اینستاگراماینستاگرام مارکتینگ

نحوه استفاده از یادآوری اینستاگرام برای بازاریابی

آیا به دنبال راهی آسان برای اطلاع رسانی درباره رویداد یا راه اندازی آینده هستید؟ آیا از پست های یادآوری اینستاگرام استفاده می کنید؟

در این مقاله، متوجه خواهید شد که یادآورهای اینستاگرام چیست و چگونه از آنها برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید.

سرفصل مطالب نوشته

یادآوری اینستاگرام چیست؟

یادآوری اینستاگرام که در ژانویه 2022 راه اندازی شد، یک ویژگی جدید برای پست های فید است. وقتی یادآوری را به پست خود اضافه می‌کنید، کاربران می‌توانند اعلانی درباره رویداد یا تبلیغی که در محتوا برجسته کرده‌اید دریافت کنند.

اندکی قبل از زمان تعیین شده، اینستاگرام به طور خودکار یک سری اعلان‌ها را برای کاربرانی که یادآوری‌ها را فعال کرده‌اند ارسال می‌کند. آنها 24 ساعت قبل، 15 دقیقه قبل از رویداد و در زمان شروع، اعلان‌های فید فعالیت را دریافت می‌کنند. همچنین کاربرانی که اعلان‌های فشاری را فعال کرده‌اند، 15 دقیقه قبل و در زمان شروع، یادآوری‌ها را دریافت خواهند کرد.

اعلان‌های یادآوری، نام رویداد و نام حسابی را که رویداد را راه‌اندازی کرده است، بیان می‌کند. آنها همچنین شامل یک پیوند مستقیم به پست اصلی هستند.

چه کسی می تواند یادآوری اینستاگرام ایجاد کند؟

ویژگی یادآوری برای حساب‌های حرفه‌ای اینستاگرام ، که شامل مشاغل و سازندگان می‌شود، در دسترس است. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار برای حساب شما در دسترس قرار گرفت، ممکن است یک اعلان پاپ آپ مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

کدام نوع پست اجازه یادآوری را می دهد؟

از ژانویه 2022، ویژگی یادآوری‌ها فقط با پست‌های فید شامل تصاویر، ویدیوها و چرخ فلک‌ها کار می‌کند. اگرچه این ویژگی برای Reels یا Stories در دسترس نیست، اما راه‌حل‌هایی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یادآوری‌ها را در محتوای غیرفید تبلیغ کنید. ما آن را در زیر پوشش خواهیم داد.

از کجا می توان یادآوری رویدادهای اینستاگرام را ایجاد کرد؟

به نظر می رسد این ویژگی فقط در برنامه موبایل اینستاگرام در دسترس است. ابزارهای بومی مانند انتشار دسکتاپ اینستاگرام، Creator Studio و Facebook Business Suite هنوز به شما اجازه تنظیم یادآوری نمی دهند.

هنگامی که این ویژگی برای حساب شما در دسترس است، می توانید در کمتر از یک دقیقه یک یادآور تنظیم کنید. مراحل زیر را برای شروع تبلیغ رویداد خود دنبال کنید.

شماره 1: نحوه ایجاد پست یادآوری اینستاگرام

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی نماد + ضربه بزنید تا یک پست جدید ایجاد کنید. یک یا چند تصویر و/یا ویدیو آپلود کنید، یک فیلتر را ویرایش یا اعمال کنید، و یک توضیح بنویسید.

در صفحه New Post، روی Add Reminder ضربه بزنید. به رویداد یا تبلیغ یک نام توصیفی بدهید تا کاربران هنگام دریافت اعلان به راحتی به یاد بیاورند که چه چیزی است.

سپس زمان شروع رویداد را انتخاب کنید. همچنین می توانید زمان پایان اختیاری را اضافه کنید. کاربران اعلان‌هایی را برای پایان رویداد دریافت نمی‌کنند، اما برای شفاف‌سازی کل بازه زمانی مفید است – مانند اجرا یا پخش زنده.

توجه داشته باشید که اینستاگرام به طور خودکار یادآورها را به زمان محلی کاربران تبدیل می کند. نیازی به اضافه کردن مناطق زمانی به یادآوری نیست، اما ممکن است مفید باشد که آنها را در عنوان مشخص کنید.

پس از بررسی پست خود و بررسی مجدد جزئیات رویداد، محتوا را منتشر کنید. سپس یک نماد زنگ به طور خودکار در گوشه سمت چپ پایین پست ظاهر می شود.

آیا استراتژی بازاریابی شما نیاز به ارتقا دارد؟

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

سال 2022 است و همه استراتژی‌های شما که به سختی به دست آورده‌اید، از پنجره خارج شده‌اند. شما به یک برنامه جدید نیاز دارید و اینجاست که دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی وارد می شود.

در طول این رویداد سه روزه، خواهید فهمید که چگونه از جدیدترین تکنیک های بازاریابی اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید برای شرکت یا مشتریان خود به یک ستاره فوق العاده تبدیل شوید. بدون تن دادن بدون حیله فقط آموزش در سطح جهانی از کارشناسانی که شما به آنها احترام می گذارید.

استراتژی خود را ارتقا دهید

کاربران می توانند برای مشاهده جزئیات از جمله نام رویداد و زمان شروع و پایان، روی نماد ضربه بزنند. برای دریافت اعلان‌های رویدادتان، کاربران می‌توانند روی دکمه آبی «به من یادآوری کن» ضربه بزنند.

پست یادآوری اینستاگرام خود را ویرایش کنید

آیا فراموش کرده اید که جزئیاتی را به عنوان اضافه کنید یا باید زمان رویداد خود را تغییر دهید؟ برای ویرایش محتوا، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید.

سپس روی یادآوری ضربه بزنید تا تغییرات لازم را اعمال کنید. می‌توانید برای اصلاح یادآور موجود، روی «ویرایش» ضربه بزنید یا برای تنظیم یک یادآوری کاملاً جدید، روی «ایجاد یادآوری جدید» ضربه بزنید.

شماره 2: پست های یادآوری اینستاگرام خود را برای تعامل بهینه کنید

یادآوری های اینستاگرام راهی آسان برای افزودن ارزش زیادی به پست های خود به شما می دهد. از نکات زیر برای استفاده بیشتر از این ویژگی جدید استفاده کنید.

از نام‌های رویداد دقیق استفاده کنید

وقتی رویدادی را در اینستاگرام راه‌اندازی می‌کنید، وسوسه‌انگیز است که نام آن را تا حد امکان کوتاه و شیرین نگه دارید. اما به خاطر داشته باشید که کاربران هنگام دریافت یادآوری رویداد جزئیات زیادی را نمی بینند. اگر اعلان شما دقیقاً به آنها نگوید که چه اتفاقی می افتد، آنها دلیلی برای حضور ندارند.

اگرچه اینستاگرام فضای محدودی را برای کار در اختیار شما قرار می دهد، اما سعی کنید تا حد امکان جزئیات را ارائه دهید. برای مثال، به‌جای عنوان رویداد عمومی مانند راه‌اندازی محصول، از چیزی مانند Sneaker Drop با نسخه محدود [Brand] استفاده کنید.

شرح‌های توصیفی بنویسید

قسمت نام رویداد ممکن است تعداد کاراکترهای محدودی داشته باشد، اما عنوان پست فضای زیادی برای جزئیات تبلیغات شما دارد. از آنجایی که اعلان‌های یادآوری اینستاگرام به پست اصلی اشاره دارد، مهم است که تمام جزئیات مربوطه را در کپشن یا خلاقیت درج کنید. مثلا:

  • دقیقاً توضیح دهید که رویداد چیست . اجراست یا اولین نمایش؟ آیا محصولاتی را عرضه می کنید یا ذخیره می کنید؟
  • بیان کنید که کاربران برای مشارکت باید به کجا مراجعه کنند . آیا شما میزبان اولین نمایش در کانال YouTube خود هستید؟ آیا افت محصول در فروشگاه اینستاگرام شما اتفاق می افتد؟
  • مشخص کنید که کاربران برای پیوستن چه کاری باید انجام دهند. آیا برای رفتن به کانال یوتیوب شما باید روی پیوند بیوگرافی شما ضربه بزنند؟ آیا باید فید اینستاگرام شما را باز کنند تا پخش زنده شما را پیدا کنند؟

شامل CTAهای متمرکز بر یادآوری

از آنجایی که یادآورها برای اینستاگرام نسبتاً جدید هستند، ممکن است فالوورهای شما ندانند که چگونه یا چرا از آنها استفاده کنند. برای اینکه تا حد امکان افراد بیشتری را فعال کنید یادآوری‌ها، یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) را در عنوان یا خلاقیت اضافه کنید.

برای مثال، ممکن است چیزی شبیه این بگویید: «برای دریافت یادآوری قبل از نمایش، روی زنگ ضربه بزنید!» یا «یادآوری‌ها را روشن کنید تا مطمئن شوید که ذخیره مجدد این جمعه را از دست ندهید!»

از یادآوری‌ها با ویژگی‌های Native Instagram استفاده کنید

یادآوری ها با سایر ویژگی های بومی اینستاگرام از جمله:

  • برچسب های موقعیت مکانی
  • برچسب های حساب
  • برچسب های خرید

اگر یادآوری و تگ های دیگر را به پست اینستاگرام خود اضافه کنید، نماد زنگ به طور خودکار نمایش داده می شود. اما کاربران همچنان می توانند برای دسترسی به لیست حساب هایی که ذکر کرده اید یا محصولاتی که تگ کرده اید، روی نماد ضربه بزنند.

استفاده مجدد از یادآورهای رویداد

اینستاگرام تجزیه و تحلیلی برای یادآوری ارائه نمی دهد، بنابراین غیرممکن است که بدانید چند نفر برای دریافت اعلان های رویداد شما ثبت نام کرده اند. به جای تلاش برای تخمین زدن چند نفر ممکن است یادآوری ها را روشن کرده باشند، فرض کنید یک پست برای به دست آوردن نتایج مورد نظر شما کافی نیست.

خوشبختانه، هنگامی که رویدادی را در اینستاگرام راه‌اندازی کردید، می‌توانید تا پایان زمان شروع به استفاده مجدد از آن ادامه دهید. این بدان معنی است که می توانید چندین پست را منتشر کنید که یک رویداد را تبلیغ می کند و به یک یادآور پیوند می دهد.

برای استفاده مجدد از یادآور رویداد، یک پست فید جدید ایجاد کنید و روی Add Reminder ضربه بزنید. سپس رویداد صحیح را از لیست انتخاب کرده و به پست خود اضافه کنید. کاربرانی که در پست دیگری که همان رویداد را تبلیغ می‌کند انتخاب کرده‌اند، باید ببینند که یادآوری قبلاً روشن است. دیگرانی که هنوز یادآوری ها را روشن نکرده اند باید با ضربه زدن روی نماد زنگ این کار را انجام دهند.

3 روز آموزش در سطح جهانی – سفر صفر

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری ببرید، اما نمی توانید پرواز در سراسر کشور (یا جهان) را برای آموزش توجیه کنید؟

با بلیط درخواستی به دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، حرفه خود را با آموزش در سطح جهانی از کارشناسانی که به آنها احترام می‌گذارید – در میز قهوه‌خوری یا در دفترتان رشد می‌دهید. از ساعت‌ها محتوای عملی که می‌توانید در هر زمان و هر مکان تماشا کنید، لذت ببرید. این کار بیهوده ای است … و حتی می توانید آن را در جمی های خود انجام دهید، اگر این کار شماست.

شروع کنید

توجه داشته باشید که اگر چندین پست با یک رویداد ایجاد کنید، حتی اگر یکی از پست‌ها را حذف کنید، یادآوری به کار خود ادامه می‌دهد. اما اگر تنها پست حاوی یک رویداد را حذف کنید، رویداد و یادآوری‌های آن از کار می‌افتند.

تبلیغات رویدادها را از قبل شروع کنید

مطمئناً می توانید از ویژگی Reminders برای برجسته کردن رویدادهای برنامه ریزی شده در همان روز استفاده کنید. در واقع، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا برای رویدادهایی که در کمتر از یک ساعت اتفاق می‌افتند، یادآور تنظیم کنید.

اما نیازی نیست تا آخرین لحظه منتظر بمانید. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا 3 ماه قبل رویدادها را تبلیغ کنید. از آنجایی که می‌توانید در مورد یک رویداد چندین بار در طول هفته‌ها یا ماه‌ها بازنشر دهید، می‌توانید از فرصت‌های زیادی استفاده کنید تا مخاطبانتان یادآوری‌ها را روشن کنند.

یادآوری ها را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

شما نمی توانید یادآور رویدادها را ایجاد کنید یا برچسب یادآوری را در استوری ها اضافه کنید. اما می‌توانید پست‌های یادآوری را در استوری به اشتراک بگذارید، که می‌تواند محتوای شما را بیشتر نمایان کند و افراد بیشتری را وادار کند یادآوری‌ها را روشن کنند. از آنجایی که تاریخ و زمان رویداد به طور برجسته در استوری ها نمایش داده می شود، اشتراک گذاری پست های یادآوری می تواند گزینه ای عالی برای تبلیغ رویداد باشد.

برای به اشتراک گذاشتن یک پست یادآور، روی نماد صفحه کاغذی زیر خلاقیت ضربه بزنید و افزودن پست به داستان خود را انتخاب کنید. برای جلب توجه به رویداد و تشویق فالوورها به انتخاب یادآوری، تصاویر GIF یا همپوشانی متن را اضافه کنید.

شماره 3: 5 روش برای استفاده از پست های یادآور رویداد اینستاگرام

پست‌های یادآوری می‌توانند رویدادها و موارد دیگر را تبلیغ کنند. در اینجا پنج روش برای کسب و کار شما برای استفاده از این ویژگی وجود دارد.

رویدادهای آنلاین و زنده

آیا میزبان یک اجرا، وبینار یا بازی هستید؟ پست‌های یادآور برای تبلیغ رویدادهای آنلاین ایده‌آل هستند، به خصوص اگر ماه‌ها یا هفته‌ها قبل شروع به اذیت کردن آنها کنید.

می توانید برای ایجاد علاقه و برجسته کردن مجریان، سخنرانان یا موضوعات مختلف، پست های یادآوری جداگانه ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از پست‌های ویدیوی یادآوری برای اشتراک‌گذاری تیزرهای رویدادهای قبلی استفاده کنید و به دنبال‌کنندگان نگاهی اجمالی به آنچه از رویداد بعدی‌تان انتظار دارند، بدهید.

کاهش محتوا

آیا قصد دارید یک ویدیو جدید یا قسمت بعدی در یک سریال اصلی منتشر کنید؟ می‌توانید پست‌های رویداد ایجاد کنید تا به دنبال‌کنندگان یادآوری کنید که به محض انتشار محتوای جدیدتان، آن را تنظیم کنند.

برای مثال، این پست @tritopus_ طرح‌بندی مجله گلوله خالق را نشان می‌دهد و رویکرد طراحی او را توضیح می‌دهد. این پست شامل یک CTA است که دنبال کنندگان را تشویق می کند تا از کانال یوتیوب او دیدن کنند تا یک ویدیو از روند کامل را ببینند. همچنین یک یادآوری برای ویدیوی بعدی او در یوتیوب وجود دارد که او در کپشن به آن اشاره می کند.

هدایا و مسابقات

آیا کسب و کار شما می خواهد آگاهی از برند یا محصول را افزایش دهد؟ هدایا و مسابقات در اینستاگرام می تواند برای معرفی برند شما به مخاطبان بزرگتر یا جذب طرفداران برای ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر عالی باشد .

می توانید یک سری پست ایجاد کنید تا جوایز را برجسته کنید و دنبال کنندگان را تشویق کنید تا در هدایا شرکت کنند. سپس می توانید یک یادآوری برای پایان مسابقه اضافه کنید تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان برای اطلاع از برنده شدن هماهنگ می شوند.

راه اندازی محصول

آیا محصول جدیدی راه اندازی می کنید یا خط جدیدی؟ پست‌های یادآوری برای دست انداختن محصولات جدید و تشویق مشتریان برای خرید عالی هستند. اگر قصد دارید تعداد محدودی را منتشر کنید، پست های یادآوری می توانند به مشتریان کمک کنند تا شانس خرید خود را از دست ندهند.

به عنوان مثال، پست @_thepeachfuzz در زیر یادآوری برای اولین راه‌اندازی سازنده در سال است. کپشن احساس فوریت ایجاد می‌کند و دنبال‌کنندگان را تشویق می‌کند که به محض انتشار این مجموعه، خرید کنند. از آنجا که این پست دارای محصولات قابل خرید نیز می باشد، مشتریان می توانند برای دیدن موارد برچسب گذاری شده ضربه بزنند یا بقیه فروشگاه سازنده را مرور کنند.

فروش و ذخیره مجدد

آیا کسب و کار شما تمایل به تولید مقادیر محدودی دارد اما به طور مرتب ذخیره می شود؟ آیا قصد دارید برای یک رویداد تعطیلات یا فصلی قیمت ها را تخفیف دهید؟ پست های یادآور برای سریع نگه داشتن مخاطبان شما در تاریخ های ذخیره مجدد و فروش عالی هستند.

برای مثال، پست ویدیویی @stickyricesisters زیر پیش‌نمایش برچسب‌های موجود در انبار بعدی سازندگان را نشان می‌دهد. این پست شامل یک یادآوری است تا مشتریان وفادار طرح های مورد علاقه خود را از دست ندهند. این پست همچنین شامل یک دکمه خرید است که خرید و بررسی را برای فالوورها بدون خروج از اینستاگرام آسان می کند.

شماره 4: از گزینه های جایگزین برای پست های یادآوری اینستاگرام استفاده کنید

همانطور که پست های یادآوری می توانند همه کاره باشند، آنها تنها گزینه برای اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد رویدادها و تبلیغات نیستند. همچنین می توانید از ویژگی های زیر استفاده کنید تا مخاطبان خود را در جریان نگه دارید.

اعلان های زنده اینستاگرام

آیا قصد دارید در آینده نزدیک به زندگی مشترک بروید؟ می‌توانید با ضربه زدن روی نماد مثبت، انتخاب Live و سپس ضربه زدن روی نماد تقویم، یک لایو اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید. به پخش زنده عنوانی بدهید و تاریخ و زمان شروع را تعیین کنید.

پس از اتمام زمان‌بندی پخش زنده، روی دکمه آبی رنگ اشتراک‌گذاری به‌عنوان پست ضربه بزنید. اینستاگرام به طور خودکار جزئیات رویداد را به پست شما اضافه می کند و یادآوری ایجاد می کند که دنبال کنندگان شما می توانند برای دریافت نوتیفیکیشن روشن کنند.

مانند هر یادآوری، می توانید یک برنامه زنده برنامه ریزی شده را بیش از یک بار به اشتراک بگذارید. یک لایو جدید ایجاد کنید و روی نماد تقویم ضربه بزنید. روی سه نقطه سمت راست پخش زنده ای که می خواهید به اشتراک بگذارید ضربه بزنید و اشتراک گذاری به عنوان پست را انتخاب کنید.

همچنین توجه داشته باشید که اینستاگرام همچنین در حال ارائه یک ویژگی جدید است که نشانی را در مورد هر پخش زنده آینده ای که برنامه ریزی کرده اید به نمایه شما اضافه می کند. کاربران می توانند برای دریافت یادآوری رویداد شما، روی نماد ضربه بزنند.

استیکرهای شمارش معکوس داستان

اگر می‌خواهید تعامل در مورد یک رویداد یا تبلیغات آینده در استوری‌ها را افزایش دهید، می‌توانید از ویژگی شمارش معکوس استفاده کنید. یک داستان جدید ایجاد کنید، سینی برچسب را باز کنید و برچسب شمارش معکوس را انتخاب کنید .

به شمارش معکوس یک نام توصیفی بدهید و تاریخ و زمان شروع رویداد خود را وارد کنید. دنبال‌کنندگان می‌توانند برای روشن کردن یادآوری‌ها روی شمارش معکوس شما ضربه بزنند یا برای کمک به تبلیغ رویداد شما، شمارش معکوس را برای داستان‌های خود به اشتراک بگذارند.

نتیجه

مهم نیست که چه نوع رویدادی را تبلیغ می کنید، یادآورهای اینستاگرام افزونه های مفیدی برای پست های فید هستند. با یادآوری‌ها، می‌توانید حضور در رویداد را بهبود بخشید، بازدید محتوا را افزایش دهید، فروش را افزایش دهید و دنبال‌کنندگان را از رویدادهای حساس به زمان سازمان خود مطلع کنید.

پس گرفتاری چیست؟ از پست های یادآور رویداد اینستاگرام نمی توان به عنوان تبلیغات استفاده کرد. اگر قصد دارید یک پست را تقویت کنید یا یک کمپین برای تبلیغ یک رویداد ایجاد کنید، باید از یک پست فید استاندارد یا یک قالب تبلیغاتی دیگر برای خلاق استفاده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید