اخبار روز سوشال مدیااینستاگراماینستاگرام مارکتینگدسته‌بندی نشدهشبکه های اجتماعی
موضوعات داغ

ارائه کپشن های تولید خودکار برای ویدیوها دراینستاگرام 2022

 
زیرنویس خودکار اینستاگرام

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد اینستاگرام در حال معرفی زیرنویس های تولید شده خودکار برای ویدیوها در برنامه خود است . تا به حال، سازندگان مجبور بودند به صورت دستی زیرنویس را به ویدیوهای خود اضافه کنند. اینستاگرام می گوید افزودن کپشن اینستاگرام را برای کاربرانی که در جوامع ناشنوا و کم شنوا هستند در دسترس تر می کند. این ویژگی جدید برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند ویدیوهای بدون صدا تماشا کنند نیز مفید خواهد بود. این راه‌اندازی زمانی انجام می‌شود که TikTok زیرنویس‌های خودکار را در آوریل ۲۰۲۱ منتشر کرد.

این شرکت به TechCrunch تأیید کرد که زیرنویس‌های تولید شده خودکار به 17 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزیایی و ژاپنی راه‌اندازی می‌شوند. . اینستاگرام می گوید به زودی از زبان های بیشتری پشتیبانی می شود.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام ، در پست‌هایی که در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، گفت که این ویژگی جدید “مدت زیادی در راه است” و کاربران می‌توانند این ویژگی را روشن یا خاموش کنند. کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات پیشرفته خود در برنامه و جابه‌جایی گزینه «نمایش شرح‌ها»، زیرنویس‌های تولید شده خودکار را روشن یا خاموش کنند. اینستاگرام خاطرنشان می‌کند که هوش مصنوعی پشت کپشن‌ها با یادگیری بهبود می‌یابد.

زیرنویس خودکار اینستاگرام

اعتبار تصویر: اینستاگرام

اعلام امروز در حالی منتشر می شود که اینستاگرام در حال به روز رسانی پلتفرم خود و ارائه ویژگی های جدید برای رقابت بهتر با TikTok است. این شرکت بر روی گسترش Reels، رقیب کوتاه مدت خود یعنی TikTok، با انتشار ویژگی‌های مشابه متمرکز شده است. در اوایل سال جاری، اینستاگرام اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند هر محتوای ویدیویی را در برنامه ریمیکس کنند، نه فقط ویدیوهای کوتاه Reels. این شرکت  رسما Remix ، نسخه TikTok Duets خود را در ماه مارس گذشته راه اندازی کرد. در اواخر سال گذشته، اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام Reels Visual Replies را ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد به نظرات پست‌ها با Reels پاسخ دهند. این ویژگی مشابه پاسخ‌های ویدیویی TikTok است که به کاربران اجازه می‌دهد به نظرات مربوط به محتوای خود با پاسخ‌های ویدیویی پاسخ دهند.

راه‌اندازی کپشن‌های تولید شده به صورت خودکار نیز یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که اینستاگرام اعلام کرد که پشتیبانی از برنامه مستقل خود برای IGTV را پایان می‌دهد. به عنوان بخشی از این اعلامیه، اینستاگرام اعلام کرد که اکنون بر روی داشتن تمام ویدیوها در برنامه اصلی خود تمرکز خواهد کرد و در ماه های آینده به ساده سازی و بهبود ویدیو در برنامه اصلی اینستاگرام ادامه خواهد داد. اینستاگرام همچنین تمرکز خود را روی Reels تکرار کرد و اشاره کرد که Reels همچنان بزرگترین مشارکت کننده در رشد تعامل در برنامه است و قصد دارد به سرمایه گذاری در این ویژگی ادامه دهد.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفته بود: «ویدئو بخش بزرگی از لذت مردم از اینستاگرام است، و ما دوست داریم که چگونه جامعه سازندگان ما از آن برای بیان خود، همکاری با دیگران و ارتباط با فالوورهایشان استفاده می‌کند. Reels همچنان بخش مهم و رو به رشد اینستاگرام است و ما هیجان‌زده هستیم که حتی بیشتر در این قالب سرمایه‌گذاری کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید