اینستاگراماینستاگرام مارکتینگاینفلوئنسرمارکتینگتولید محتواتولید محتوای اینستاگرامکسب درآمد آنلاینکسب و کار

ذخیره‌هادراینستاگرام =معیار جدید تعامل

ذخیره‌هادراینستاگرام یکی از داغ‌ترین معیارهای تعاملی است که برندها در حال حاضر (و به دلایل خوبی) آن را دنبال می‌کنند

خداحافظ لایک‌ها، سلام ذخیره‌هادراینستاگرام !!:

با آزمایش حذف لایک‌ها توسط  اینستاگرام، معیارهای موفقیت برای پست‌های فید  اینستاگرام از لایک‌های عمومی فاصله می‌گیرد و به جای معیار «ذخیره‌های» خصوصی است.

بنابراین اگر می‌خواهید حساب کاربری خود را رشد دهید، ممکن است بخواهید روی جذب افراد برای ذخیره پست  اینستاگرام خود تمرکز کنیددر اینجا ۶ نکته مهم در مورد چگونگی افزایش ذخیره‌هادر اینستاگرام  آورده شده است:

ذخیره‌هادراینستاگرام
ذخیره‌هادراینستاگرام

ذخیره‌هادراینستاگرام چیست؟

ذخیره های  اینستاگرام چیز جدیدی نیست. در واقع، آنها برای اولین بار حدود دو سال پیش به عنوان یک روش مفید برای جمع آوری و ذخیره پست های مورد علاقه شما ظاهر شدند.

با ضربه زدن روی نماد “نشانک” در گوشه سمت راست پایین یک پست  اینستاگرام، آن پست به پست های ذخیره شده شما اضافه می شود و پیدا کردن دوباره آن را واقعا آسان می کند.

 اینستاگرام همچنین مجموعه‌ها را معرفی کرد – توانایی دسته‌بندی پست‌های ذخیره‌شده شما بر اساس موضوع، ظاهر یا هر طبقه‌بندی دیگری که می‌خواهید از آن برای مرتب نگه داشتن پست‌های ذخیره‌شده خود استفاده کنید.

این مانند ایجاد یک کتابخانه شخصی از پست های  اینستاگرام مورد علاقه خود است.

دوره رایگان تولید محتوا در  اینستاگرام با کانوا حرفه ای

چرا ذخیره‌های  اینستاگرام مهم هستند؟

ذخیره‌هادراینستاگرام  یک شاخص قوی است که محتوای شما با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود – آن‌ها آن را به اندازه‌ای ارزشمند می‌دانند که اگر برای آینده صرفه‌جویی کنند.

و اگرچه ذخیره‌هادراینستاگرام در حال حاضر به‌عنوان شاخص تعامل کلیدی برای الگوریتم  اینستاگرام فهرست نشده‌اند ، بهینه‌سازی محتوای خود برای آن‌ها می‌تواند ارزشمند باشد – به‌ویژه وقتی  اینستاگرام لایک‌ها را در کشورهای بیشتری پنهان می‌کند.

ما در حال حاضر در حال اجرای آزمایشی هستیم که تعداد کل لایک ها و بازدیدهای ویدیویی را برای برخی از افراد در کشورهای زیر پنهان می کند:

✅✅ استرالیا
✅✅✅ کل مناطق برزیل
کشور.کانادا
✅✅✅✅✅ کشور اروپایی ایرلند
✅✅✅✅✅✅نواحی اروپایی ایتالیا
✅✅✅✅✅✅✅ کشور  ژاپن
✅✅✅✅✅✅✅✅ نیوزلند pic.twitter.com/2OdzpIUBka

–  اینستاگرام ( اینستاگرام۱۷ جولای ۲۰۱۹

با در نظر گرفتن این تغییر، تعداد لایک‌هایی که یک پست دریافت می‌کند برای برندها ارزش کمتری پیدا می‌کند وقتی نوبت به ردیابی میزان موفقیت یک پست می‌رسد.

بررسی تخصصی تر :

اگر لایک‌ها برای کسی به جز دارنده حساب قابل مشاهده نباشد، تمرکز بیشتر روی تعامل کلی است، از جمله تعداد نظرات و ذخیره‌هایی که یک پست دریافت می‌کند.

و برای کمک به اندازه گیری این تعامل کلی، بسیاری از کسب و کارها شروع به ردیابی ذخیره ها به عنوان بخشی از محاسبه نرخ تعامل  اینستاگرام خود کرده اند.

این محاسبه که اغلب به آن “تعامل واقعی” می گویند، نه تنها شامل لایک ها و نظرات بلکه تعداد دفعاتی است که پست شما ذخیره می شود.

و برای اینفلوئنسرها، یک پروژه همکاری با یک نام تجاری نیز می تواند به این روش سنجیده شود.

در حالی که یک لایک ساده راهی است برای کاربر تا به برندی بگوید که پست خود را دیده و از آن لذت برده است، ذخیره نشانگر این است که برای آنها ارزش دارد و می‌خواهند در تاریخ بعدی به این محتوا بازگردند.

نکته شماره ۱: تصاویری به سبک اینفوگرافیک ایجاد کنید

در حالی که عکاسی با کیفیت خوب همیشه در  اینستاگرام به خوبی انجام می شود، اگر می خواهید ذخیره‌هادراینستاگرام خود را افزایش دهید، ممکن است لازم باشد همه چیز را با هم مخلوط کنید.

تصاویری که دارای سبک آموزشی، اطلاعاتی سنگین یا تقریباً اینفوگرافیک هستند، احتمالاً در صورتی ذخیره می‌شوند که مردم می‌خواهند آن را «برای بعداً ذخیره کنند»، بنابراین می‌توانند آن اطلاعات را در زمان خود پردازش کنند.

آن را به عنوان ماده مرجعی در نظر بگیرید که ممکن است کاربران شما بخواهند دوباره آن را بررسی کنند یا برای تاریخ آینده ذخیره کنند.

بررسی کنید که چگونه تأثیرگذار تناسب اندام و سلامت @lucymountain فید خود را با تعداد زیادی عکس ایجاد کرده است که به شکل اینفوگرافیک ویرایش شده اند:

نکته ۲  ذخیره‌هادراینستاگرام  کپشن های طولانی تر و غنی تر بنویسید

دوران کپشن صرفاً مجموعه ای از شکلک ها گذشته است – زیرنویس ها باید ساخته شوند و ارزش آن را با خوانندگان شما به اشتراک بگذارند!

و وقتی نوبت به ذخیره‌های بیشتر در پست شما می‌رسد، داشتن شرحی که تقریباً شبیه یک وبلاگ کوچک است، راهی عالی برای انجام این کار است.

وقتی محتوای ارزشمند و جالب زیادی را در کپشن خود به اشتراک می‌گذارید، خوانندگان شما احتمالاً پست شما را ذخیره می‌کنند .

دلیل آن تینست که تا بعداً آن را در دسترس داشته باشند یا، یا به زمانی که می‌خواهند اطلاعاتی را که به اشتراک گذاشته‌اید تازه‌سازی کنند، بازگردند.

برای مثال @laurathomasphd را در نظر بگیرید – زیرنویس‌های سرشار از اطلاعات او برای آموزش خوانندگانش فراتر از آن هستند:

سونی آلفا همچنین دوست دارد در پشت هر پستی که به اشتراک می‌گذارد، اطلاعات کمی به مخاطبانش بدهد.

در پایان هر عنوان، می‌توانید تنظیمات دوربینی که هر عکس روی آن گرفته شده است را بیابید، که آن را به منبعی عالی برای عکاسان حرفه‌ای و مبتدی تبدیل می‌کند:

اینفلوئنسر @officiallyquigley نیز از طرفداران کپشن های طولانی است!

او بینش بیشتری در مورد عکس‌هایش به خوانندگانش می‌دهد و در عین حال به مخاطبانش اجازه می‌دهد که او را کمی بیشتر بشناسند .

 بنابراین جای تعجب نیست که او با پست‌ها و ترکیب زیرنویس‌ها دنبال‌کنندگان زیادی و وفادار پیدا کرده است.

نکته شماره ۳: محتوای همیشه سبز ایجاد کنید

 با توجه به ارزش گذاری الگوریتم  اینستاگرام به محتوای به موقع و جدید بیش از هر چیز، شانس اینکه پست شما بیش از یک بار توسط فالوورهای شما دیده شود بسیار کم است.

بنابراین باید محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما بخواهند بارها و بارها به آن بازگردند.

این می تواند یک تقویم یک ساله از رویدادها، یک چک لیست، یک ویدیوی تمرینی ۶۰ ثانیه ای یا یک آموزش باشد.

هر محتوایی که باشد، مطمئن شوید که چیزی است که برای امروز، هفته آینده، ماه آینده و حتی سال آینده مرتبط باشد. .

 

دریافت بیشتر ذخیره  اینستاگرام نکته شماره ۴:

نقل قول های  اینستاگرام ایجاد کنید

چرا؟ زیرا بینندگان دوست دارند که آنها را دوباره بخوانند، با دوستان خود به اشتراک بگذارند و آنها را در یک مجموعه ذخیره کنند.

چه این نقل قول های الهام بخش باشد یا نقل قول های خنده دار – آنها کار می کنند!

برندهایی مانند @OldEnglishCompany از نقل قول ها نه تنها برای تبلیغ محصولات خود بلکه برای جذب مخاطبان خود استفاده می کنند:

@oldenglishcompany

سایر برندها و اینفلوئنسرها از آنها برای ایجاد تعامل و ارتباط با مخاطبان خود به مقدار کم استفاده می کنند. ببینید @aestheticsofjoy چگونه از نقل قول ها در فید خود استفاده می کند:

@aestheticsofjoy

آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه نقل قول های  اینستاگرام می تواند استراتژی بازاریابی شما را تقویت کند بیشتر بدانید؟ این پست وبلاگ را برای ۵ نکته برتر بررسی کنید!

نکته ۵: از مخاطبان خود بخواهید پست شما را ذخیره کنند

یک فراخوان برای اقدام (CTA) در کپشن پست شما زمانی که به درستی استفاده شود می تواند یک چیز قدرتمند باشد.

بنابراین اگر می خواهید از هر یک از نکات بالا استفاده کنید، فراموش نکنید که یک CTA برای ذخیره پست خود اضافه کنید.

این به عنوان یک یادآوری دوستانه به مخاطبان شما عمل می کند که این پستی است که ارزش ثبت کردن آن برای آینده را دارد و همچنین نشان می دهد که این یک قطعه محتوای با کیفیت است که شایسته صفحه کاوش  اینستاگرام است.

نکته شماره ۶: پست‌هایی با نکات و هک‌ها ایجاد کنید

همه دوست دارند یک نکته صنعتی برتر را امتحان کنند یا یک هک جدید را که آنلاین پیدا کرده اند امتحان کنند.

بنابراین جای تعجب نیست که این نوع محتوای آموزشی می تواند در  اینستاگرام واقعاً خوب عمل کند، به خصوص در مورد ذخیره سازی.

برند Beauty @gotoskincare کار بزرگی در بافندگی نکات و ترفندها در فید  اینستاگرام انجام داده است.

پست‌های آن‌ها با نکات زیبایی و مراقبت از پوست به کاربران در شناخت محصولات کمک می‌کندو در طی این مسیر برخی مهارت‌ها را نیز  بیاموزند .

این یک روش و دستور العمل عالی برای یک پست ذخیره‌شده است:

چگونه ذخیره‌هادراینستاگرام خود را ردیابی کنیم

در حالی که دیدن تعداد لایک ها و کامنت های یک پست نسبتاً آسان است، ردیابی ذخیره ها کمی سخت تر است.

یکی از راه‌های انجام این کار اینست:

اول به بخش  Insights  اینستاگرام خود بروید.

اکنون در زبانه Content روی «See All» در زیر Feed Posts کلیک کنید.

در مرحله سوم از گزینه فیلتر برای تجزیه و تحلیل عملکرد پست خود بر اساس تعداد ذخیره‌های دریافتی استفاده کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید