
اینستاگرام می تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای کسب و کار شما باشد و یک تقویم محتوای اینستاگرام می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. شما می توانید آگاهی از برند ایجاد کنید، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، یک پایگاه هواداران وفادار ایجاد کنید و مردم را در مورد محصول یا خدمات خود هیجان زده کنید.
برای اینکه در همه این موارد موفق باشید، باید به طور مداوم پست کنید. هنگامی که استراتژی اینستاگرام خود را ایجاد می کنید، می توانید تعیین کنید که “به طور مداوم” برای شما چه معنایی دارد. اگر پهنای باند و تمایل به ارسال هر روز را دارید، عالی است – این کار را انجام دهید! اما اگر فقط سه بار در هفته ظرفیت ارسال در فید خود را دارید، به آن متعهد شوید.
ایجاد یک تقویم محتوای اینستاگرام زودتر از موعد به شما این امکان را می دهد که پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و به شما امکان می دهد بیشتر پست ها را ارسال کنید. با برنامه ریزی انبوه پست های خود، می توانید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید و همچنان به طور مکرر در اینستاگرام ظاهر شوید.
سرفصل مطالب نوشته
چرا یک تقویم محتوای اینستاگرام ایجاد کنیم؟
داشتن یک تقویم محتوا برای اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا زمان خود را در این پلتفرم کنترل کنید و برای آن آماده باشید. همچنین به شما امکان می دهد محتوای خود را مطابق با موضوع خود سازماندهی کنید . با یک تقویم محتوای اینستاگرام، میتوانید از تقلا برای ارسال محتوای باکیفیت در پرواز اجتناب کنید.
همچنین در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد از راحتی ارسال خودکار استفاده کنید. با استفاده از برنامهها و برنامههای زمانبندی، میتوانید به طور کامل رسانههای اجتماعی خود را از قبل تنظیم کنید. اگر از یکی از این برنامه ها استفاده می کنید، همچنین می توانید در بهینه ترین زمان برای مخاطبان خود پست ارسال کنید. شاید فالوورهای شما در ساعت 7 بعدازظهر بیشتر فعال باشند، اما نمی خواهید فقط برای ارسال پست وارد حساب اینستاگرام شرکت خود شوید. داشتن یک برنامه ریز محتوای اینستاگرام و برنامه ریزی از قبل می تواند این مشکل را برطرف کند.
همه مرتکب اشتباه می شوند، اما هیچ کس نمی خواهد همیشه اشتباهات تایپی را در پست های رسانه های اجتماعی یک برند ببیند. هنگامی که یک تقویم محتوای اینستاگرام ایجاد می کنید، می توانید یک یا دو بار پست های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام اطلاعات موجود در آنها دقیق هستند. در نهایت، همانطور که اشاره کردیم، داشتن یک تقویم محتوایی برای اینستاگرام باعث میشود که پستهای ثابتی داشته باشید، مهم نیست که “به طور مداوم” برای شما چه معنایی دارد.
چگونه یک تقویم محتوای اینستاگرام بسازم؟
باور کنید یا نه، در واقع ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. مهم است که توجه داشته باشید که می توانید تا جایی که می خواهید از قبل در تقویم خود برنامه ریزی کنید. برخی از افراد دوست دارند هر بار یک ربع برنامه ریزی کنند، برخی دیگر می خواهند محتوای اینستاگرام خود را هر هفته برنامه ریزی کنند. برخی از کسب و کارها ترجیح می دهند یک برنامه محتوای کلی یک ساله ایجاد کنند و سپس پست های اینستاگرام را با گذشت زمان پر کنند. هیچ راه درست یا غلطی برای تنظیم برنامهریز محتوای اینستاگرام وجود ندارد، اما زمانی که با آن پیش میروید باید به آن فکر کنید.
ایجاد تقویم محتوای اینستاگرام شما فقط پنج مرحله طول می کشد.
1. استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید
اگر استراتژی کلی خود را برای رسانه های اجتماعی نمی دانید، با ایجاد تقویم محتوای اینستاگرام خود گم خواهید شد. این یکی از مراحلی است که شما واقعاً باید در اولین بار انجام دهید، مگر اینکه در حال کار روی ایجاد تغییرات در استراتژی خود باشید. برای کمک به شما در این زمینه، در اینجا شش تا از بهترین سوالاتی که باید هنگام ایجاد استراتژی بپرسید، آورده شده است.
- هدف کلی حساب من چیست؟
- هر چند وقت یکبار می خواهم در روز/هفته پست بگذارم؟
- آیا حساب من یک موضوع را دنبال می کند؟
- چه زمانی از روز برای منطقه زمانی و صنعت من بهترین است؟
- چه نوع محتوایی را می خواهم پست کنم؟
- چه کسی مسئولیت نگهداری و برنامه ریزی پست های این حساب را بر عهده خواهد داشت؟
2. یک حسابرسی اینستاگرام را اجرا کنید
اگر برای مدت طولانی در اینستاگرام پست میگذارید، قبل از شروع به ساخت تقویم محتوای اینستاگرام خود ، باید حسابرسی اینستاگرام را انجام دهید. ممیزی به شما کمک می کند تا ببینید چه محتوایی خوب عمل می کند و چه چیزی باید تغییر کند. انجام ممیزی از محتوای شما لازم نیست سخت باشد، و می تواند به اطلاع رسانی از نوع محتوایی که برنامه ریزی کرده اید در تقویم محتوای اینستاگرام خود کمک کند. شش مرحله اصلی برای اجرای حسابرسی اینستاگرام وجود دارد:
اهداف خود را تعیین کنید
در این صورت، قبل از شروع ایجاد تقویم محتوای اینستاگرام خود، می خواهید تعیین کنید که کدام محتوا با مخاطبان شما طنین انداز می شود و کدام یک علامت را از دست داده است. همچنین میتوانید هدفی تعیین کنید که چقدر میخواهید اینستاگرام خود را رشد دهید و در چه مدت زمانی.
یک حسابرسی دنبال کننده انجام دهید
شما می خواهید مطمئن شوید که فالوورهای شما واقعاً دنبال کنندگان واقعی هستند . تقریباً 10٪ از فالوورهای شما ممکن است جعلی باشند، که می تواند داده های شما را مخدوش کند و نرخ تعامل شما را کاهش دهد. در حالی که میتوانید در میان فالوورهای خود جستجو کنید تا ببینید کدام حسابها واقعی هستند و کدامها واقعی نیستند، ممکن است زمان زیادی طول بکشد. در عوض، ابزارهایی مانند FakeCheck.co و Social Audit Pro میتوانند به شما کمک کنند تا تعداد فالوورهای جعلی را تعیین کنید و به شما در پیدا کردن و حذف آنها کمک کنند.

آیا می خواهید اینستاگرام خود را به طور ارگانیک رشد دهید و فالوورهای واقعی به دست آورید؟
Kicksta را امروز امتحان کنید!
محتوای خود را حسابرسی کنید
این مهم ترین مرحله برای شما قبل از ایجاد تقویم محتوای اینستاگرام است. میخواهید محتوایی را که قبلاً برای مخاطبان خود ایجاد کردهاید، بهطور کامل بررسی کنید و عملکرد آن را در برنامه ببینید. میتوانید با مشاهده تجزیه و تحلیلهای داخلی اینستاگرام شروع کنید، اما میخواهید از ابزاری مانند Sprout Social یا Hootsuite نیز برای دریافت تجزیه و تحلیل عمیق استفاده کنید. این ابزارها میتوانند به شما در ارزیابی برداشتها، دسترسی، تعامل و موارد دیگر کمک کنند. همچنین میخواهید هشتگها و زیرنویسهای خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از زبان جذاب (و دعوت به اقدام) استفاده میکنید.
پروفایل خود را تجزیه و تحلیل کنید
بله، این مهم است. وقتی افراد جدیدی از صفحه شما بازدید می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند شما را دنبال کنند یا نه، به نمایه شما نگاه می کنند. مطمئن شوید که عکس پروفایل، نام کاربری، عنوان، بیو اینستاگرام ، لینک و نکات برجسته شما به روز هستند. هرچه بتوانید پروفایل خود را منسجم تر کنید، برای فالوورهای بالقوه جذاب تر خواهد بود.
وقتی در حال ارسال پست هستید نگاه کنید
آیا در زمان مناسب برای صنعت خود پست می گذارید ؟ باور کنید یا نه، زمانی که در اینستاگرام پست می گذارید می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد خوب پست های شما داشته باشد و می توانید این را در برنامه ریز محتوای اینستاگرام خود یادداشت کنید. ابزار زمانبندی شما، اگر از آن استفاده میکنید، اغلب اوقات پیشنهادی دارد، اما مطمئن شوید که عادات مخاطبان خود را نیز میشناسید.
نامزدی خود را بررسی کنید
نرخ تعامل شما یکی از مهم ترین معیارهایی است که می توانید در اینستاگرام ردیابی کنید. در طول ممیزی اینستاگرام خود، می خواهید تعامل برند خود را با دیگران در پلتفرم تجزیه و تحلیل کنید. آیا به نظرات و DM ها پاسخ می دهید؟ آیا در صفحات فالوورهای خود نظر می گذارید؟ آیا با اینفلوئنسرها درگیر هستید یا در بازاریابی تأثیرگذار شرکت می کنید؟ با تعامل با دیگران، اغلب می توانید تعامل خود را بهبود بخشید.
شما میتوانید در هر مقطع زمانی یک ممیزی انجام دهید، و همیشه بینش ارزشمندی در مورد نوع محتوایی که با مخاطبان شما طنینانداز میشود به شما میدهد. این ایده خوبی است که آنها را به صورت نیمه منظم انجام دهید، زیرا گرایش ها و نظرات مخاطبان همیشه در حال تغییر هستند. این همیشه می تواند بر آنچه در برنامه ریز محتوای اینستاگرام خود دارید تأثیر بگذارد – و می توانید در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید.
3. ذخیره سازی محتوا
باور کنید یا نه، ایجاد یک فرآیند برای ذخیره سازی محتوا یکی از بهترین کارهایی است که می توانید هنگام ایجاد تقویم محتوای اینستاگرام خود انجام دهید. هر حساب متفاوت است و به روش های مختلف عمل می کند. برخی انتخاب میکنند که زیرنویسها و هشتگهای خود را ایجاد کنند و سپس عکسها را در هفتهای که قرار است پست کنند، مطابقت دهند. سایر مدیران رسانههای اجتماعی انتخاب میکنند که تمام محتوای خود را در Dropbox یا Google Drive ذخیره کنند و زمانی که زمان انتشار فرا میرسد آماده دسترسی باشند.
مهم نیست که ترجیح شما چیست، ایده خوبی است که یک سیستم ذخیره سازی محتوا آماده راه اندازی داشته باشید تا بتوانید هنگام شروع برنامه ریزی محتوا از آن استفاده کنید. تنظیم یک پوشه در Dropbox یا Google Drive آسان است. به سادگی وارد حساب مورد نظر خود شوید و “ایجاد پوشه جدید” را انتخاب کنید. سپس، شما چند گزینه دارید.
اگر می خواهید تصاویر خود را در حین حرکت انتخاب کنید، می توانید تمام تصاویر برند خود را در پوشه آپلود کنید. این میتواند شامل عکسهای استوک، تصاویر از عکسهای برندینگ و تصاویر پشت صحنه باشد. پس از استفاده از یک عکس، می توانید آن را به یک پوشه “استفاده شده” منتقل کنید یا در غیر این صورت آن را به عنوان استفاده شده علامت گذاری کنید تا بتوانید تصاویر مختلفی را پست کنید.
یا، اگر ترجیح میدهید همه محتوا را از قبل برنامهریزی کنید، میتوانید همان چیزی را که نیاز دارید آپلود کنید. همانطور که محتوای خود را در برنامه ریز محتوای اینستاگرام خود قرار می دهید، نام تصویر را مطابق با تاریخ انتشار آن تغییر دهید. سپس آن را در پوشه خود آپلود کنید و آماده حرکت هستید. با ایجاد زیرپوشه های هفتگی یا ماهانه که حاوی تصاویر مناسب هستند، به راحتی می توانید عکس های خود را سازماندهی کنید.
4. یک الگوی تقویم محتوای اینستاگرام را انتخاب کنید
ما تقریباً آماده شروع برنامه ریزی محتوای شما هستیم، اما ابتدا وقت آن است که شما را برای موفقیت آماده کنیم. قالبهای مختلف تقویم محتوای اینستاگرام وجود دارد، اما ما پنج مورد از محبوبترین آنها را ارزیابی میکنیم تا مجبور نباشید این کار را انجام دهید.
هوت سوئیت
Hootsuite دانلود رایگان قالب تقویم محتوا را ارائه می دهد. به عنوان یک سند Google Sheets نشان داده می شود و صفحه اول دستورالعمل نحوه ایجاد یک کپی است، سپس صفحه دوم خود الگو است. این الگو شامل هفته اول، با نقاطی برای پستها در فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین است. آنها انواع محتوا و همچنین مکان هایی را برای پر کردن کپی، افزودن پیوندها و در غیر این صورت پست های خود را برنامه ریزی کرده اند.
مزایا: آسان برای استفاده و درک.
معایب: به جای تقویم، در قالب صفحه گسترده است، که گاهی تجسم آن دشوارتر است.
ترلو
Trello یک برنامه لیست سازی مبتنی بر تابلو است که می توانید به عنوان برنامه ریز محتوای اینستاگرام از آن استفاده کنید. میتوانید از آن در نمای ستونی همراه با فهرستها استفاده کنید، یا میتوانید «پاور بالا» را اضافه کنید که به شما امکان میدهد تابلوهای خود را به تقویم تبدیل کنید. میتوانید کارتهایتان را در «تاریخهای سررسید» آنها – به نام روزی که میخواهید منتشر شوند، نمایش دهید. Trello دارای قابلیت کشیدن و رها کردن است و حتی اگر از محصولات اپل استفاده می کنید، می توانید آن را با iCalendar خود همگام کنید. پیوست کردن تصاویر به کارت های خود نیز آسان است، بنابراین تمام اطلاعات شما می تواند در یک مکان باشد.
مزایا: نمای تقویم یک نگاه اجمالی به برنامه محتوای شما ارائه می دهد.
معایب: نرم افزار جدید گاهی اوقات می تواند با عادت کردن به آن منحنی یادگیری ایجاد کند.
HubSpot
Hubspot سند تقویم محتوای خود را نیز به عنوان دانلود رایگان ارائه می دهد. این ترکیبی از هر دو Hootsuite و Trello است: صفحه گسترده ای است که به شکل تقویم طراحی شده است. این سند بهعنوان یک برگه اکسل ارائه میشود و دارای برگههای مختلفی است که شامل اطلاعات متفاوتی است. هر پلتفرم اجتماعی برگه مخصوص به خود را دارد و همچنین یک نمای کلی تقویم ماهانه نیز وجود دارد. همچنین صفحهای وجود دارد که بهعنوان یک مخزن محتوا عمل میکند که میتوانید پستهای وبلاگ جدید یا سایر محتوای خود را هنگام ایجاد آنها، همراه با یک قطعه متن و هر اطلاعات مرتبط دیگری در آن قرار دهید.
مزایا: استفاده از صفحات گسترده بصری است و نمای تقویم امکان تجسم را فراهم می کند.
معایب: کار بر روی چندین برگه می تواند خسته کننده باشد.
Evernote
Evernote یک تقویم رسانه اجتماعی ساده و تمیز با فضایی برای محتوای پنج هفته ای ارائه می دهد. این الگو فیسبوک، توییتر و لینکدین را نشان میدهد، اما میتوانید آن را ویرایش کنید تا به برنامهریزی محتوای اینستاگرام نیز تبدیل شود. این یک الگوی ساده با کادری برای اضافه کردن عنوان و هر هشتگی است که ممکن است بخواهید استفاده کنید.
مزایا: تمیز و قابل مشاهده است.
معایب: نمای صفحه گسترده، بدون ستون اضافی برای هشتگ یا یادداشت های اضافی تعبیه شده است.
با Google Sheets تقویم محتوای خود را ایجاد کنید
آیا می دانستید که می توانید تقویم محتوای اینستاگرام خود را بسازید ؟ می توانید از Google Sheets برای هماهنگی رنگ و برنامه ریزی پست های خود برای اینستاگرام استفاده کنید. رنگ پست را برای ردیابی وضعیت تغییر دهید تا مطمئن شوید همه چیز به موقع پست می شود. این را با استفاده از تقویم Google نیز گسترش دهید تا بتوانید طرح کلی محتوای خود را در یک نگاه مشاهده کنید.
مزایا: محصولات Google Suite به راحتی با دیگران در تیم شما به اشتراک گذاشته می شود و به راحتی قابل تنظیم است.
معایب: این یک DIY است، آن را از ابتدا راه حلی بسازید که باید خودتان طراحی کنید.
هنگامی که قالب تقویم محتوای اینستاگرام خود را انتخاب و تنظیم کردید، زمان آن رسیده است که محتوای خود را در واقع برنامه ریزی کنید. تعطیلات مهم، روزهای مهم برای کسبوکارتان، یا روزهای مهم شخصی (اگر برای یک برند شخصی پست میگذارید) را پر کنید و سپس در مورد محتوای کلی و برنامه تبلیغاتی خود برای کسب و کار خود فکر کنید. این به شما کمک می کند بقیه پست های خود را پر کنید. اگر هنوز احساس سرگیجه میکنید، نگران نباشید – ما چند ایده برای ارسال پست داریم که به شما کمک میکند.

آیا می خواهید اینستاگرام خود را به طور ارگانیک رشد دهید و فالوورهای واقعی به دست آورید؟
Kicksta را امروز امتحان کنید!
5. محتوای خود را برای انتشار برنامه ریزی کنید
اکنون که یک تقویم محتوای اینستاگرام ایجاد کرده اید، اکنون می توانید پست ها را برای انتشار خودکار برنامه ریزی کنید! به این فکر کنید که چقدر خوب است که همه پستهای اینستاگرام خود را برای هفته یا ماه آینده بدون نیاز به انجام کار دیگری آماده کنید. شما نمیتوانید پستها را مستقیماً در اینستاگرام زمانبندی کنید، بنابراین باید از ابزار شخص ثالث استفاده کنید. ما برخی از این ابزارها را در اینجا قرار داده ایم که محتوای شما را برای شما منتشر می کنند.
ترسناک
Loomly یک برنامه زمان بندی محتوا است که به شما کمک می کند تا از بازی جلوتر باشید. این پلتفرم موفقیت برند شامل ایدههای پست، نکات بهینهسازی و انتشار خودکار است، فقط به نام چند. اگر تبلیغات پولی را به استراتژی خود اضافه کنید، میتوانید از طریق Loomly نیز آنها را مدیریت کنید و میتوانید به تجزیه و تحلیلهای پیشرفته دسترسی داشته باشید تا همیشه بدانید که محتوای شما همانطور که باید عمل میکند.
جوانه اجتماعی
با Sprout Social به راحتی پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید . مرکز مرکزی آنها به شما یک مکان مناسب برای سازماندهی محتوای خود در قالب تقویم می دهد تا مطمئن شوید که با تقویم محتوای اینستاگرام شما مطابقت دارد. کتابخانه خود را بسازید، نتایج خود را ردیابی کنید و پست های خود را در محبوب ترین زمان ها با ویژگی زمان ارسال بهینه آنها منتشر کنید.
هوت سوئیت
علاوه بر الگوی تقویمی که قبلاً به آن اشاره کردیم، Hootsuite ارسال خودکار را نیز ارائه می دهد. با سایر اعضای تیم خود همکاری کنید و محتوای ارزشمند را به راحتی در بستر Hootsuite ایجاد کنید. به عنوان یک برنامه تلفن همراه به پلتفرم دسترسی داشته باشید تا نتایج خود را در هر زمان مشاهده کنید. Hootsuite همچنین به شما امکان می دهد محتوایی را از سایر پلتفرم ها و ناشرانی که از قبل در تقویم پست اینستاگرام شما برنامه ریزی نشده اند تهیه کنید.
پلانولی
Planoly یکی دیگر از گزینه های عالی برای برنامه ریزی بصری پست های تقویم محتوای اینستاگرام شما است. Planoly حتی به شما این امکان را می دهد که استوری های اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی کنید، و تجزیه و تحلیل آن ها اطمینان حاصل می کند که می دانید با حساب خود چه اتفاقی می افتد.
AgoraPulse
AgoraPulse یک تقویم مشترک است، بنابراین شما می توانید با هر کسی در تیم خود که نیاز به دسترسی به تقویم رسانه های اجتماعی دارد، همکاری کنید. حتی میتوانید تقویم محتوای خود را برای اینستاگرام در پلتفرم پیشنویس کنید و پستها را برای تأیید تنظیم کنید. سپس میتوانید بعداً آنها را مرور کنید و به راحتی برای انتشار برنامهریزی کنید.
هنگامی که محتوای شما برنامه ریزی شد، شما آماده هستید! به یاد داشته باشید زمانی که مخاطبان خود در مورد پست های شما نظر می دهند یا برای شما پیام ارسال می کنند، همیشه با مخاطبان خود در ارتباط باشید. آنها از شما حمایت می کنند، بنابراین همیشه خوب است که به آنها نشان دهید که به آنها گوش می دهید.
90 ایده پست اینستاگرام برای پر کردن تقویم شما
بنابراین اکنون که می دانید چگونه یک تقویم محتوای اینستاگرام ایجاد کنید، بیایید در مورد پر کردن آن صحبت کنیم. چند راه برای انجام این کار وجود دارد، بنابراین در اینجا 90 ایده وجود دارد که می توانید برای شروع پر کردن تقویم خود استفاده کنید.
با نگاهی به تقویم معمولی خود و شناسایی رویدادهای بزرگی که احتمالاً برای دنبال کنندگان شما جالب هستند، شروع کنید، سپس آنها را در تقویم پست اینستاگرام خود قرار دهید.
رویدادهای سیاسی
- روز انتخابات
- مناظره ها
- مقدماتی
نشان می دهد جایزه
- اسکار
- گرمی
- جوایز موسیقی آمریکا
- جوایز ویدئویی ام تی وی
- جوایز فیلم و تلویزیون آکادمی بریتانیا
- جوایز تونی
- جوایز امی
- گلدن گلوب
اولین نمایش های تلویزیونی محبوب، فینال ها و پست های موضوعی
- لیسانس/لیسانس
- نهر شیت
- آناتومی گری
- دفتر
- پارک ها و رک
- دوستان
- این ما هستیم
تعطیلات
- کریسمس
- روز شکرگزاری
- روز مادر
- روز پدر
- عید پاک
- روز استقلال
- هالووین
- روز ولنتاین
- روز سنت پاتریک
- شب و روز سال نو

شروع و پایان فصل ها
- فصل پاييز
- زمستان
- بهار
- تابستان
رویدادهای ورزشی
- جنون مارس
- سوپر باول
- جام جهانی فوتبال
- المپیک (اگر سال المپیک باشد)
- استادان
- دربی کنتاکی
تعطیلات تصادفی
همچنین بسیاری از تعطیلات “غیر رسمی” متفاوت وجود دارد که بسیاری از مردم از جشن گرفتن آنها فقط برای سرگرمی لذت می برند. شما به راحتی می توانید این موارد را به برنامه ریز محتوای اینستاگرام خود اضافه کنید.
- روز سرگرمی در محل کار (31 ژانویه)
- روز حیوان خانگی خود را دوست داشته باشید (20 فوریه)
- روز خوشبختی (20 مارس)
- روز جهانی کتاب (23 آوریل)
- روز مهمانی پیتزا (17 مه)
- روز رسانه های اجتماعی (30 ژوئن)
- روز مشتریان خود را بشناسید (16 ژوئیه)
- روز ملی دوستداران کتاب (9 اوت)
- روز جوک بگو (16 اوت)
- روز کاری والدین (16 سپتامبر)
- روز ملی قهوه (29 سپتامبر)
- روز دسر (14 اکتبر)
- روز رئیس (موسس خود را برجسته کنید) (16 اکتبر)
- روز ملی آگاهی از استرس (4 نوامبر)
- شنبه مشاغل کوچک / جمعه سیاه
- روز بدون وقفه (27 دسامبر)
پست های مرتبط با کسب و کار
یکی دیگر از گزینه های عالی این است که پست های مخصوص کسب و کار خود را ایجاد کنید و آنها را به تقویم محتوای اینستاگرام خود اضافه کنید.
- پشت پرده
- یک روز در زندگی
- درباره کسب و کار
- داستان منشا
- مزایای محصول یا خدمات شما
- گواهینامه ها
- محتوای یا نمونه های تولید شده توسط کاربر
- بررسی محصول یا خدمات شما
- چگونه
- تیم اجرایی خود را معرفی کنید
- جدیدترین وبلاگ/ویدئو/پادکست خود را تبلیغ کنید
- درباره یک محصول جدید صحبت کنید
- مزاحم فروش آتی
- محتوای ویدیویی رایگان

آیا می خواهید اینستاگرام خود را به طور ارگانیک رشد دهید و فالوورهای واقعی به دست آورید؟
پست های شخصی
اگر برند شما یک برند شخصی است، اشتراک گذاری پست های شخصی ایده خوبی است. حتی اگر اینطور نباشد، اختلاط برخی از محتوای شخصی با برنامه ریز محتوای اینستاگرام خود باعث می شود صفحه شما قابل ارتباط باشد. این پست ها اغلب در ایجاد تعامل از طرف دنبال کنندگان شما عالی هستند زیرا آنها داستان خود را در شما می بینند.
- داستانی از دوران کودکی
- بزرگترین درس شما در کسب و کار شما
- ملزوماتی که روی میز خود نگه می دارید
- اوایل پرنده یا جغد شب؟
- بهترین کتاب هایی که تا به حال خوانده اید
- شما چگونه قهوه ای دوست دارید؟
- روال صبحگاهی (اینها می توانند واقعاً محبوب باشند!)
- حیوانات خانگی
- در مورد چیزی از مخاطبان خود مشاوره بخواهید
- یک لحظه شرم آور
به روز رسانی های صنعت
همچنین میخواهید هر بهروزرسانی مهمی را در صنعت خود به اشتراک بگذارید. این برای همه متفاوت است، اما در اینجا ایدههایی وجود دارد که به شما کمک میکند تا زمانی که در حال پر کردن تقویم محتوای خود برای اینستاگرام هستید، فکر کنید.
- اگر در زمینه بازاریابی هستید، در مورد تغییرات الگوریتم نظر دهید.
- در صنعت مراقبت های بهداشتی، آخرین اخبار مربوط به COVID-19 یا سایر اخبار مراقبت های بهداشتی را به اشتراک بگذارید.
- مربیان کسب و کار یا متخصصان مالیاتی در مورد روز مالیات صحبت می کنند.
- متخصصان آموزش می توانند در مورد آموزش از راه دور صحبت کنند.
- کسانی که در مد هستند می توانند در مورد تغییرات و روند استایل صحبت کنند.
- اگر می توانید روندهای صنعت خود را پیش بینی کنید، آماده صحبت در مورد آنها باشید.
نقل قول ها
در نهایت، نقل قول ها در این پلتفرم بسیار خوب کار می کنند، زیرا بسیاری از مردم دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند. برخی از این موارد را به برنامه ریز محتوای اینستاگرام خود اضافه کنید یا نقل قول های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.
- “موفقیت نهایی نیست. شکست کشنده نیست: این شجاعت ادامه دادن است که مهم است. – وینستون اس. چرچیل
- از تعقیب پول دست بردارید و شروع به تعقیب اشتیاق کنید. – تونی حسیه
- “هر روز یک چیزی که شمارا می ترساند انجام دهید.” – ناشناس
- “راه شروع این است که صحبت کردن را کنار بگذارید و شروع به انجام دادن کنید.” – والت دیزنی
- “هفت بار زمین بخورید و هشت بار برخیزید.” – ضرب المثل ژاپنی
- شما می دانید که اگر کار خود را انجام دهید و برای آن پولی دریافت نکنید، در مسیر موفقیت هستید. – اپرا وینفری
- “من در راه موفقیت شکست خوردم.” – توماس ادیسون
تقویم محتوای اینستاگرام
در اینجا شما آن را دارید: نحوه ایجاد یک تقویم محتوای اینستاگرام و 90 ایده پست برای کمک به پر کردن آن. با برنامهریزی پستهای خود از قبل در تقویم محتوای اینستاگرام، نه تنها میتوانید با پستهای خود هدفمند و استراتژیک باشید، بلکه میتوانید در زمان، استرس و سردرد خود نیز صرفهجویی کنید.





