه در روز است که در Uber هستم یا منتظر شروع جلسه هستم. برای شما ، ممکن است ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر روزانه باشد.
رشد اینستاگرام شما اتفاق نمی افتد مگر اینکه روزانه زمان و تلاش خود را صرف کنید ، نتایج خود را ردیابی کنید ، آنچه را که کار نمی کند اصلاح کنید و به طور مستمر و بی وقفه تلاش های خود را بهبود بخشید. یک سال دیگر ، حساب خود را با رشد 2x ، 10x ، 100x تصور کنید و این چه چیزی می تواند برای اهداف کسب و کار شما معنی داشته باشد.
با یک استراتژی ساده 1.80 دلار برای رشد اینستاگرام با استراتژی تبلیغاتی فیس بوک در روز 5 دلار ، می توانید به سرعت حساب اینستاگرام خود را با فالوورهایی که مشتری می شوند ، توسعه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید